Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

Ajattelin koko ajan kyllä pelaavani tämän remaken, mutta vasta joskus vuoden tai parin päästä. TLoU II:n pelaamisen jälkeen suunnitelmat ovat kuitenkin muuttuneet sen verran, että The Last of Us Part I hyppää sittenkin koko muun backlogin ohi ja pääsee heti seuraavaksi käsiteltäväksi peliksi.

Huuto.netistä 43€ ilmaisella toimituksella.
20221014_161558.jpg
 
Tässä viime aikoina olen tehnyt useita ostoksia, jotka ovat mielessä muhineet, eli seuraavat nimikkeet on tullut maksettua ja tilattua:
  • Splatoon 3 (Switch)
    -Pelit-lehdessä tätä kehuttiin, joten ostin vaikka en pelaa Switchillä netissä. Ehkä nyt täytyy testata sitäkin.

  • Kirby and the Forgotten Land (Switch)
    -Tämä sattui olemaan samalla myyjällä myynnissä, joten nappasin mukaan kun ollut ostoslistalla.

  • Hitman III (PS5)
    -Tästä löytyy jo avaamaton Xbox-versio mutta halusin pleikkarille koska MS ilmeisesti lataa fyysisetkin pelit nykyään pitkälti netistä.

  • Plague Tale (PS5)
    -Löytyi PS Plussan kautta, jonka kautta pelaillut, ja sen verran ihastuin että oli pakko ostaa myös hyllyyn.

Vuosien varrella tullut käytettynä ja/tai yksityisiltä ostettua ja myytyä paljon ja kerran on tullut huijatuksi eikä tuotteita tai rahoja saanut. Nämä ostokset siis vasta tulossa jos hommat menee kuten olettaa :)
 
Suuren osan Switchin peleistä olen ostanut käytettynä juuri Torista. Joku 30-35 euroa on ollut yleisin hinta mitä olen maksanut.

Itse olen ostanut fyysisesti uutena ainakin:

Monster Hunter Stories II
Luigi's Mansion 3
Shin Megami Tensei V
Triangle Strategy
Super Mario 3D World + Bowser’s Fury
Mario + Rabbids Kingdom Battle (Gold Edition)
Bravely Default 2
Ni No Kuni II
Metroid Dread

Ja ainoastaan VPD:sta ennakkotilattu Metroid on maksanut yli 40€, joten itse ainakin löydän jatkuvasti ihan sopuhintaan laatupelejä Switchille ihan uutenakin.
 
Itse olen ostanut fyysisesti uutena ainakin:

Monster Hunter Stories II
Luigi's Mansion 3
Shin Megami Tensei V
Triangle Strategy
Super Mario 3D World + Bowser’s Fury
Mario + Rabbids Kingdom Battle (Gold Edition)
Bravely Default 2
Ni No Kuni II
Metroid Dread

Ja ainoastaan VPD:sta ennakkotilattu Metroid on maksanut yli 40€, joten itse ainakin löydän jatkuvasti ihan sopuhintaan laatupelejä Switchille ihan uutenakin.
No siinä on kyllä melkoinen tarjoushaukka, arvostan. :cool:

Itse kyttäillyt tuosta listasta Luigi Mansionia, SMT V, Super mario 3D worldia ja BD2 ja omiin pullopohjiin ei ole kyllä sattunut kertaakaan yksikään noista alle 40e vaikka aina kaikki alet selannut lävitse kun joku vinkannut.

Käytettynäkin Switch pelit tuppaa olemaan lähes vakiona 40e (posteineen) niin ostaessa kun myydessä
 
Itse kyttäillyt tuosta listasta Luigi Mansionia, SMT V, Super mario 3D worldia ja BD2 ja omiin pullopohjiin ei ole kyllä sattunut kertaakaan yksikään noista alle 40e vaikka aina kaikki alet selannut lävitse kun joku vinkannut.

Ihan tälläkin hetkellä DNA:lla on ainakin SMT V ja Bravely Default 2 molemmat 39€ - tästä laitoin myös tuonne Switchin tarjouksiin vinkin :)
 
Vähän erikoisempi löytö tarttui mukaan kirpparilta tänään. Gears of War 3 Collectors editionin mukana tullut Marcus Fenix patsas. Hinta 4€. Kokoelmista löytyi jo se kevyempi Collectors edition, jossa ei siis ollut tätä patsasta mukana. Nyt sai hylly komeaa lisätäytettä.

GTA The Trilogy Definitive edition löytyi sen sijaan ruokaostosten yhteydessä Cittarista. Hinta 19€.

IMG_20221023_144747__01.jpg
 
Pitäisi varmaan alkaa pyöriä kirppareilla, jos tuollaisia saa 4 eurolla. Toisaalta hyllyt ovat jo täynnä roinaa. Pitäisi ostaa isompi asunto ja sitä ei saakaan 4 eurolla.
Kirpparit on siitä hauskoja ja samalla turhauttavia, että saatat käydä kymmenellä kirpparilla löytämättä mitään ja sitten yhdestoista tuottaa sen kunnon löydön.

Ihan hauska on silti välillä käydä pyörimässä, vaikka suurimman osan ajasta siellä näkyy ne samat pari vuotta vanhat NHL:t ja Fifat.
 
Maanantaina sekä tänään on saanut taas availla kirjeitä. Pelihyllyyn lisätty uutta, vanhaa ja tosi vanhaa!

VPD:
Micro Machines V4 9,99€
Shadow the Hedgehog 9,99€
NASCAR 99 9,99€
Steelrising 39,99€

Sumashop.fi:
Smuggler's Run 4,72€
Speed Challenge - Jacques Villeneuve's Racing Vision 6,32€

20221026_095003.jpg
 
20221026_174113.jpg
Tänään tuli ostettua jopa 2 peliä Switchille! Alan Wake vähän kans kutittelis, mutta sen Switch-käännös on kuulemma aika surkea.

Splatoon 3 oli kyllä heräteostos hetken mielijohteesta. En ole aikaisempia pelannut, mutta tää vaa näytti niin hauskalta.

No man's Sky on aina vähän kiinnostanut, mutta en ole tätä ikinä viitsinyt hankkia. Peli näyttää varmasti paremmalta ikivanhassa PS4:ssa, mutta ehkä tätä on kivaa pelailla sängyssä ennen nukkumaanmenoa. Tätä sai jopa vähän metsästää. Missään kaupassa tätä ei näkynyt, ja aika monessa nettikaupassakin loppunut. VPD:stä sitten onneksi löytyi.
 
Ylös Bottom