Renebauman
Well-Known Member
NäköjäänAina ollaan käsiojossa noissa kansikuvissa![]()

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
NäköjäänAina ollaan käsiojossa noissa kansikuvissa![]()
Ostin pitkästä aikaa uuden ohjaimen. Ja heti liukuvärjätyn.Vaihtaa kyllä nätisti väriä valon suunnan ja määrän mukaan. Kumipinnoite kahvoissa tuo mieleen Elite ohjaimen, mikä on minulle vain plussaa. Tässä kun tulee pelattua saman sohvan cooppia, Xbox Series X:llä, tietokoneella ja välillä vielä Xbox One X:llä, niin tästä syystä yksi ohjain lisää. Tämä ei siis mene vain hyllyn koristeeksi.
Näytä liitetiedosto 7311
Näytä liitetiedosto 7312
Minulla on pari tuntia Tsubasaa takana Nintendo Switchillä ja se on kuin animea katsoisi ja siinä samalla pelaisi ylitseampuvaa jalkapallopeliä. Olen tykännyt.Näytä liitetiedosto 7348
Tässäkin vähän hankintoja. The Thing on vielä matkalla briteistä, mutta sitten on taas vähäksi aikaa lovea lompakossa. The Inner World oli halvalla ja näytti sympaattiselta, Captain Tsubasa puolestaan aiheuttaa retrofiiliksiä. Tsubasan ehkä paremmin tunnetun osan (Tecmo Cup) laitoin viereen koska syyt. Mitä nyt nopeasti testasin uutta Tsubasaa, niin ei vie voittoa vanhasta vaikka eeppistä menoa on uudessakin. Muutenkin melko harvinainen genre tuo jalkapalloroolipeli (?).
Hyvän näköisiä nuo Carpenter leffojen kannet. Nuo on nyt jotain uusia UHD Bluray julkaisuja, vai? Onko myös itse leffan kuva/ääni laadukasta? Puhutaan kuitenkin aika iäkkäistä leffoista.Näytä liitetiedosto 7372
Se jostakin tuli vihdoin Amazonilta, valitettavasti paketti oli lytyssä ja ei ole niin skarppi boksi kuin muut Carpenterin kokoelmasta.Tormented Souls tuli vastaan jollain videolla ja pitäisi tyydyttää hieman vanhan koulukunnan selviytymiskauhun nälkää.
Hyvän näköisiä nuo Carpenter leffojen kannet. Nuo on nyt jotain uusia UHD Bluray julkaisuja, vai? Onko myös itse leffan kuva/ääni laadukasta? Puhutaan kuitenkin aika iäkkäistä leffoista.
Mistä löysit Ulvonnan sinikiekon?Näytä liitetiedosto 7439
Uusinta harkittua ja vähemmän harkittua ostosta. Hollow Knight Prisman alelaarista, kai ihan sopiva hinta? Disaster Report puolestaan oli itselle tuntematon, kunnes tuli vastaan käyttäjän @pelle kuvat ja video pelistä. Vaikutti sopivan levottomalta peliltä myös tähän talouteen. Leffat suomikansineen lähtivät jopa ennakkotilauksen kautta, kun varsinkin Pimeyden Läheisyys-leffasta saa maksaa dvd-levynä useita kymppejä suomikansilla.