Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

Huominen tulikin jo tänään, ja Bayonetta 3 on kanssani täällä. Paketti olikin huomattavasti isompi kuin luulin, siksi mukana perspektiiviä antamassa noutaja ja Todd Howard. Peliä ei viitsi kuitenkaan vielä tänään aloittaa, kun huomenna pitäisi vielä työpäivään orientoitua. Mutta huomenna sitten senkin edestä. Todennäköisesti tässä on kolmas GOTY-ehdokas tälle vuodelle Strayn ja tulevan God of Warin kaveriksi. Kyllä kelpaa.
 

Liitetiedostot

  • pajonetta3.png
    pajonetta3.png
    2,7 MB · Lukukerrat: 63
Eiks siinä trinitys tuu steelbookia mukana? :eek: Jotain eroja EU ja USA edissöneil taitaa olla mitä jotain kattonut. Oisko se kirja peräti kovakantinen ja noille vaihtokuorille on jokaiselle oma kotelo ja sit siin kotelon sisällä ne voi laittaa riviin esille tai jottain. Plus jossain kai näin et tuli myös se steelbook mukana.
 
Viime aikoina kotiin kannettua kamaa:

F904CF5E-AC32-4696-AD52-3842046CC91C.jpeg

  • Pikmin2 on ollut pidempään etsinnässä mutta sen hinnat on niin taivaissa, etten ole raskinut aiemmin ostaa. Nyt tuli vastaan käytetty loose siedettävään 20e hintaan niin ostin pois. Nappasin vanhasta Wii fitistä tälle kotelon ja tilasin parilla eurolla koteloon kansipaperin ja ihan ok menee näinkin kokoelmassa.
  • Fenyx rising on ollut ajatuksena backlogissa jo vuosia ja nyt tuli ostettua 18,99 VPD:ltä
  • Samassa VPD tilauksessa kotiin tuli myös nuo wiin ja ps2 HDMI-adapterin, kun huomasin pikmin2:sta pelatessa että mun vanha jostain eBayssa halvalla ostettu scart to HDMI -muunnin ei enää tahtonut toimia kunnolla. 14,99e/kpl taisi olla näillä hintaa.
  • Olin jo ihan varma, että missaan Xenoblade 3:n keräilijäversion, kun sitä myytiin vaan maailman huonoiten toimivassa my nintendo storessa, mutta kävi joku supermäihä ja onnistuin päivittämään Storea juuri sillä parin minuutin ajanhetkellä, jolloin store oli pystyssä ja keräilijäversioita oli tarjolla. Tässä siis ei ollut peliä mukana (sen olen ostanut jo kesällä) ja nämä keräilijälisäosat maksoi 34,99.
 
Viime aikoina kotiin kannettua kamaa:

Näytä liitetiedosto 9942

  • Pikmin2 on ollut pidempään etsinnässä mutta sen hinnat on niin taivaissa, etten ole raskinut aiemmin ostaa. Nyt tuli vastaan käytetty loose siedettävään 20e hintaan niin ostin pois. Nappasin vanhasta Wii fitistä tälle kotelon ja tilasin parilla eurolla koteloon kansipaperin ja ihan ok menee näinkin kokoelmassa.
  • Fenyx rising on ollut ajatuksena backlogissa jo vuosia ja nyt tuli ostettua 18,99 VPD:ltä
  • Samassa VPD tilauksessa kotiin tuli myös nuo wiin ja ps2 HDMI-adapterin, kun huomasin pikmin2:sta pelatessa että mun vanha jostain eBayssa halvalla ostettu scart to HDMI -muunnin ei enää tahtonut toimia kunnolla. 14,99e/kpl taisi olla näillä hintaa.
  • Olin jo ihan varma, että missaan Xenoblade 3:n keräilijäversion, kun sitä myytiin vaan maailman huonoiten toimivassa my nintendo storessa, mutta kävi joku supermäihä ja onnistuin päivittämään Storea juuri sillä parin minuutin ajanhetkellä, jolloin store oli pystyssä ja keräilijäversioita oli tarjolla. Tässä siis ei ollut peliä mukana (sen olen ostanut jo kesällä) ja nämä keräilijälisäosat maksoi 34,99.
Mitä tuossa XC3 collector editionsissa tuli? Vaihtoehtoinen kotelo ja artbook?
 
