Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Khyllä! 32"" Sony Bravia HD telkku tossa pölyyntyy, oikein on terävä kuva... Jännää..
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Mikä malli mahtaa kuukkeliuksella olla? Ois kiva tietää ku koht on itellä hankinnan aika.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Onko kellään kokemusta sony bravia KDL-32P3000 telkusta?. Sopiiko hyvin ps3 pelaamiseen ja blu ray leffojen kattomiseen?
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

yomaanjou sanoi:
Onko kellään kokemusta sony bravia KDL-32P3000 telkusta?. Sopiiko hyvin ps3 pelaamiseen ja blu ray leffojen kattomiseen?
Sopii, mulla on ko. Telkka, erittäin hyvin sopii molempiin, varsinkin, jos vertaa vanhaan kuvaputkitölsyyn.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

yomaanjou sanoi:
Kai mä sit ostan sony 32p3000, jos se hyvä on. Kiitti neuvoista timppa
Ollos hyvä vain... harmi vain kun tartten telkan kanssa kaapelitikiposkia, ni ei kaikkia ominaisuuksia saa otettua irti :(
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

simma sanoi:
Omakohtaisia kokemuksia LGstä? nimim. LG HD-tvn omistaja :p
Niin, LG:hän on pärjännyt jonkun kokoluokan testeissä jotenkin, mutta ei 32":ssa :p
noh... mikä minä olen mitään arvostelemaan... :D
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kyllähän LG tekee ihan hyviä töllöjä ja toi 1:1 pikselisuhde on ainakin PC-käytössä ihan rautaa.

Ts. pc tunnistaa jokaisen pikselin siitä paneelista, jolloin saadaan maksimaalinen hyöty irti paneelista, eikä kuvaa joudu skaalaamaan = parempi kuva.
Näin ainakin PC:llä, jolla saa sen 1366x768 (tjsp) reson siihen. Eli en menisi haukkumaan LG:tä, ehkä yksi markkinoiden parhaista (Top3?)

Itsellä on Mirai- merkkinen 32" lcd-töllö, ihan mainio hintaisekseen (489e)... HDMI-paikkojen vähyys ketuttaa ja saundit ovat itse töllössä kehnot, mutta ne tuleekin pleikalta kotiteatteriin DD5.1/DTS :D <3
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kyllä. Sonyn 46D3000 käytössä ja kuva on loistava HDMI:n kautta.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Khyll juu. Omalla Samsungin LE32S86BDX tv:llä tulee pelailtua nyt. :p
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Itellä joku Philipsin 32" hd-ready töllö. Ihan ok. En alkaisi erityisesti kehumaan. Oli vuosi sitten taulu telkkareiden hinnat niin kalliita omalle pussille ettei pystynyt ostamaan mitään Sonyn,LG:n tai Samsungin malleja. Kyllä tuolla on pärjänny tähän asti ja suunnitelmissa olisi ostaa joku Sonyn töllö seuraavaks niin voi siirtää nykyisen makkarin puolelle.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Tilauksessa LG:n 24" näyttö, miten toimii nähdään ehkä jopa viikonloppuna. Tähän asti siis pärjätty 540p tykillä.

Hiukan jännittää pyrkiikö näyttö venyttämään tuon pleikan kuvan sille 1920x1200 resolle vai saako siihen raidat reunoihin.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

r0nx sanoi:
Khyll juu. Omalla Samsungin LE32S86BDX tv:llä tulee pelailtua nyt. :p

Mitä eroa näillä on?

Samsung LE-32R86BCX
Samsung LE-32R86BDX

Jälkinmäinen on vanhempi ja 300 halvempi. Mikä täs uudemmassa maksaa?
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Aakke sanoi:
Mitä eroa näillä on?

Samsung LE-32R86BCX
Samsung LE-32R86BDX

Jälkinmäinen on vanhempi ja 300 halvempi. Mikä täs uudemmassa maksaa?

Oisko toisessa combo digiboksi, en tosiaan tiedä.

Mulla on 32" R86 valkoinen, kaapeli sekä antenni digiboksi
 
Ylös Bottom