Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Uutta töllöä hankkimassa ja pitäisi saada riittävän hyvä PS3 pelaamista varten ja muutenkin hyvä leffojen katsomiseen yms.

Näitä kahta oon eniten miettiny:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=19770
(tässä erityisesti kiinnostaa myös tuo kiintolevy)

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=23879
(tässä taas plussaa tuo dvb-t/c ominaisuus, sillä muutto on harkinnassa ja ei ole tietoa tulevan kodin viritin tilanteesta)

Maksimihinnaksi oon asettanut tuon 1200. Onko parempia ehdotuksia tai kokemuksia näistä kyseisistä? Jotkut Samsungin televisiot vaikuttivat myös kiinnostavilta, kyseisistä laitteista vain ei ole henk.koht. kokemusta.



En usko että voin tarvittavan selkeästi tätä sanoa:

Sony 32D3000.


Ehkä maailman paras 32" taulutlevisio. Parhaita tv-kuvaa näyttäviä tölsyjä toimivilla virittimillä, ja loistava tv pelikäytössä, 100Hz tekniikalla. Älä edes mieti tuota lg:tä. Käy toteamassa lähimmässä kodinkoneliikkeessäsi kuvaero. Se on huima. Itse en muutenkaan ostaisi tallentavaa digitv:tä, siinä rupeaa olemaan niin monta herkästi vikaantuvaa osaa, että jos yksikin niistä vikaantuu, on koko tv:lle tulossa huoltoreissu.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

`Noni, kävin ostamassa Philipsin lopulta :D.

Eli äsken yhdistin koneet HDMI-piuhalla ja ps haki automaattisesti optiset olot. Otti 1080p, mutta eihän tämä ole mahdollinen HD-readylla, joka mulla on? Mistä muuten voi vaihella tota itekseen. Illalla Uncharted pelailuun ja herään luultavasti huomen aamulla vielä sen äärestä :D
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Eli äsken yhdistin koneet HDMI-piuhalla ja ps haki automaattisesti optiset olot. Otti 1080p, mutta eihän tämä ole mahdollinen HD-readylla, joka mulla on? Mistä muuten voi vaihella tota itekseen. Illalla Uncharted pelailuun ja herään luultavasti huomen aamulla vielä sen äärestä :D
Kyllä jotkin HD Ready -telkkarit ottavat 1080p-resoakin sisään ja skaalavat sen sitten alaspäin. Resoluutiota voi käsin vaihtaa tekemällä näyttöasetukset manuaalisesti uusiksi, joskaan en näe mitään syytä, miksi niin tekisit. "Lennosta" (eli kesken pelin, videon katselun jne.) resoluutiota ei voi kuitenkaan vaihtaa
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kyllä, täältä löytyy philipsin 32" ja ihan moitteetta toiminut.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Tuli pitkän jahkailun jälkeen päädyttyä Toshiban 42X3030:n. Pari arvostelua luin ja ihan asiallisesta telkulta vaikutti, ainoana miinuksena oikeastaan vain 2 HDMI-paikkaa. 42", Full-HD ja hintaa hitusen päälle 1000, ei paha.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Tuli pitkän jahkailun jälkeen päädyttyä Toshiban 42X3030:n. Pari arvostelua luin ja ihan asiallisesta telkulta vaikutti, ainoana miinuksena oikeastaan vain 2 HDMI-paikkaa. 42", Full-HD ja hintaa hitusen päälle 1000, ei paha.

Saanko udella, että mistä putiikista TV:n ostit? Aika mukavan kuuloinen hinta tosiaan ton kokoluokan Full-HD telkkarille.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Saanko udella, että mistä putiikista TV:n ostit? Aika mukavan kuuloinen hinta tosiaan ton kokoluokan Full-HD telkkarille.

Huuto.netistä, myyjänä oli verkkokauppa.com. Telkkua oli testattu pari kertaa, eli kuin uudesta telkusta oli kyse.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kyllä jotkin HD Ready -telkkarit ottavat 1080p-resoakin sisään ja skaalavat sen sitten alaspäin. Resoluutiota voi käsin vaihtaa tekemällä näyttöasetukset manuaalisesti uusiksi, joskaan en näe mitään syytä, miksi niin tekisit. "Lennosta" (eli kesken pelin, videon katselun jne.) resoluutiota ei voi kuitenkaan vaihtaa

Ok. Luin vain täältä, että HD-readylla kannattaisi käyttää sitä 720p moodia. Eli skaalaako toi nyt itte kuitenkin noi pelit esim. Uncharted niin parhaaseen moodiin vai mitä?

