Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaako tytöt?

mä tunnen hirveesti tyttöjä jotka pelaa..jos ajatellaan, tyttöjen pelaaminen on räjähtänyt nousuun..ennen ne ei ees vilkassu Snessiin tai muihin sen ajan "vekottimiin" mutta nyt ne tulee mielellään pelaan vaikka FF 9:ä tai jotain ralli peliä. Mun siskotkin pelaa paljon. viimeksi 5 min. sitte ne pelas GTA3:a..toinen on 12 toinen 8. 12w pelaa todella mielellään myös final fantasyjä on pelannu jo 5 vuotiaasta lähtien. Snesillä se pelas Bomber Maneja enemmän ku kukaan meistä..FF:issä sitä kiinnostaa lähinnä chocobot(FF7) 8 ja 9 siltä on jääny väliin aika pahasti..johtuen vaikeus tasosta..ainiin ja seiskassa se pelaa sitä snoukkailu peliä..golden saucerissa. Mun kaverin systeri pelaa lähinnä FF:iä..kait. Meidän luokkalaiset likat pelaa FF:ia ja muita PSX pelejä. mun Äiti ei pelaa..
 
Re: Pelaako tytöt??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Tästä on ollut jo todella paljon keskustelua joka paikassa ja se on melko ajankohtainen asia. Eli pelaako teidän perheessä/tuttava piirissä tytöt? Minulle tyttöystävä sanoi, että minun on valittava: PS2 vai hän? Helppo valinta.

noh, kumpi lähti?

Mä olen kouluttanut nykyisen avovaimokkeeni (23v) aika hyvin. Nyt se odottaa jo F1-kauden alkua ja eilen meinasin hävitä sille Gran Turismo 3:ssa :)
 
No en tunne kuin 2 tyttöä jotak pelaa, mun pikkusisko ja mun äiti :) ja ne pelaa kaiken maailman tasiohyppelyitä kuten harry potter ja mun jak&daxteria, jazz jackrabbit 2, jne.
 
Re: Re: Pelaako tytöt??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mlappi


noh, kumpi lähti?

___________________________________________________
Tyttöystävä. En rupea tuollaista kuuntelemaan. Nykyiseni taas yllyttää minua pelaamaan. Hän ei itse halua pelata, mutta tykkää katsella vierestä. Hän tykkää erityisesti GTA3:sta ja Silent Hill 2:sta.
____________________________________________________

Mä olen kouluttanut nykyisen avovaimokkeeni (23v) aika hyvin. Nyt se odottaa jo F1-kauden alkua ja eilen meinasin hävitä sille Gran Turismo 3:ssa :)
____________________________________________________

Tämän takia en opeta tyttöystävääni pelaamaan;) (ei tosissaan)
 
ai pelaa

mun syrre joka on 26v niin senkaa pelataan ihan sairaas tekken tagii ja kaikkii muit pelikaani pelejä.!! sit se on hulluna Crash Bandicoot ja Resident Evil sarjoihin..!!
 
Ex-tyttöystävä (27v) tykkäsi vääntää noita kevyempiä ajopelejä (Crash Bandicoot) ja jotain tasopomppeluita ainanki PS1:llä. Monimutkaisemmista se otti hirveitä pultteja ja yritäppä mennä neuvomaan :)
 
Tuore vaimoni pelaa mielellään määrättyjä pelejä. PS2:sella maistuneet seuraavat: City Crisis, Dark Cloud, Gran Turismo 3, Jak And Daxter, Klonoa 2, Ridge Racer 5, Star Wars: Starfighter, Wipeout Fusion. Spyroa odottelee kovasti kuin uutta Apea myös.

Toisaalta ei yhtään hyvä että pelaa.

1. määrätyissä peleissä meikäläisellä ei mitään jakoa = häviän Naiselle.
2. Tuntuu että olen vierestä seurannut enemmän kuin itse pelannut = tämä on tätä tasa-arvoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
2. Tuntuu että olen vierestä seurannut enemmän kuin itse pelannut = tämä on tätä tasa-arvoa.

Merkillisen tuttu tunne... Pitikin houkutella tyttöystävä pelien pariin. Se oli selvä erhe.
 
Ilmoitettuani vaimokkeelleni 24 v. ostavani x-boxin (joka on jo tilattu), niin haloo oli ensin suuri. Sitten perustelin, että DVD näkyy ja siihen saa myös rallipelin, jota hän pelasi PC:llä joskus jopa innokkaasti. Eli kyllä naisetkin pelaavat. Heillä on vaan ennakkoluulot ja he pelkäävät, että eivät itse saa tarpeeksi huomiota.
Vieraita kun tulee kylään ja naiset ovat pienessä kekkulissa ja heille antaa ratin käteen, niin pelaamisesta ei meinaa tulla loppua.:)
 
Vastaus: Pelaako tytöt??

Juu kaivelin tätä vanhaa topiccia esille kun itse olen nyt saanut kuulla avovaimokkeelta ettei sims enään meinaa riittää.

