Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peliaiheiset tunnustukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

En oo missää Kfinin järjestämässä nettipelissä pärjänny ikuna, tosin, en oo pärjääjä tyyppiä, vaa rentoa runkuttajaa :D
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

Omaan aika paljon pelejä siihen nähden miten ehdin pelata niitä. Siitä johtuen myös olen pelannut vain harvat pelit loppuun saakka. Poikkeus on Halo sarja, joka on vain pelattava loppuun ja ahmien nopeasti.

En ole pelannut yhtään GTA peliä loppuun, vaikka useempa olen pelannut tosi paljon. IV jäi kaikista vähiten pelatuksi, siksi myös möin sen nopeesti. Ei minusta ollut mitään uutta edellisiin kuin grafiikka.

Joskus fiilistelen ja aloitan jonkun pelatun pelin easyllä. Tuntuu kuin olis hyvä pelaaja. :D

En oo koskaan pelannut millään Segalla. Ja PlayStation1,2 ja 3 on kans aika vieraita mulle. Joskus jotain Tekkeniä kavereiden kans pelannut. PSP:n silti omistan :)

Olen antanut monesti japsiropeille tilaisuuden. Tykkään niiden tunnelmasta, mut ne taistelut...tylsää. Onneksi on Zelda :)

Minusta Dance Central on hyvä :)
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

Pelatessani The Legend of Zelda: Twilight Princessiä (Wiillä), turvauduin läpipeluuohjeeseen pariin otteeseen. Häpeän edelleen :o
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

Mulla on hirveä kasa pelejä, mutta olen pelannut todella vähän pelejä läpi asti ja silloinkin yleensä helpolla vaikeustasolla, kuten Uncharted 2. Usein tukeudun helposti myöskin netistä saataviin apuihin, kun jumitan jossain kohdassa. Poden ajoittain molemmista asioista huonoa omaatuntoa ja siitä, että pelaan vain silloin tällöin, enkä omista hirveää kasaa trophyja, koska en vain osaa!

Ostin ensimmäisen konsolini 18-vuotiaana ja yhä edelleen ottaa päähän, etten lapsena saanut Nintendoa :p

Näppäinyhdistelmien paljous vaivaa joskus joissakin peleissä, etten edes osaa kaikkia NHL-pelin mahdollisia komentoja.

Kyllä helpotti :)
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

En ole pelannut,

- Falloutteja
- Residentti evileita (paitsi vitosen demoa, hyi helvetti!)
- marioita (paitsi jotain gameboylla hyy...)
- nintentoja missään muodossa

- Olen niin paska konsolipelaaja, etten ikinä päässyt Half life 2:sen episodi kakkosta loppuun asti. Ju nou, taitojen takia siis, ei ajan puutteen tms.

- Vihaan marioita ja en voi käsittää niiden suosiota saati Wiin
- Vihaan capcomin pelejä :rolleyes:

- En jaksanut pelata Oblivionia kuin reilut kymmenen tuntia, anteeksi. Järkyttävä pettymys. Ei vaan jaksanut kun huomasi Emperorin olevan sattumoisin yli puolet henkilöistä koko valtakunnassa, hieno ääninäyttely! Tai no bugiin tuo päättyi, olis voinut jatkaa tuurilla kakkosseivillä mut...

- Halo Reach LE edelleen korkkaamatta
- Sacred 2, Fable 2, Lost Odyssey korkkaamatta...
- Dragon age origins Ultimate edition pölyttyy, pari tuntia pelattu vasta...

- Rakastan ME1:stä miljoona kertaa enemmän kuin kakkosta! In your face! :D
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

No jos sitä nyt uskaltais paljastaa jotain..

1) Ainoa MGS, jonka olen omistanut ja jota olen pelannut, on MGS 2. Eikä tässä vielä kaikki, en nimittäin pitänyt pelistä juuri ollenkaan. :o Tässä viimeaikoina on kuitenkin käynyt mielessä, että jos niitä voisi vielä joskus kokeilla ja antaa Snakelle uusi mahdollisuus.