Tässä tää uus telkkari
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Ok. Luin vain täältä, että HD-readylla kannattaisi käyttää sitä 720p moodia. Eli skaalaako toi nyt itte kuitenkin noi pelit esim. Uncharted niin parhaaseen moodiin vai mitä?
Suurin osa peleistä pyörii 720p-näyttötilassa, joten se 1280*720-kuva skaalataan karvan verran ylöspäin näytön natiiviresoluutioon (1366*768). Jos peli tukee 1080-näyttötilaa, skaalataan 1920*1020-kuva jälleen kerran tuohon natiiviresoluutioon. Alaspäin skaalaaminen on kuitenkin vaivattomampaa, koska kuvaan ei tarvitse "keksiä" lisäinformaatiota.

Suurimassa osassa HD Ready -telkkareita on vain 1080i-näyttötilan tuki, joten silloin 720p:hen pakottaminen on järkevä ratkaisu.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

En usko että voin tarvittavan selkeästi tätä sanoa:

Sony 32D3000.


Ehkä maailman paras 32" taulutlevisio. Parhaita tv-kuvaa näyttäviä tölsyjä toimivilla virittimillä, ja loistava tv pelikäytössä, 100Hz tekniikalla. Älä edes mieti tuota lg:tä. Käy toteamassa lähimmässä kodinkoneliikkeessäsi kuvaero. Se on huima. Itse en muutenkaan ostaisi tallentavaa digitv:tä, siinä rupeaa olemaan niin monta herkästi vikaantuvaa osaa, että jos yksikin niistä vikaantuu, on koko tv:lle tulossa huoltoreissu.

Kiitokset tästä vastauksesta!
Nyt olen pohtinut, josko hankkisin sittenkin suoraan FullHD tölsyn, tästä varmaan pitäisi keskustella tuolla toisella triidillä. Joko siis hankin tuon Sonyn tai sitten FullHD versioista Sampan LE40M86BD...pohdinnan paikka.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kyllä 32" Phillips HD-ready - Vaikka hilipsiä haukutaan, olen ollut tyytyväinen
*kop* Kop*

Sama kaikki haukkuu philipsiä vaik mun kavereiden samsung ja panasonic:it on iha surkeita, philips on oikeesti hyvä vaikka kaikki sitä haukkuu
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Tietääkö muuten kukaan miksi TV:ni ei tunnista PS3:sta kun yritän kytkeä HDMI ohjauksen päälle? Vaikka pleikka on kytketty HDMI piuhalla TV:seen. Ja TV:ssä lukee että Blu-Ray Ready ja PS3 READY. Mistä kiikastaa?:confused:
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Tietääkö muuten kukaan miksi TV:ni ei tunnista PS3:sta kun yritän kytkeä HDMI ohjauksen päälle? Vaikka pleikka on kytketty HDMI piuhalla TV:seen. Ja TV:ssä lukee että Blu-Ray Ready ja PS3 READY. Mistä kiikastaa?:confused:

Kosketushäiriö HDMI-johdossa? Koita kytkeä muulla tavalla.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Tietääkö muuten kukaan miksi TV:ni ei tunnista PS3:sta kun yritän kytkeä HDMI ohjauksen päälle? Vaikka pleikka on kytketty HDMI piuhalla TV:seen. Ja TV:ssä lukee että Blu-Ray Ready ja PS3 READY. Mistä kiikastaa?:confused:
Perinteiset konstit: 1) Varmista, että televisio on oikealla HDMI-inputilla 2) Kun käynnistät PS3:n siitä hipaisukytkimestä, "paina" sitä yhtäjaksoisesti niin kauan, kunnes Pleikka päästää muutaman piippauksen. Silloin PS3 hakee näyttöasetukset automaattisesti uudelleen, vaikka näyttöpiuhaa olisi lennosta vaihdettukin.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Voisko vika olla siinä, kun minä käytän tällä hetkellä Xboxin vanhaa HDMI piuhaa, joka ei käsitykseni mukaan tue HDMI 1.3 vaan 1.2.?:eek:
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Voisko vika olla siinä, kun minä käytän tällä hetkellä Xboxin vanhaa HDMI piuhaa, joka ei käsitykseni mukaan tue HDMI 1.3 vaan 1.2.?:eek:

Suosittelen käyttämään ainoastaan Sonyn omia piuhoja, eikä mitään "Kalpis"-kamaa, näin minullekkin annettiin ymmärtää. :)
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Voisko vika olla siinä, kun minä käytän tällä hetkellä Xboxin vanhaa HDMI piuhaa, joka ei käsitykseni mukaan tue HDMI 1.3 vaan 1.2.?:eek:
Jos se on jokin X360:n mukana tullut piuha, se ei välttämättä ole ihan standardin mukainen HDMI-kaapeli. Sillä ei merkitystä, että X360:n HDMI on versiota 1.2, letku on silti samanlainen. Kokeile varmuuden vuoksi toisella kaapelilla.
 
Ylös Bottom