Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

No, jos sinulla jo on isompi ja parempi telkka PS3:lle, niin miksi pienempää havittelet?
Kun olin ostamassa tölsyä, niin kysyin myyjältä heti ennen, kun olin kertonut että minkä kokoista tölsyä oon hankkimassa niin noista LG:stä että mitä mieltä se on niistä, niin sanoi, että joissain kokoluokissa pärjää, joten jätin ne sitten ihan omaan "ala"luokkaansa, eli jos sinulla on vain mahdollisuus, niin osta joku muu kuin LG ;)
Tarkoitukseni EI ole kettuilla, mutta mieti tarkkaa mitä ostat.

Siis töissä on 32" :)
Itselleni sopii tuo 26" paremmin. Ja tuossa töissäni olevassa telkkarissa hyvä kuva on todettu omilla silmillä. Ajattelin, että jos täällä olisi ollut kokemuksia töllöstä peli- ym. käytössä.
Myyjien puheet ovat myös aina myyjien puheita ;)
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

No, jos sinulla jo on isompi ja parempi telkka PS3:lle, niin miksi pienempää havittelet?
Kun olin ostamassa tölsyä, niin kysyin myyjältä heti ennen, kun olin kertonut että minkä kokoista tölsyä oon hankkimassa niin noista LG:stä että mitä mieltä se on niistä, niin sanoi, että joissain kokoluokissa pärjää, joten jätin ne sitten ihan omaan "ala"luokkaansa, eli jos sinulla on vain mahdollisuus, niin osta joku muu kuin LG ;)
Tarkoitukseni EI ole kettuilla, mutta mieti tarkkaa mitä ostat.

Voisiko olla, että se myyjäsetä olisi sanonut tuon vain, että saisi sinut ostamaan kalliimman Sonyn?

Ja pZiukselle, itseltä löytyy tuollainen 32" LG. Käytännössä sama kuin tuo sun, eri kokoinen vain. Ja hyvin toimii, eikä maksa pierun vertaa verrattuna näihin "parempiin" merkkeihin. Suositan. Tosin hintaero tuollaisella 26" siihen 32" on niin häviävän pieni, että jos mitenkään mahtuu, kannattaa sellainen hankkia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Ja pZiukselle, itseltä löytyy tuollainen 32" LG. Käytännössä sama kuin tuo sun, eri kokoinen vain. Ja hyvin toimii, eikä maksa pierun vertaa verrattuna näihin "parempiin" merkkeihin. Suositan. Tosin hintaero tuollaisella siihen 32" on niin häviävän pieni, että jos mitenkään mahtuu, kannattaa sellainen hankkia.

Joo sama. Monella tutulla on LG:n telkkarit ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Itsellä 32'' hankinnassa ja varmaan Samsungiin olen päätymässä S86-malliin. Joku täällä ainakin sitä jo kehuskeli.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Tuossa mallissa kiinnostaa vasteaika (26" versiossa 3 ms) ja se, että vekotin ottaa mukavasti sisään 1080p 24/30/60 (hejja BD:D).
Käyttö olisi siis tietokoneen- ja PS3:n kakkosnäyttönä.

Noissa LG:n telkkareissa kannattaa ottaa huomioon, että ne kyllä saattavat huolia 24p signaalia sisään, mutta eivät osaa näyttää sitä oikein vaan tekevät 3:2 pulldownin, jonka seurauksena kuva nykii tasaisesti.

Se kuinka paljon tuo häiritsee, on tietenkin yksilöllistä eikä etenkään tuon kokoisessa telkkarissa välttämättä kriittinen ongelma. Eikä samassa hintaluokassa olevia 24p:n oikein näyttäviä telsuja taida olla tällä hetkellä tarjolla millään muullakaan valmistajalla.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Voisiko olla, että se myyjäsetä olisi sanonut tuon vain, että saisi sinut ostamaan kalliimman Sonyn?

Ja pZiukselle, itseltä löytyy tuollainen 32" LG. Käytännössä sama kuin tuo sun, eri kokoinen vain. Ja hyvin toimii, eikä maksa pierun vertaa verrattuna näihin "parempiin" merkkeihin. Suositan. Tosin hintaero tuollaisella 26" siihen 32" on niin häviävän pieni, että jos mitenkään mahtuu, kannattaa sellainen hankkia.

26" ehdoton maksimi tuohon. :) Hintaeroa isoon veikkaan kuitenkin reippaasti yli kaksi sataa, joten isompi saa jäädä.

Noissa LG:n telkkareissa kannattaa ottaa huomioon, että ne kyllä saattavat huolia 24p signaalia sisään, mutta eivät osaa näyttää sitä oikein vaan tekevät 3:2 pulldownin, jonka seurauksena kuva nykii tasaisesti.

Se kuinka paljon tuo häiritsee, on tietenkin yksilöllistä eikä etenkään tuon kokoisessa telkkarissa välttämättä kriittinen ongelma. Eikä samassa hintaluokassa olevia 24p:n oikein näyttäviä telsuja taida olla tällä hetkellä tarjolla millään muullakaan valmistajalla.