Mitä tuossa XC3 collector editionsissa tuli? Vaihtoehtoinen kotelo ja artbook?
Joo tuo laatikko, steelbook ja taidekirja. Ei ollut tällä kertaa soundtrackista minkäänlaisia versioita (ei edes latauskoodia digiversioon) toisin kuin aiempien Xenobladejen keräilijäversioissa on ollut. Mutta varsinkin tuo taidekirja on sen verran kiva, että koen näiden olevan ihan tuon 35e arvoisia.
 
Viime aikoina kotiin kannettua kamaa:

Näytä liitetiedosto 9942

  • Pikmin2 on ollut pidempään etsinnässä mutta sen hinnat on niin taivaissa, etten ole raskinut aiemmin ostaa. Nyt tuli vastaan käytetty loose siedettävään 20e hintaan niin ostin pois. Nappasin vanhasta Wii fitistä tälle kotelon ja tilasin parilla eurolla koteloon kansipaperin ja ihan ok menee näinkin kokoelmassa.
  • Fenyx rising on ollut ajatuksena backlogissa jo vuosia ja nyt tuli ostettua 18,99 VPD:ltä
  • Samassa VPD tilauksessa kotiin tuli myös nuo wiin ja ps2 HDMI-adapterin, kun huomasin pikmin2:sta pelatessa että mun vanha jostain eBayssa halvalla ostettu scart to HDMI -muunnin ei enää tahtonut toimia kunnolla. 14,99e/kpl taisi olla näillä hintaa.
  • Olin jo ihan varma, että missaan Xenoblade 3:n keräilijäversion, kun sitä myytiin vaan maailman huonoiten toimivassa my nintendo storessa, mutta kävi joku supermäihä ja onnistuin päivittämään Storea juuri sillä parin minuutin ajanhetkellä, jolloin store oli pystyssä ja keräilijäversioita oli tarjolla. Tässä siis ei ollut peliä mukana (sen olen ostanut jo kesällä) ja nämä keräilijälisäosat maksoi 34,99.

Itsekin tuli hankittua Silent Hill 2-tuskissa tuo PS2 HDMI-adapteri, ja yllättäen se toimii todella hyvin. Kuvanlaatu on melko hyvä (ei tosin näytä yhtä hyvältä kuin CRT) ja viivettäkään ei tuntuisi olevan, tai se ei häiritse. Oikein hyvin soiva peli, vaikka kieltämättä olin itse melko skeptinen.
 
Kaikki muutkin ovat ihan innoissaan Modern Warfare 2:sta, niin minäkin ostin sen, vaikkakin vanhemman version :D

25€ maksoi boksin storesa tuo remasteroitu versio siitä alkuperäisestä. Fyysisenä olisin ostanut, mutta ei löytynyt tätä remasteria mistään, niin taitaa olla pelkästään diginä.
 

Liitetiedostot

  • 10-31-2022_3-27-34_PM-0pdgiu1h.png
    10-31-2022_3-27-34_PM-0pdgiu1h.png
    6 MB · Lukukerrat: 21
Viimeksi muokattu:
Viime päivinä tiensä hyllyyn on löytänyt yksi todella yleinen peli ja kaksi hieman harvinaisempaa.

Call of Duty Modern Warfare II - Gigantti 65e
Loop Hero - Special Reserve Games 29,99 dollaria ja tullit päälle. Tämä tilattu ja maksettu viime vuoden joulukuussa, kun peli tuli tilattavaksi. Vihdoin suvaitsi saapua. Peli vähemmän yllättäen loppuunmyyty.
I am Setsuna - Coolshop 67e. Ensimmäisiä isoja Switchin importteja, joten pakkohan se oli kokoelmiin saada kun huomasin Coolshopilla olevan yksi kappale varastossa. Pelistä on vain Japani ja Aasia versiot olemassa fyysisenä. Tämän vuoden kalliimpia peliostoksia. Lost Sphear jo hyllystä löytyikin, joten nyt puuttuu Tokio RPG Factoryn "trilogiasta" enää Oninaki.

IMG_20221101_095159__01.jpg
 
Kumiset pinnat ohjaimen taakse saa 12€ lisämaksulla.
En tiedä miten laadukkaita nuo tuolta tilatut ovat mutta ehkä voisin laittaa kuvan mihin kuntoon omat Recon Tech -ohjaimen takaosan kumipinnat on menneet :p Ovat lähteneet irti alaosasta eikä niitä saa mitenkään sinne takaisin asettumaan, joten se repsottavat irrallaan "kivasti".

