Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitä tuossa XC3 collector editionsissa tuli? Vaihtoehtoinen kotelo ja artbook?Viime aikoina kotiin kannettua kamaa:
Näytä liitetiedosto 9942
- Pikmin2 on ollut pidempään etsinnässä mutta sen hinnat on niin taivaissa, etten ole raskinut aiemmin ostaa. Nyt tuli vastaan käytetty loose siedettävään 20e hintaan niin ostin pois. Nappasin vanhasta Wii fitistä tälle kotelon ja tilasin parilla eurolla koteloon kansipaperin ja ihan ok menee näinkin kokoelmassa.
- Fenyx rising on ollut ajatuksena backlogissa jo vuosia ja nyt tuli ostettua 18,99 VPD:ltä
- Samassa VPD tilauksessa kotiin tuli myös nuo wiin ja ps2 HDMI-adapterin, kun huomasin pikmin2:sta pelatessa että mun vanha jostain eBayssa halvalla ostettu scart to HDMI -muunnin ei enää tahtonut toimia kunnolla. 14,99e/kpl taisi olla näillä hintaa.
- Olin jo ihan varma, että missaan Xenoblade 3:n keräilijäversion, kun sitä myytiin vaan maailman huonoiten toimivassa my nintendo storessa, mutta kävi joku supermäihä ja onnistuin päivittämään Storea juuri sillä parin minuutin ajanhetkellä, jolloin store oli pystyssä ja keräilijäversioita oli tarjolla. Tässä siis ei ollut peliä mukana (sen olen ostanut jo kesällä) ja nämä keräilijälisäosat maksoi 34,99.
Joo tuo laatikko, steelbook ja taidekirja. Ei ollut tällä kertaa soundtrackista minkäänlaisia versioita (ei edes latauskoodia digiversioon) toisin kuin aiempien Xenobladejen keräilijäversioissa on ollut. Mutta varsinkin tuo taidekirja on sen verran kiva, että koen näiden olevan ihan tuon 35e arvoisia.Mitä tuossa XC3 collector editionsissa tuli? Vaihtoehtoinen kotelo ja artbook?
Viime aikoina kotiin kannettua kamaa:
Näytä liitetiedosto 9942
- Pikmin2 on ollut pidempään etsinnässä mutta sen hinnat on niin taivaissa, etten ole raskinut aiemmin ostaa. Nyt tuli vastaan käytetty loose siedettävään 20e hintaan niin ostin pois. Nappasin vanhasta Wii fitistä tälle kotelon ja tilasin parilla eurolla koteloon kansipaperin ja ihan ok menee näinkin kokoelmassa.
- Fenyx rising on ollut ajatuksena backlogissa jo vuosia ja nyt tuli ostettua 18,99 VPD:ltä
- Samassa VPD tilauksessa kotiin tuli myös nuo wiin ja ps2 HDMI-adapterin, kun huomasin pikmin2:sta pelatessa että mun vanha jostain eBayssa halvalla ostettu scart to HDMI -muunnin ei enää tahtonut toimia kunnolla. 14,99e/kpl taisi olla näillä hintaa.
- Olin jo ihan varma, että missaan Xenoblade 3:n keräilijäversion, kun sitä myytiin vaan maailman huonoiten toimivassa my nintendo storessa, mutta kävi joku supermäihä ja onnistuin päivittämään Storea juuri sillä parin minuutin ajanhetkellä, jolloin store oli pystyssä ja keräilijäversioita oli tarjolla. Tässä siis ei ollut peliä mukana (sen olen ostanut jo kesällä) ja nämä keräilijälisäosat maksoi 34,99.
En tiedä miten laadukkaita nuo tuolta tilatut ovat mutta ehkä voisin laittaa kuvan mihin kuntoon omat Recon Tech -ohjaimen takaosan kumipinnat on menneet Ovat lähteneet irti alaosasta eikä niitä saa mitenkään sinne takaisin asettumaan, joten se repsottavat irrallaan "kivasti".Kumiset pinnat ohjaimen taakse saa 12€ lisämaksulla.
En tiedä miten laadukkaita nuo tuolta tilatut ovat mutta ehkä voisin laittaa kuvan mihin kuntoon omat Recon Tech -ohjaimen takaosan kumipinnat on menneet Ovat lähteneet irti alaosasta eikä niitä saa mitenkään sinne takaisin asettumaan, joten se repsottavat irrallaan "kivasti".
Tosin se ohjain saattaa olla jotain viisi vuotta vanhakin... Mutta silti ensimmäinen, jossa tuollaista on ikinä käynyt. Toisaalta en osaa sanoa onko noita vastaavia kumilätkiä muissa ohjaimissa ja jos ei, niin vaikeahan sitä sitten on ollut aiemmin tapahtua.
Xbox Design Labista tämä. Lähtöhinta on 69€ eli kympin lisämaksulla saa mieleisensä värisen ohjaimen. Kumiset pinnat ohjaimen taakse saa 12€ lisämaksulla.
Näytä liitetiedosto 9955
Näytä liitetiedosto 9956
Ei liity värit mihinkään peliin tai muuhunkaan juttuun. Mulla ei ollut mitään ideaa väristä kun menin tekemään tilausta. Pyörittelin kaikenlaisia väriyhdistelmiä kymmenisen minuuttia kunnes päätin että keltasininen setti saa luvan kelvata.Hienon värinen! Saanko kysyä kuvastavatko värin jotain tiettyä teemaa tai peliä vai miksi tämän värinen? Sopi vain silmään hyvin?