2) En ole pelannut mitään Zeldaa. Ikinä.

3) Olen ostellut pelejä PSN:stä, niitä kuitenkaan kovimmin pelaamatta.

4) Ostin kerran WoW:in, pelasin 3 viikkoa, jonka jälkeen kyllästyin ja totesin pelin huonoksi (tai minulle sopimattomaksi). Vielä enemmän hämmentää se, että en pidä wowin tyylisistä MMORPG peleistä ollenkaan. Oston syynä saattaa olla tai olikin se, että pidän erittäin paljon Warcraft III:sta.
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

Vaikka välillä tuntuukin, että suurinpiirtein kaikkia vähääkään järkeviä pelejä on jossain määrin kokeiltu, en näin tarkemmin ajateltuna ole pelannut juuri mitään.

-Ei mitään Falloutteja ikuna (tämä vääryys korjaantunee piakkoin)
-Ei myöskään MGS-sarjaa
-tai Zeldaa tai God of War, Final Fantasy, Fable, Killzone tai Bioshock -pelejä
-Ei sellaisia klassikoita, kuten Doomeja, Diabloja, Duke Nukemeita, Icoa tai Shadow of the Colossusta
-Ei WoWia tai Runescapea tai muutakaan vastaavaa nettiselain säätöä.
-(Puolisen vuotta sitten en ollut kokeillut Gears of Wareja tai oikeastaan kuullutkaan Mass Effecteistä. Massoihin rakastuin, GeOW:in olisi voinut jättää kokeilemati)

-GTA IV oli vuosikymmenensä pettymys.

-Olen pelannut vain yhtä Mario-peliä, jollain 90-luvun Nintendolla.

-Olen pelannut molemmat Half-Lifet vain puolittain läpi.
;)
-Olen hävyttömän huono matopelissä.

-FPS-peleissä osun paremmin kohteeseen ohjaimen tateilla kuin hiirellä, mistä johtuen olen vähintäänkin friikki tuttavaporukan mielestä.

-PES 4:ssä potkaisin vapaapotkussa ohi pallosta. Siitä seurannut puolen sekunnin hiljaisuus kaveriporukassa ennen kuin kukaan tajusi mitä juuri tapahtui, on hyvin pitkälti legendaarista.
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

En ole pelannut läpi
- yhtään Resident Eviliä
- yhtään MGS-sarjan peliä
- ainuttakaan japsiropea (Lost Odyssey on menossa viimeisellä levyllä)
- ainuttakaan Mario tai Zelda peliä

Pelaan monet räiskinnät vaikeimmilla vaikeusasteilla oikeastaan vain Achievementtien/Trophyjen takia.

Red Dead Redemptionista en innostunut yhtään ja minua suorastaan harmittaa, että kyseinen puuduttava tuotos nostetaan jopa vuoden peliksi monissa medioissa.

Hyppäsin suoraan 8-bittisestä Sega MasterSystemsistä ensimmäiseen PlayStationiin. Väliin on jäänyt SNES, Sega MegaDrive, Nintendo 64, Sega Saturn ja niin edelleen.

En ole koskaan omistanut PlayStation 2:sta.
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

-hävisin Need for Speed Undergroundissa ja monotin Xbox:n hajalle,sekä mursin varpaani.

-sain melkein bannit Xbox liveen Call of Dutyn Modern Warfare:ssa,"värikkään" kielenkäyttöni takia,kun puolta nuoremmat pelasivatkin paremmin.(eipäs ole enää tarvinnut luureja pitääkään päässä)
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

- Rakastan ME1:stä miljoona kertaa enemmän kuin kakkosta!

Mutta tuohan on aivan normaalia, onhan kyseessä kuitenkin sarjan paras osa.


Ja tunnustuksia:
San Andreas on mielestäni paras "nyky-GTA"

En pitänyt God of War 3:sta. Jätin kesken ja peli vaihtoon.

COD ei kiinnosta, yhtään.