Tosin se ohjain saattaa olla jotain viisi vuotta vanhakin... Mutta silti ensimmäinen, jossa tuollaista on ikinä käynyt. Toisaalta en osaa sanoa onko noita vastaavia kumilätkiä muissa ohjaimissa ja jos ei, niin vaikeahan sitä sitten on ollut aiemmin tapahtua.
 
En tiedä miten laadukkaita nuo tuolta tilatut ovat mutta ehkä voisin laittaa kuvan mihin kuntoon omat Recon Tech -ohjaimen takaosan kumipinnat on menneet :p Ovat lähteneet irti alaosasta eikä niitä saa mitenkään sinne takaisin asettumaan, joten se repsottavat irrallaan "kivasti".

Tosin se ohjain saattaa olla jotain viisi vuotta vanhakin... Mutta silti ensimmäinen, jossa tuollaista on ikinä käynyt. Toisaalta en osaa sanoa onko noita vastaavia kumilätkiä muissa ohjaimissa ja jos ei, niin vaikeahan sitä sitten on ollut aiemmin tapahtua.

Jos ohjain tuon ikäinen, niin siinä oli varmaan samat liimat / kumit mitä ekassa elitessä, jonka varmaan tunnetuin tyyppivika oli juurikin tuo kumien irti lähteminen. Elite 2 ohjaimessa tuo ongelma korjattu, vaikkakin nyt ne kumit tuntuvat sitten omiin kätösiin huonommalta mitä ekan eliten vastaavat.
 
Pyydän tänä vuonna joulupukilta niitä tunteja lisää vuorokauteen.

Nämä teokset on viime aikoina tullut hankittua. Olen huono linkittelemään ja/tai ottamaan näistä kuvia mutta kerrotaan nyt jotain sen sijaan:

-Splatoon 3 (Switch)
-Kirby and the Forgotten Land (Switch)
Nämä kustansi postikuluineen yhteensä 64,20 euroa ja ostin Techbbs-foorumin kautta. Olivat avaamattomia vieläpä :O

Kirby menee jälkikasvun kanssa yhteispelaukseen (ilmoitti tämän vielä itse erikseen kun näki pelin) ja Splatoon menee testaukseen koska on kerännyt varsin kivasti suitsutusta. Toki kyseistä pelisarjaa on aina vähän vilkuillut sillä silmällä että kivalta näyttää.

-Treasure Tracker (Switch)
Tätä on tullut katseltua aika ajoin ja kysäisin eräältä myyjältä Torissa että pystyisikö luopumaan 25 eurolla postikuluineen. Sain sillä hintaa.

Mitäpä tästä muuta sanoisi? Demoa testasin ja vastaavia kenttiä siinä jossain Mariossa ja varmasti viihdyttävä teos.

-Mario + Rabbids: Sparks of Hope (Switch)
Starcart.com-palvelun promolla -20e ja kyseinen teos Powerista tilattuna lopulta siis 32,90 euroa (postikuluineen).

Viime aikoina tämä oli alkanut kiinnostaa sen verran että yrittänyt pelata ensimmäistä osaa läpi. Olenkin päässyt siinä jo viimeiseen pomoon, joten kohta saa jatkaa taktikointia tällä uudistuksia tuovalla jatko-osalla.

-Hitman III (PS5)
-Plague Tale: Innocence (PS5)
Kysäisin Huuto.netissä eräältä myyjältä että lähtisikö nämä yhteishintaan 50 euroa postikuluineen ja sehän hänelle sopi. PT:I:n olin jo pelannut PS Plussan kautta mutta ihastuin kovasti ja halusin myös itselleni hyllyyn talteen. Hitman III löytyi Xbox-versiona, jonka myin 20 eurolla, joten periaatteessa tässä näiden hinnaksi voisi ehkä ajatella myös 30 euroa. Tai niin että -20 euroa mutta plus se mitä maksoin joskus siitä iskumiehen Xbox-versiosta. Luultavasti se oli jotain 30 euron luokkaa, joten eiköhän se lopulta ole yhteensä jotain 50 euron luokkaa nämä.