Aluksi kiinnostuksen sain nyt Final Fantasy X kohden mutta haluaisin kuulla lisää mielipiteitä ja vinkkejä varsinkin kauniimman sukupuolen edustajilta minkä pelin ps2lle voi hankkia ihmiselle joka pelaa simssiä ja anime kuluu kuin suklaa?

Jos olisin hankkinut tai hankkisin Cuben olisi kuulemma Animal Crossing kiinnostanut.
 
Vastaus: Pelaako tytöt??

Täällä päin uppoaa hyvin Singstars ja Dance Fusion. "Normaaleista" peleistä Burnout 3 on ollut suosittu jossa saa kyllä laittaa aika kampoihin 2-pelissä. Silent Hilliä on kuulemma kiva katsoa, mutta uskallus ei todellakaan kuulemma riitä pelaamaan :p
 
Vastaus: Pelaako tytöt??

Olen pelannut jo useamman vuoden, pelimakuni tuppaa kallistumaan tuonne rpg:n puolelle. Voisi sanoa että pelaaminen on minulle nykyään harrastus, kun kaiken maailman oheistuotteita on tullut osteltua, ja varsinkin Suikoden-aiheiset kiinnostavat. Kaikki nykykonsolit löytyvät, vain PSP:tä odottelen vielä tänne Eurooppaan saapuvaksi.
 
Vastaus: Pelaako tytöt??

Tuttavapiiristä löytyy palttiarallaa omaa ikää oleva tytteli, joka diggailee Xboxin Medal of Honoria ja autopelejä. Ammuskelu ja hurjastelu on kuulemma kivaa. :p

Parikymppinen serkkutyttö on myös tohkeissaan pelaamisesta ja varsinkin vanhemmista konsolipeleistä aka Mariot, Bubble Bobble, Tetris jne. Vuosia sitten Nintendo 64.n Mario Kartia tuli pelattua tuntitolkulla putkeen ja tuntui sille, että näinköhän tulee vastaan tilanne, jossa tyttö kepittää pelihalussa oman parkkiintuneen bittinarkomanian...scary. Vaikka pelaamisvietti on naisilla reilusti alhaisempi, party-pelit näyttävät uppoavan hameväkeen hyvin. Kropan ja vokaloinnin hyötykäyttö lienee tytskyille luonnostaan mieluisampaa kuin pelkkä ohjaimen kanssa räpeltäminen.

PS. Ketju siirretty universaalimmalle alueelle.
 
Vastaus: Pelaako tytöt?

Pelaahan tytöt. Ei ehkä niin paljon täällä Suomessa, mutta SOCOMissa oli yhteen vaiheeseen jopa all girl klaani: BadGurlz. Olivat GoodBoyz klaanin tyttö osasto. :)
 
Vastaus: Pelaako tytöt?

No minulle tulee monesti kolme tyttöä käymään ja kun minulla on mario kart ja 4 ohjainta niin aina ne haluaa pelata ja pelaavat ihan yö myöhään :D Mutta ihan virallisesti en tiiä ku yhen tytön joka pelaa aktiivisesti, Call Of Dutyssä nettissä...
 
Vastaus: Pelaako tytöt?

Sisko pelailee eyetoyta, yms. mutta vain harvakseltaan, ei elämänsä päätarkoituksena. Friikki.
 
Vastaus: Pelaako tytöt?

Modeemirotta sanoi:
Juu kaivelin tätä vanhaa topiccia esille kun itse olen nyt saanut kuulla avovaimokkeelta ettei sims enään meinaa riittää.
Tuosta se omallakin tytöllä alkoi. Ja samat ilmiöt alkavat olla havaittavissa pikkuhiljaa.

Eli Simssiä kuluu melko tehokkaaseen tahtiin ja meikäläisen luona pelailee Eyetoylla aina toisinaan. SingStarista olen myös kuullut, että se pitäisi ostaa. Varmaan Sims 2:n joutuu myös syksyllä hankkimaan konsoleille, kun ei sillä taida koneessa tehot riittää. Tosin on sekin kuultu, että jos muutetaan saman katon alle jossain vaiheessa, pitää kuulemma hankkia pelitehoinen PC. Ja minä kun luulin päässeeni PC-pelaamisesta eroon :D

Pitää varmaan hankkia myös toinen telkkari jossain vaiheessa, ettei tule kinaa pelivuoroista.
 
Vastaus: Pelaako tytöt?

Pitää viel sen verran jatkaa aiheesta että on se vaan niin hirveän tappava tunne kun sisko peittoaa toisella yrittämällä Supreme Snowboradissa itse useamman viikon yrittämän temppu scoren.

No ei auta itku markkinoilla, heti alkuviikosta kierteleen peli kauppoja ja kyseleen saako vanhoista mitään hyvitystä (harvemmin saa mitään euroa isompaa)
 
Ylös Bottom