Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nyt oli niin kova myyntipuhe, että en tiedä kannattaisiko klassikon sitten vaan kuolla klassikkona.^ Kerro sitten mietteitä no one lives foreverista jos joskus sen aloitat.
^ Kerro sitten mietteitä no one lives foreverista jos joskus sen aloitat.
Mulla se jäi toistaiseksi kesken joitakin päiviä sitten kun sen pelaaminen on yhtä tervanjuontia.
Olkoon vaan muka klassikko, mutta mä haluaisin oikeasti nähdä jonkun pelaavan peliä ekaa kertaa ikinä ja vielä ps2 versiota ja sen jälkeen kirkkain silmin sanoa sen olevan hyvä peli.
Pelissä ei ole checkpointeja eikä vapaata tallennusta kuten pc versiossa. Pari stealth tehtävää joissa ei saa kolkata ketään, vihut ei saa edes nähdä sua eikä myöskään kamerat. Mulla meni varmaan viis yritystä vielä senkin jälkeen kun olin katsonut tubesta miten se mennään kun pelin stealth on aivan suolesta.
Ruudunpäivitys jossain 20fps tai alle ihan jatkuvasti ja tähtäys niin paska ettei ilman deus ex tyylistä vihuun tarttuvaa tähtäintä osuisi mihinkään.
Lisäksi ruudulla ei ole edes hitmarkeria joten kun otat osumaa niin siinäpähän arvot, että mistä sua ammutaan.
Sama täällä. Etenkin No One Lives Forever 2 oli PC:llä aivan kultaa ja kestää edelleen helposti läpipeluun.Itse rakastin NOLF 1 ja 2 mutta ne oli pc:llä. En tiennyt että on niin huono konsoliporttauskin olemassa.
Itse ostin neljällä kympillä Torista uudenveroiset pari vuotta sitten ja laatuvaikutelma on kyllä heikohko, kovinta ja halvinta muovia mitä voi kuvitella, mutta yllättävän hyvin ovat kestäneet ja ajaneet asiansa. Täytyy kehua 3D ääntä ja äänenlaatua ylipäänsä. Ainoat ongelmat on volyymin säätö, itsellä pienin asetuskin on ajottain liian kovalla ja basson puuteTuli pari viikkoa sitten hommattua Sonyn viralliset PS5 kuulokkeet.
Näytä liitetiedosto 11395
On muuten erittäin hyvät! Käytin aiemmin Genkin bluetooth adapteria ja langattomia nappikuulokkeita, mutta meni hermot siihen että jos kuulokkeet on pois päält ja adapteri on kiinni pleikkarissa, joutuu valikoista laittamaan äänet tulemaan kajareista. Näissä toimii sen verran fiksusti että adapteri saa olla aina kiinni ja ääni tulee kuulokkeista jos kuulokkeet on päällä, mutta ääni tulee kajareista jos kuulokkeet on pois päältä.
Oho, sitten taitaa yksilöissä olla eroja. Itse equalisaattorin kautta laittanut bassot pykälää alle maksimin ja toimii ihan ok, sekä muut tietysti sopivasti suhteuttaen. Eikä todellakaan silti saa liian kovalle volyymille.Itse ostin neljällä kympillä Torista uudenveroiset pari vuotta sitten ja laatuvaikutelma on kyllä heikohko, kovinta ja halvinta muovia mitä voi kuvitella, mutta yllättävän hyvin ovat kestäneet ja ajaneet asiansa. Täytyy kehua 3D ääntä ja äänenlaatua ylipäänsä. Ainoat ongelmat on volyymin säätö, itsellä pienin asetuskin on ajottain liian kovalla ja basson puute
Kirpparit kyllä "yleensä" on hyviä löytöpaikkoja ainakin tällä suunnalla.
Itse ostin neljällä kympillä Torista uudenveroiset pari vuotta sitten ja laatuvaikutelma on kyllä heikohko, kovinta ja halvinta muovia mitä voi kuvitella, mutta yllättävän hyvin ovat kestäneet ja ajaneet asiansa. Täytyy kehua 3D ääntä ja äänenlaatua ylipäänsä. Ainoat ongelmat on volyymin säätö, itsellä pienin asetuskin on ajottain liian kovalla ja basson puute
Puhutaanko nyt näistä ps5 omista virallisista 3d kuulokkeista? Olettaisin näin, täytyy sanoo että ei nää ainakaa mitkää sieltä parhaimmasta päästä ole. Varsinki se mikki on siinä aivan surkee, kuulen kyllä kaverin äänen ilman ongelmia mut siinä on se ongelma että se on kun pelaisit ämpäri päässä, semmonen ihme ämpäri kaiku ku itse puhuu siihen, mun vanhat rotan syömät steelseriekset sen osalta paljon parempia. Basso on myös melko "muovinen". Mut muuten jos ei käytä sitä mikkiä niin äänenlaatu on ihan välttävä, ite sain nämä lahjaks mut rahaa en niistä ainakaa täyttä hintaa maksais vaan lisäisin toiset 80e ja sais varmasti parempaa laatua tai samalla hinnalla jonkun toisen firman.