Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkohan pelimekaanikoita paranneltu?
Odotan, että Part 2 mekaniikkoja tuodaan laajalti peliin.Onkohan pelimekaanikoita paranneltu?
We’ve implemented modernized gameplay, improved controls, and expanded accessibility options in this single-player experience to allow even more individuals to enjoy the game. Effects, exploration, and combat have all been enhanced.
Meinasinkin, että jossain kohdissa. Tuossa kuvassa ero on todella selkeä.
Meinasinkin, että jossain kohdissa. Tuossa kuvassa ero on todella selkeä.
Jos tästä vertailuvideosta puhumme niin kyllä siitäkin nyt pitäisi nähdä ero remaken ja remasterin välillä. Ei se ero yhtä iso kaikkien pätkien välillä ole, mutta silti se on mielestäni siellä. Lähinnä tartuin tähän kun netistä oikeasti on saanut lukea settiä kuinka mitään eroa ei muka olisi ja PS4-pelin sanotaan näyttävän jopa paremmalta. Kyllä sanon tässä kohtaa, että siellä joko kieli poskella trollataan tai sitten on silmälasien hankinnan aika jengillä.
Ei tarvitse silmiä siristellä, että erottaa kumpi on alkuperäinen ja kumpi remake. Kummassakohan on mahtanut olla enemmän työtä, tässä vai TLOU remakessa… Kumpikohan maksaa selvästi enemmän julkaisussa…
Ei tarvitse silmiä siristellä, että erottaa kumpi on alkuperäinen ja kumpi remake. Kummassakohan on mahtanut olla enemmän työtä, tässä vai TLOU remakessa… Kumpikohan maksaa selvästi enemmän julkaisussa…
Makuasia se tuokin on taas. Itse taas pidän nimenomaan peleinä vaikkapa kahta viimeistä Assassins Creed peliä huomattavastikin parempina kuin vaikkapa viimeisintä GTA:ta tai RDR:ää. Ei nuo mainitsemasi asiat kyllä mitään yksiselitteisiä totuuksia taas kerran ole, vaikka sinulle varmasti niin toki onkin.Tulee tälläisestä vastakkainasettelusta lähinnä mieleen, että onko jollakin Ubisoftin AAA-peleillä sitten enää edes mitään paikkaa maailmassa kun ne eivät vertaudu samalla tapaa Rockstarin peleihin? Rockstarin pelit tekevät lähes kaiken paremmin ja silti se hintalappu on sama. Miksi tässä maksaa Ubisoftin teoksesta samaa hintaa vaikka devien työmäärä ja budjetti pelin teossa ei ole yhtä iso kuin jossakin toisessa?
Meidän mielipiteillä siitä mikä peli on parempi ei ole mitään väliä, mutta budjetti tai työmäärä eivät valehtele. Vaikka minulla ei tässä nyt kuitteja olekaan tarjota niin voin lyödä silti vetoa siitä, että Rockstarin peleihin uppoaa enemmän rahaa ja aikaa työstää kuin käytännössä kenenkään muun studion peliin. Ovatko muut pelit sitten oikeutettuja pyytämään yhtä paljon rahaa pienemmästä panostuksesta?Makuasia se tuokin on taas. Itse taas pidän nimenomaan peleinä vaikkapa kahta viimeistä Assassins Creed peliä huomattavastikin parempina kuin vaikkapa viimeisintä GTA:ta tai RDR:ää. Ei nuo mainitsemasi asiat kyllä mitään yksiselitteisiä totuuksia taas kerran ole, vaikka sinulle varmasti niin toki onkin.
Luultavasti huolesi GTA:n katteiden riittävyydestä ovat suhteellisen aiheettomia, kun ovat ihan näppärästi vetäneet sitä tolkuttomasti GTA Onlinen kautta. Minun mielestäni aivan liikaakin, mutta eipä siinä mitään, en ole latiakaan tuonne onlineen laittanut kuitenkaan itse.Meidän mielipiteillä siitä mikä peli on parempi ei ole mitään väliä, mutta budjetti tai työmäärä eivät valehtele. Vaikka minulla ei tässä nyt kuitteja olekaan tarjota niin voin lyödä silti vetoa siitä, että Rockstarin peleihin uppoaa enemmän rahaa ja aikaa työstää kuin käytännössä kenenkään muun studion peliin. Ovatko muut pelit sitten oikeutettuja pyytämään yhtä paljon rahaa pienemmästä panostuksesta?
Ei tässä kukaan ole ollut huolissaan Rockstarin katteiden riittävyydestä. Ihan nyt vain puutuin tähän kun alkaa olemaan sen verran kova hate boner jengillä tätä TLOU1 kohtaan, että aletaan tekemään jotain vertailua kahden eri pelin välillä jossa molemmat pelit näyttävät loppujen lopuksi erittäin hyvältä ja uudistuksia on kummassakin muuallakin kuin grafiikkapuolella.Luultavasti huolesi GTA:n katteiden riittävyydestä ovat suhteellisen aiheettomia, kun ovat ihan näppärästi vetäneet sitä tolkuttomasti GTA Onlinen kautta. Minun mielestäni aivan liikaakin, mutta eipä siinä mitään, en ole latiakaan tuonne onlineen laittanut kuitenkaan itse.
Ihan hyvä vaan että haloo nousee Sonyn hinnoittelusta, toivottavasti moni ostaisi sen ale-laarista niin viesti välittyisi paremmin. Muuten varmasti ihan kiva ralli.Ei tässä kukaan ole ollut huolissaan Rockstarin katteiden riittävyydestä. Ihan nyt vain puutuin tähän kun alkaa olemaan sen verran kova hate boner jengillä tätä TLOU1 kohtaan, että aletaan tekemään jotain vertailua kahden eri pelin välillä jossa molemmat pelit näyttävät loppujen lopuksi erittäin hyvältä ja uudistuksia on kummassakin muuallakin kuin grafiikkapuolella.
Kyllä minun silmissäni molemmilla peleillä on paikkansa tässä maailmassa. Kyllähän sitä monesta pelistä usein puhutaan olevan ylihintainen, mutta jostain syystä nyt tämä TLOU1 on taas kerännyt huomattavasti isomman kiinnostuksen ihmisillä ja siitä jauhetaan monen sivun verran ja kierrätetään samoja argumentteja. Ennen vastaavissa tapauksissa ihmisille on riittänyt todeta vain, että en vielä tällä hintalapulla puraise mutta katsellaan alesta. On se jännä juttu.
Tämä on proprietatory storejen ongelma eikä niinkään remake/remastereiden. Itse nostin kytkintä eikä ole kaduttanut, etenkin pelien suurkuluttajille nämä proprietotory storejen hinnat tekevät konsoleista loppujen lopuksi todella kalliita.Ihan hyvä vaan että haloo nousee Sonyn hinnoittelusta, toivottavasti moni ostaisi sen ale-laarista niin viesti välittyisi paremmin. Muuten varmasti ihan kiva ralli.