Hitmanin halusin siis lopulta pelata pleikkarilla ja kun en kerran ollut saanut Xboxin versiota edes paketista avattua niin ajattelin että ehkä se menee kaupaksi.

-Plague Tale: Requiem (PS5)
Tämän hain jokunen päivä julkaisun jälkeen Powerista ja loppuhinnaksi jäi 40,16 e. Lisäksi sain ostoksista jotain Power-pisteitä (45). Noilla kyseisillä pisteillä pelin alkuperäinen hinta (44,90e) laski sen melkein viisi euroa alemmaksi. En tiennyt noista mitään mutta myyjä kysyi että näitä olisi tilillä ja käytetäänkö, joten miksipäs ei.

Pelihän on ollut ihan helvetin hyvä. Laajentaa ja parantaa ykkösestä todella tuntuvasti ja minä tosiaan ihastuin jo ykköseen täysin.

PS. Nyt kun näitäkin hintoja katselee niin ei liene ihme jos 70 euroa (tai digin 80e) God of Warin jatko-osasta ei houkuttele. Kalleimmat pelit olisivat olleet normihinnoillakin 45 ja 50 euroa julkaisussa ja kaikenlaisilla promoilla ja muilla näiden keskiarvohinta on lopulta 30,32 euroa/peli. Kattauksessa kuitenkin silti mukana kolme täysin tuoretta tapausta.

Silti veikkaan että seuraavassa tämän aiheen postauksessa esiintyy nimenomaan se GOW. Eri asia on sitten se että kuinka pian se tapahtuu kun tässä tätä pelattavaa kerran tuntuu olevan :D

Ja jos joku tuntee että tällainen tarjoushaukkailu kävisi työstä, niin lähinnä kerran päivässä katson tarjouspostauksia ja tarkistan Torin hakuvahdit että onko hakemiani pelejä tarjolla. Nyt tosin on ollut harvinaisen hyviä tärppejä lyhyen ajan sisällä kun nämä kaikki mahtuu alle kuukauden ostoksiin :O
 
Viimeksi muokattu:
Hienon värinen! Saanko kysyä kuvastavatko värin jotain tiettyä teemaa tai peliä vai miksi tämän värinen? Sopi vain silmään hyvin? :)
Ei liity värit mihinkään peliin tai muuhunkaan juttuun. Mulla ei ollut mitään ideaa väristä kun menin tekemään tilausta. Pyörittelin kaikenlaisia väriyhdistelmiä kymmenisen minuuttia kunnes päätin että keltasininen setti saa luvan kelvata. :D
Suurin syy tilata ohjain tuolta oli nuo kumiset pinnoitteet. En löytänyt sellaista nopealla vilkaisulla mistään joten Xbox design lab tuntui helpoimmalta ratkaisulta.
 
Tässä kolmen viime päivän saldo:
20221102_112826.jpg

Näistä varmasti harvinaisin julkaisu on Tokyo Highway Challenge 2 DC:lle. On ollut hankintalistalla jo usean vuoden ajan, mutta omiin silmiin ei ole sattunut kohtuuhintaista euroversiota. Huuto.netistä löytyi nyt kuitenkin hiukan huonokuntoisella kotelolla varustettu yksilö, joka irtosi ainoana huutajana hintaan 65€. Itse pelilevy ja kansipaperit ovat hyvässä kunnossa, joten kotelon vaihtaminen riitti muuttamaan kuntoluokituksen G:stä vähintään nyt VG:ksi.

Eilen taas tuli pyörähdettyä Jyväskylän Videodivarissa, ja sanomattakin oli selvää että ostettavaa löytyi jälleen mukavasti!

Formula 1 98 12€
RalliSport Challenge 2 10€
Tales of Graces f 25€
Anthem 5€
Mass Effect Andromeda 10€

Lisäksi tänään saapui Powerista tilattu Mass Effect Legendary Edition hintaan 10€.

Eilen illalla menin vielä kahlaamaan kaikkien kolmen konsolialustan kauppapaikkojen alennukset läpi, ja kirjastoon tuli lisättyä kaksi peliä Xboxille, kaksi Switchille ja kahdeksan pleikkarille. Tältä pohjalta voisi todeta, että kuluva hankintaviikko on lähtenyt suhteellisen lupaavasti käyntiin. :D
 
Ylös Bottom