MrBeach
Well-Known Member
Tuollaiset tuli tilattua.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jaa millaiset?Tuollaiset tuli tilattua.
Sellaset kun siitä linkistä aukeaa...Jaa millaiset?
Sellaset kun siitä linkistä aukeaa...
No huh. 250 euroa napeista? Onko tuo ihan normaali hintataso tuollaisille?Tuollaiset tuli tilattua.
Jaa'a. Kenties jollain eri teemalla kuin "vaalea". Tummalla teemalla näkee ehkä hitusen paremmin mutta ei tässäkään kyllä niin hyvin etteikö voisi mennä helposti ohi.Onhan tuo selkeästi erivärinen kuin muu teksti niin helposti näkee missä linkki on.
Low latency dongle pelaamiseen ja 12 tunnin akun kesto.No huh. 250 euroa napeista? Onko tuo ihan normaali hintataso tuollaisille?
En voi kyllä käsittää että mikä voi tuollaisessa maksaa noin paljon. Eihän noihin edes mahdu(=) mitään kovin ihmeellistä sisälle hintaa nostamaan :O
Jaa'a. Kenties jollain eri teemalla kuin "vaalea". Tummalla teemalla näkee ehkä hitusen paremmin mutta ei tässäkään kyllä niin hyvin etteikö voisi mennä helposti ohi.
Ok. Ei tuo tosin vielä minun henk. koht. näkemystä muuttaneet siinä ettäkö noiden takia maksaisin edes satastaLow latency dongle pelaamiseen ja 12 tunnin akun kesto.
Plus muut ps5 integraatiot.
Mitä PS5 spesifistä noissa on? Verrattuna siis joihinkin toisiin pelikuulokkeisiin?Low latency dongle pelaamiseen ja 12 tunnin akun kesto.
Plus muut ps5 integraatiot.
Oletan, että muiden Sonyn valmistamien Pleikkari-kuulokkeiden tapaan akun varaus ja äänenvoimakkuus näytetään konsolin käyttöliittymässä. Ei siinä sen ihmeempää ole.Mitä PS5 spesifistä noissa on? Verrattuna siis joihinkin toisiin pelikuulokkeisiin?
No jaa. Ehkä olen pudonnut kelkasta mitä minkäkin "pitäisi" maksaa mutta tuossa heti hyppää silmille tuo "Applen vastaavat", mikä ei asiaa auta kun siellä maksaa kaikki aina ekstraaEihän 250e ole mitenkään poikkeuksellinen hinta hyvistä vastamelunappikuulokkeista. Esim. Applen vastaavat napit maksaa hieman enemmänkin kuin tuon. Jos äänenlaatu on hyvä, melunpoisto toimii hyvin, napit sopii korviin (omat korvat on vähän hankalat ja monet napit ei istu niihin hyvin) ja niiden toiminnot vastaa omia tarpeita niin hyvinkin voisin maksaa tuon verran niistä (ja oon maksanutkin Applen napeistani joihin olen myös ollut äärimmäisen tyytyväinen).
Apple on tosiaan tavallisesti hintava mutta näissä vastamelunapeissa menee aika linjassa muidenkin laadukkaiden vastamelunappien kanssa. Voisi kuvitella että nappeihin vastamelutoiminnan mahduttaminen laadukkaasti ja äänenlaadun pitäminen hyvänä on paljon vaikeampaa kuin kuppikuulokkeissa sama. Hintakin siis ehkä perusteltu.No jaa. Ehkä olen pudonnut kelkasta mitä minkäkin "pitäisi" maksaa mutta tuossa heti hyppää silmille tuo "Applen vastaavat", mikä ei asiaa auta kun siellä maksaa kaikki aina ekstraa
Ja tosiaan sitten tuo että itse en luultavasti maksaisi edes kuppikuulokkeista noin isoa hintaa. Omat Sennheiserit 180 eurolla tuntui jo sellaiselta summalta että piti hetken miettiä. Toisaalta taas puolison alle 100 euron halvemmat Sennheiset tekee melkein kaiken yhtä hyvin - ainoastaan ei pysty lataamaan yhtä aikaa kun kuuntelee. Mikä sekin tuntuu lähinnä keinotekoiselta rajaamiselta (kalliimpaan hintaluokkaan), vaikka ehkä sille jokin tekninen syykin sitten on, mikä oikeasti nostaa hintaa?
Oliko edullisempi sieltä? Tohtiiko udella mistä tilasit? Itseäni semisti kiinnostaa tämä kanssaPlaystation Portal, ennakkotilaus Saksasta