Red Dead Redemption oli pettymys.
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

En ole koskaan pelannut yhtään fps-peliä läpi. On vaan niin helvetin puuduttavaa räiskiä tekoälyä vastaan.

Pelasin GTA IV noin kaksi tuntia ja siihen se loppui se pelaaminen.

God of War 3:n läpipeluu oli minulle melkoista pakkopullaa, kuten myös Gears of Warin.

Jätin ME 1:n kesken puuduttuani planeetoilla kruisailuhin.

Killzone 2:n moninpeliä jaksoin ehkä viisi tuntia. Siihen loppui se pelaaminen

Lainasin kaverilta GT5:n ja ainut mikä pelissä kiinnostaa on driftailu ja tietyn radan hinkkaaminen time trialissa omalla lempiautolla. Kaikki muu pelissä aiheuttaa puistatuksia, mukaanlukien 3D:n implementointi.

MGS3 oli mielestäni melko puuduttava. Paljon huonompi kuin sitä edeltävä osa.

FF IX:n jälkeen yksikään FF ei ole maistunut sitten yhtään. Uusinta en edes ostanut luettuani arvosteluita.

En ole koskaan kokeillut Icoa tai Shadow of the Colossus -pelejä. Tämän aion korjata tänä keväänä.

Pelasin Cod 4:sta verkossa 95% FFA-pelimuotoa koska minua vitutti hävitä muiden huonouden vuoksi.

Parhaimmat tämän sukupolven konsolipelit tähän mennessä ovat olleet: Dead rising, Dragon age, oblivion, Cod 4 ja MGS 4.
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

Nyt kun tarkemmin miettii niin..

- Omistamistani peleistä olen pelannut läpi vain 2. Demon's Soulsin ja Red Dead Redemptionin.
- En ole koskaan koskenutkaan sellaisiin peleihin kuin: Resident Evil, Fallout, Gran Turismo, Halo, Metal Gear Solid, Tomb Raider, Sims ...
- Pelaan pitkillä linja-automatkoilla Nintendo DS:ääni, mutta piilotan koneen jos joku matkustaja kävelee ohitse (häpeän kai sitä että pelaan Pokemonia).
- Vihaan pelejä joissa pitää ampua jotain alieneja tai muita mutantteja. En voi ymmärtää mikä niissä ihmisiä kiinnostaa.
- Varastin pienenä kaveriltani, joka asui naapurissani, jonkin NES/SNES pelin. Liekö ollut joku ensimmäinen Kirby-peli. (Sori Antti jos luet)
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

- Varastin pienenä kaveriltani, joka asui naapurissani, jonkin NES/SNES pelin. Liekö ollut joku ensimmäinen Kirby-peli. (Sori Antti jos luet)

Tämä sai suupielet korviin. :D Tosipelaajan meininkiä!

Ja ettei ihan offariksi mene niin paljastetaan nyt vielä jotain.

En ole pelannut LittleBigPlanettia koskaan yksin. Aina ollut toinen säkkipoika samalta sohvalta mukana.

Pelasin Silent Hill: Homecomingin kaikki mahdolliset loppuratkaisut, mutta sorruin käyttämään walkthroughta.
Spoileria yhdestä loppuratkaisusta:
Yksi loppuratkaisu kulkee nimellä UFO ending ja tein tämän ensin, koska tiesin, että näin saan seuraavaan läpipeluuseen ylitehokkaan laserpyssyn avuksi. Tämä tuntui melkein huijaamiselta. :o
Viisi loppuratkaisua ja täydet gamerscoret vaativat kaksi täyttä läpipeluuta ja loput kolme kertaa oli aloitettava noin puolesta välistä.

Olen pelannut pelejä, kuten Avatar: Burning Earth, Terminator Salvation ja NBA 2k6 vain ja ainoastaan achievementtien takia.
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

Nytpä keksin päräyttävän:

Olen ollut kauemmin Playstation Network- kuin Xbox LIVE-jäsen.