Joo, no tuon näkee sitten, mikäli tämä tulee hommattua. Eipä varsinaisesti haittaa, vaikka 24p ei täysin toimisikaan.
BD:t kuitenkin katsellaan tässä taloudessa pääsääntöisesti tykillä. Lähinnä muihin toimintoihin PS3:n kaveriksi ja tietsikka käyttöön tuota kaavailin. :)
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Mittailin tuota kirjahyllyäni ja laskeskelin, että tuo 32'' on hieman liian isoi tuohon. Eli 26'' taidan tyytyä. Eikös sekin ole ihan riittävän kokoinen PS3:lle? Katseluetäisyyskään kun ei ole mikään pitkä eli 1-3m. Ja mitäs suosittelette. Gigantissa tämmöisiä tarjolla ainakin:

Philips 26''

Toshiba 26''

Philips 26''

Philips 26''

LG 26''
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Mittailin tuota kirjahyllyäni ja laskeskelin, että tuo 32'' on hieman liian isoi tuohon. Eli 26'' taidan tyytyä. Eikös sekin ole ihan riittävän kokoinen PS3:lle? Katseluetäisyyskään kun ei ole mikään pitkä eli 1-3m.
1-3 metriä... Tuo on katseluetäisyyden kannalta varsin merkittävä vaihteluväli. Kolmesta metristä 37-tuumainenkaan ei missään nimessä ole liian iso, saati sitten 32-tuumainen. Metrin päästä katsottuna 26-tuumainen on nippa-nappa hyvä. Panostaisin 32 tuumaan joka tapauksessa.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

1-3 metriä... Tuo on katseluetäisyyden kannalta varsin merkittävä vaihteluväli. Kolmesta metristä 37-tuumainenkaan ei missään nimessä ole liian iso, saati sitten 32-tuumainen. Metrin päästä katsottuna 26-tuumainen on nippa-nappa hyvä. Panostaisin 32 tuumaan joka tapauksessa.

No sanoisin 1½m-2m niin ollaan lähellä. Ajattelin vain sen takia, että kun olen täällä katellut näitä juttuja niin moni pelaa jollain ihan pienmmillä näytöilläkin siis 20-26'':lla.

Tosiaan kait se sitten on vain tuota kirjahyllyä muokattava. Eikä noi kuitenkaan ole kuin reilu satasen kalliimpia nuo 32-tuumaset.

Kiitos TT-2k:lle :p
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Mittailin tuota kirjahyllyäni ja laskeskelin, että tuo 32'' on hieman liian isoi tuohon. Eli 26'' taidan tyytyä. Eikös sekin ole ihan riittävän kokoinen PS3:lle? Katseluetäisyyskään kun ei ole mikään pitkä eli 1-3m. Ja mitäs suosittelette. Gigantissa tämmöisiä tarjolla ainakin:

Philips 26''

Toshiba 26''

Philips 26''

Philips 26''

LG 26''

Itse televisioihin kantaa ottamatta suosittelisin ostamaan muualta. Gigantti ei ole enää se halvin. Verkkokauppa.com ainakin kannattaa selata läpi. Elektroni ja Pixmaniakin hintojen puolesta, palvelusta olen taasen kuullut monenlaista palautetta. :)
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Itse televisioihin kantaa ottamatta suosittelisin ostamaan muualta. Gigantti ei ole enää se halvin. Verkkokauppa.com ainakin kannattaa selata läpi. Elektroni ja Pixmaniakin hintojen puolesta, palvelusta olen taasen kuullut monenlaista palautetta. :)

Lähinnä noita malleja vain näytin ja kyselin, että mikä olisi paras. Gigantista en ole siis ostamassa :)
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Osta vähintään 32" tuumainen niin ei myöhemmin vituta. Älä osta Philipsiä.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Osta vähintään 32" tuumainen niin ei myöhemmin vituta. Älä osta Philipsiä.

Joo, mutta eikös pleijeri juuri sanonut ettei sen tv-tasoon mahdu kuin korkeintaan 26", joten mites sitten isompaa siiihen pistät? :eek:
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Joo, mutta eikös pleijeri juuri sanonut ettei sen tv-tasoon mahdu kuin korkeintaan 26", joten mites sitten isompaa siiihen pistät? :eek:
heh :) ei muuta kuin muuttelemaan huonekalujen järjestystä ja uusi hylly tilalla :p
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Mitäs sanotte Hitacheista? Jos Philips on kerran suljettu ainakin listoilta :D
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

32" Samsung johon olen erittäin tyytyväinen. PS3 kiinni koneessa HDMI:llä ja Xbox 360 komponentilla. Television kuva erittäin hyvä, myös musta, joka on musta. Liitäntöjä löytyy myöskin riittävästi.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Uutta töllöä hankkimassa ja pitäisi saada riittävän hyvä PS3 pelaamista varten ja muutenkin hyvä leffojen katsomiseen yms.

Näitä kahta oon eniten miettiny:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=19770
(tässä erityisesti kiinnostaa myös tuo kiintolevy)

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=23879
(tässä taas plussaa tuo dvb-t/c ominaisuus, sillä muutto on harkinnassa ja ei ole tietoa tulevan kodin viritin tilanteesta)

Maksimihinnaksi oon asettanut tuon 1200. Onko parempia ehdotuksia tai kokemuksia näistä kyseisistä? Jotkut Samsungin televisiot vaikuttivat myös kiinnostavilta, kyseisistä laitteista vain ei ole henk.koht. kokemusta.
 
Ylös Bottom