Koska tämä on remake/remaster ketju?
Mistä lähtien hieman ketjun aiheesta poikkeaminen on sinua estänyt? Etenkin jos sinulla joku argumentti on aiheeseen löytynyt.
Whataboutismi ei sinänsä toimi tässä tai muutenkaan, mutta katsotaan toki, jos sieltä tulee 80€ hintalapulla tuo Dead Space Remake, ja että kuinka moni on puolustelemassa EA:n rahakirstuja siinä tapauksessa. Sinä varmaan ainakin?
Tuskin minulla on asiaan sen enempää sanottavaa kuin nytkään. Pelaan pelin muutenkin EA Playn kautta sitten aikanaan, jos pelaan. Mutta se nyt on jo varmaa, että jos tuon pelin
uhkakuva toteutuu niin siitä tuskin vuoden päivät keskustellaan niin kuin tästä TLOU1:sta joka sattuu yksinoikeuspeli olemaan ilkeältä ja ahneelta Sonylta.
Näinhän se on, joten turhaan sitä painotetaan kuinka kulut ovat nousseet ja siksi pitää pyytää enemmän tästä remakesta, kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Nämä miljardibisnekset kyllä maksimoivat voittonsa ihan tasan tarkkaan niin täysimittaisena kuin vain kansa suostuu maksamaan.
Minä puhuin ihan yleisesti peleistä, niin uusista kuin remakeista, jotka julkaistaan muidenkin toimesta kuin Sony.
Se nyt on ainakin varmaa tässä kohtaa, että haaveilemaasi tilannetta ei tule tapahtumaan jossa Sony, EA ja 2K pyörtävät vuosien jälkeen hinnoittelussa, sillä perusteella että pienessä kuplassamme täällä valitamme kuinka tämä on törkeätä toimintaa.
Mieluusti tietenkin olen väärässä. Ei minua haittaa yhtään jos 10 euroa halvemmalla saisin pelini tulevaisuudessa.
Uhkakuvat? Tuo on tosiaan ollut ihan realismia ja olisi realismia myös tänään, jos kilpailua ei olisi. Ei Sony ole sinun ystävä, vaan ulosmittaa jokaikisen pennin, jonka sinulta saa.
Joo ja Game Passikin olisi 100 euroa kuulta jos Microsoft olisi ainoa pelifirma maailmassa tai jos Sony ei olisi aikanaan PS Nowtaan lanseerannut ensiksi ja asettanut kilpailevaa hintaa tuohon alle kymppiin. En kyllä näe tälläisillä mitä jos-skenaarioilla hirveästi pointtia tässä kohtaa.
Lapsellisinta mitä tiedän on fanittaa viihde-elektroniikkaa niin kovasti, että tuntee nämä omaksi "leirikseen". Ymmärrän tuon lapsilta, mutta näin setämiehenä en. Joten ei kannata tuolle tielle lähteä, pysy aiheessa vaan.
Yhtä lapsellista on esittää toista mitä ei ole. Ei tarvitse kuin katsoa missä ketjuissa
setämies käytännössä kokonaan viettää aikansa täällä ja ihmetellä miksi yksikään viesti ei ole eksynyt pleikkarin pelien ketjuihin, muuten kuin silloin kun on jotain kritisoitavaa.
Kyllä täällä jokaisesta näkee mikä konsoli ja alusta kiinnostaa enemmän ketäkin yksilöä.