Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kiitokset tästä vastauksesta!
Nyt olen pohtinut, josko hankkisin sittenkin suoraan FullHD tölsyn, tästä varmaan pitäisi keskustella tuolla toisella triidillä. Joko siis hankin tuon Sonyn tai sitten FullHD versioista Sampan LE40M86BD...pohdinnan paikka.

Voin kompata CChaouta tämän asian suhteen. Hankin kesäkuussa 2007 tuon D3000:n eikä ole tarvinnut katua, hinta tällöin oli noin 1400. Tällä hetkellä taitaa olla dropannut jo lähemmäs tonnia.

Kyseinen töllö toimii loistavasti PS3:n kanssa ja TV:n puoleltakaan en keksi napisemisen aihetta. Ainoa "nega" mikä tulee mieleen on vaimon koneen muistiin laittamat ajatukset alkavista tv-ohjelmista mitkä katkaisee välillä pelisessiot kun telkku kääntää kuvan automaagisesti takaisin digi-tv:n puolelle. ;)
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Töllötin vaihtui astetta isompaan. 40" R88 Samppa antaa tuossa kohtalaisen tarkkaa ja hyvää kuvaa PS3:a käyttäen :)
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Lg 37 tuuman fullHD(1080p) toimii hienosti pleikan kanssa, (saman mallin 42 tuumanen voitti juuri mikrobitin telkkari testin) ja ei joutunut edes maksamaan itseään kipeäksi... 1190 ekee, niin ja hdmi liitännällä tietty! vielläkun alkais tulemaan enemmän pelejä jotka tulee 1080 tilaa... melkein jokainen on perus hd tarralla varustettuja.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Khyllä khyllä HD 1080p mennään, lgn mallistolla.
Ja ei mitään vikaa, todella tyytyväinen olen ostokseeni.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Jee eka postaus!

Tuli tilattua Samsung LE40N87BCX 40" Full HD töllö ja sitä nyt kuumeisesti odottelen. Onko kellään kokemuksia moisesta? Lueskelin tuolta jo että kannattaa ottaa joitakin kuvaa "parantavia" automatiikkaa pois päältä. Kannattaako niin tehdä pelkästään peli tarkoituksessa? Ja sellainen kysymys vielä että onko itse HDMI kaapeleilla kauheesti eroa kun tuli ostettua joku ihan halpis verkkokaupan oma "todella laadukas" 13e hintainen piuha. Toivottavasti joku osaa jotain kertoa. :)
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Ja sellainen kysymys vielä että onko itse HDMI kaapeleilla kauheesti eroa kun tuli ostettua joku ihan halpis verkkokaupan oma "todella laadukas" 13e hintainen piuha. Toivottavasti joku osaa jotain kertoa. :)
Tervetuloa.

Kaapelin laatu korostuu pidemmillä yli 5 metrin vedoilla. Jos veto on lyhyt niin tarvikekaapeli käy hyvin. Jos kaapelin laatu on heikko, sitä ei voi olla huomaamatta koska kuvaan tulee selkeitä virheitä kun signaali on digitaalista.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Tässähän threadia lukiessa tulee ihan kateelliseksi. Itellä käytössä Asa Digiline 60... ja on muuten vanha. :(
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Minä pelaan Playstation 3:sta pienellä kuvaputkitelevisiolla.

Keväällä ajattelin ostaa Sonyn tai Phillipsin HDTV:n.

Hinta pitäisi olla alle 500-800.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Jee eka postaus!