MEGATON
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

Tuosta Joohanhin viestistä tuli mieleen yksi:

Olen pelannut WoWia enemmän parin vuoden aktiivipelailun aikana kuin PS3:a kolmen vuoden omistajuuden aikana... Säälittävää :(
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

Tuosta Joohanhin viestistä tuli mieleen yksi:

Olen pelannut WoWia enemmän parin vuoden aktiivipelailun aikana kuin PS3:a kolmen vuoden omistajuuden aikana... Säälittävää :(

Tavallaan liittyy samaan kategoriaan

- Olen ollut WoWissa onlinessa koko "urani" aikana yli 400 päivää (kaikki hahmot mukaanluettuna). Olen pelannut lähes euroopan julkaisusta asti ja pitänyt parin kuukauden pausseja silloin tällöin, pisin oli varmaan n. 6-8 kuukautta.
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

Aloitetaanpas:

En ole ikinä jaksanut pelata loppuun Zeldaa. Myös Resident Evilit ovat jääneet noin vartin kokeiluiksi, kun eivät ole napanneet pätkääkään (sis. RE Zero ja RE4)

MGS:iä en ole ikinä kokeillut, katsominen on riittänyt enemmän kuin hyvin. Ei kiinnosta pätkääkään.

PES:stä on jäänyt traditioksi kaverin kanssa, että puoliajan lopussa pallo on "pakko" saada vastustajan kenttäpuoliskolle. Tämä etenkin vastakkain pelatessa lasketaan maaliksi. :confused: Lisäksi PES4:ssä itsensä legendaksi tehnyt ranskalaishyökkääjä Papin erikoistui tolppaa hipoen vedetyistä ohilaukauksista. Tästä syystä tolppa on kirosana ja ohi menevät vedot arvostellaan asteikolla 4-10 riippuen siitä, miten läheltä menee. Kymppi vaatii jonkinlaisen supersuorituksen. Tolppa on sitten jossain negatiivisella asteikolla. :)

Vaikka tätä ei tule täysin noudatettua, niin pelisarjat pelataan kronologisesti läpi. Muun muassa tästä syytä Assasin's Creed 2 odottaa korkkaamattomana, koska ykkönen on niin hirveää diipadaabaa. Sama "ongelma" Prince of Persia trilogyssä. Kakkonen on niin huono, ettei kolmoseen ole vielä ollut asiaa kun peli on kesken.
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

Nyt Biowaren historia -artikkelin jälkihulinoissa koen sopivaksi tunnustaa, että olen täysin Biowaren uuden aallon miehiä ja siispä tosifanien mielestä täysi noobimoukka. Aikanaan olen kyllä kaverilla nähnyt pelattavan KOTORia ja Neverwinteriä, mutta itse en ole kyseisiin tekeleihin koskenut saatika niitä omistanut. Kovasti olen harkinnut jälkikäteen KOTORien ja Jade Empiren ostamista boksille, mutta lopulta olen tullut siihen lopputulokseen, että uusissakin peleissä on tarpeeksi pureskeltavaa, eikä aika tai lopulta kiinnostuskaan riitä vanhoille nimikkeille.

Sama Remedyn kanssa. Max Payneja olen kyllä seurannut aikanaan tiiviisti ja ajalle ominaisesti kaverin luona katsoin kun hän pelasi. Kenties olen itsekin peliä joskus kokeillut (hämärä muistikuva jostain kaupan testiständiltä), mutta koskaan en ole Max Payne -pelejäkään omistanut tai kunnolla pelannut. Toisaalta taas Death Rallya olen kovastikin nuorena poikana hakkaillut, mutta tästä huolimatta sanoisin että varsinainen suhteeni Remedyyn on muotoutunut vasta Alan Waken myötä. Noobimoukka jälleen, tiedetään.
 
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

Vasta pelattuani Call of duty: Black Opsia tajusin miten tyhmä olenkaan ostaessani sarjan uusimman osan joka vuosi.. Nyt se sitten alkoi, virallinen COD lakko.. Ei enää :o
 
Ylös Bottom