Tuli tilattua Samsung LE40N87BCX 40" Full HD töllö ja sitä nyt kuumeisesti odottelen. Onko kellään kokemuksia moisesta? Lueskelin tuolta jo että kannattaa ottaa joitakin kuvaa "parantavia" automatiikkaa pois päältä. Kannattaako niin tehdä pelkästään peli tarkoituksessa? Ja sellainen kysymys vielä että onko itse HDMI kaapeleilla kauheesti eroa kun tuli ostettua joku ihan halpis verkkokaupan oma "todella laadukas" 13e hintainen piuha. Toivottavasti joku osaa jotain kertoa. :)
Itsellä on Sampan LE40M86 ja TV-kuvalle (SD) olen ottanut sen MoviePlus -toiminnon pois. Aiheutti kuvan "häntimistä". Tosin kun otin tuon toiminnon pois päältä lisääntyi kuvan "kohina" hieman. Peleissä ja elokuvissa on MoviePlus päällä.
Ensteks tietenkin asennat töllöön hyvät asetukset. Ne perus asetukset (Dynaaminen, Movie ja Standardi) on aika kökköjä.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Tulee pelattua Samsungin 32 hdreadylla.. kuvan parantimet pois päältä. Seuraava ostos sitten plus 40 fullhd.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Pelailen Samsungin 26" LCD:llä, mutta kesällä vaihtuu hieman isompaan. 32" olisi tarkoitus ostaa. Ja tuleva budjetti on 700-1100. Olen myös pähkäillyt, että kannattaako myös vaihtaa Sonyyn vai pysyä Samsungissa?
Näin yleisesti ottaen te jotka omistatte/olette omistaneet molemmat molemmat merkit, kumpi miellyttää enemmän silmää pelatessa, elokuvien ja tv:n katsomisessa? Vai onko merkkien välillä sen suurempaa eroa?
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Pelailen Samsungin 26" LCD:llä, mutta kesällä vaihtuu hieman isompaan. 32" olisi tarkoitus ostaa. Ja tuleva budjetti on 700-1100. Olen myös pähkäillyt, että kannattaako myös vaihtaa Sonyyn vai pysyä Samsungissa?
Näin yleisesti ottaen te jotka omistatte/olette omistaneet molemmat molemmat merkit, kumpi miellyttää enemmän silmää pelatessa, elokuvien ja tv:n katsomisessa? Vai onko merkkien välillä sen suurempaa eroa?

Telkun kuva on yhtä hyvä kuin näkösi ;) Heti kun samsung poistaa tuon kiiltävän reunuksen voin harkita sen ostoa muuten pysyn Braviassa.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Näin yleisesti ottaen te jotka omistatte/olette omistaneet molemmat molemmat merkit, kumpi miellyttää enemmän silmää pelatessa, elokuvien ja tv:n katsomisessa? Vai onko merkkien välillä sen suurempaa eroa?
Yksi pieni, mutta IMO sitäkin tärkeämpi ominaisuus löytyy Sonystä mutta ei Sampasta (ainakaan omasta). Nimittäin Sonyssa voi kuvalähteen valita listalta. Sampassa valitaan kuvalähde(Source) lähdekohtaisesti yksitellen. Mitä enemmän on laitteita kiinni töllössä, niin sitä kauemmin menee löytää se PS3:nen. :mad:
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Nyt on PS3:nen kiinni Epson TW2000 Full-Hd tykissä ja 100" kangas seinällä.

On kyllä mukava pelailla COD4:sta ja NHL08:sia :D
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Joo, ei ole tykin ja ison kuvan voittanutta. Optoman HD80 77" kankaalla COD4 ja GT5P on silkkaa juhlaa. Eilen tuli se ero konkreettisesti koettua kun piti turvautua hetkellisesti 29" kuvaputki Sonyyn S-videokaapelilla, ei ollut hymy herkässä ei CODia pelatessa:D
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Nonniin äsken sai kotiutettua television ja heti armotonta asetusten rukkaamista :) Hieman on juu eroa vanhaan 28" kuvaputki Panasoniciin kun pleikkarilla pelaa mutta itse televisiolähetyksiä katsoessa kuva on aika onneton. Pakataanko suomessa sitä singnaalia niin paljon että isomalla televisiolla katsoessa kuvassa ei ole paljoa hurraamista?:mad:
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Nonniin äsken sai kotiutettua television ja heti armotonta asetusten rukkaamista :) Hieman on juu eroa vanhaan 28" kuvaputki Panasoniciin kun pleikkarilla pelaa mutta itse televisiolähetyksiä katsoessa kuva on aika onneton. Pakataanko suomessa sitä singnaalia niin paljon että isomalla televisiolla katsoessa kuvassa ei ole paljoa hurraamista?:mad:

Normaali digikuvaa ei kannata murehtia, se on aivan hirveätä sontaa.

Onneksi olkoon uuden vastaanottimen johdosta.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Mulla on budjettitelkku LG lc3241 ja kuva tulee pleikasta HDMI:llä. Olen nähnyt full hd kuvaa pleikasta ja onhan se parempaa mutta mun budjetilla ja katseluetäisyysrajoituksilla en voinut ostaa mitään jätti fullhd telkkua. Ja tääkin kuva on aivan uskomattoman hyvää
 
Ylös Bottom