Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelikaupat

Vastaus: Pelikaupat

Siitä en tiedä missä on varastossa. Niitä tuli tosi nihkeästi. Omanikin kun hain julkaisupäivänä, niin muita versioita oli ehkä 15-20kpl ja Switch versiota 2kpl.
 
Vastaus: Pelikaupat

Eli siis täytyy kumminkin ostaa iso muistikortti sitten kun ostan Switchin.
 
Vastaus: Pelikaupat

Ja yo. viestissä ulkomainen kauppa - ei jatkoon.

Eiköhän se GameSeekin myymä peli ole kotoisin samasta lähteestä kuin VilunkiPeliDivarin kaupustelema yksilökin. VPD:hän tunnetusti harrastaa ulkolaisten importtien myymistä asiakkaalle asiasta kertomatta.

GameSeek on kuitenkin vuosien varrella näistä kahdesta kauppiaasta se luotettavammaksi osoittautunut.
 
Vastaus: Pelikaupat

Itse haen pelini Jumbon GameStopista. Sinne kun voi myös palauttaa pelejä joita ei enään pelaa. :)
Seuraavan kerran sitten kun haen DiRT 4 sieltä kesäkuussa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelikaupat

Itse käytin tänään gamestopia ensimmäisen kerran 5-6 vuoteen. Jotenkin tuntuu härskiltä, että olin itse maksanut kahdesta pelistä 49,95e ja he hyvittivät 59,95e. Toki uuden Mario kartin hinta heillä oli järkyttävät 69,95e, kun kaikkialla muualla myydään 10-15e halvemmalla.

Eniten ehkä tuossa harmittaa se, että gamestop pyytää niin järkyttäviä hintoja käytetyistä ja ihmiset vieläpä ostaa niitä.

Katselin Wii U pelejä käytettynä. Lähes järjestäen suomalaisista pelikaupoista saisi niitä tilattua kotiin uutena jopa puoleen hintaan. (Gamestopin käytetty saattoi olla jopa 45-50e, kun uutena saa 24,95e)

Ei se toki multa pois ole ostaa muualta halvalla ja käydä ottamassa hyvät vaihtoarvot tuolta, mutta jotenkin harmittaa tuo toimintamalli. Oma kukkaro edellä kun mennään, niin silti tuen näköjään tota touhua..
 
Vastaus: Pelikaupat

Itse käytin tänään gamestopia ensimmäisen kerran 5-6 vuoteen. Jotenkin tuntuu härskiltä, että olin itse maksanut kahdesta pelistä 49,95e ja he hyvittivät 59,95e. Toki uuden Mario kartin hinta heillä oli järkyttävät 69,95e, kun kaikkialla muualla myydään 10-15e halvemmalla.

Lopulta tulit siis kuitenkin maksaneeksi Mario Kartista 60 €, eli saman hinnan tai vitosen enemmän kuin kilpailijoilta ostettuna. Eihän tuo huono diili ole, jos olet saanut ilon irti vaihtopeleistäsi etkä niitä halua enää pelata.

Itsekin pyrin välttämään Gamestopissa asiointia juuri siksi että vaihtopelihinnoittelullaan firma riistää niin asiakkaita kuin pelialan yrityksiäkin - ja on samalla onnistunut tappamaan monia alan pienyrityksiä Suomestakin.

Toisinaan kampanjoiden kohdalla saatan kuitenkin sortua, sillä vaihtokampanjoiden aikana Gamestop tosiaan hyvittää pelistä parhaimmillaan enemmän kuin summan, jolla itse kyseistä peliä myy.
 
Vastaus: Pelikaupat

Juu maksoin tavallaan 60e nyttenkin, mutta Yooka layleen sain ilmaiseksi ja se oli kamala ja toisaalta Bombermanistä oli kaikki pelattava pelattu, eikä lapset siitä tykänneet, niin vaihtoon saivat kyllä mennä.

Mutta kyllähän tuo tavallaan on kaikkia kohtaan huijausta, kun uudet maksaa 10-15e enemmän kuin muualla. Näennäisesti hyvä vaihtoarvo menee hukkaan, kun uuden hinta on noin kallis. Siihen päälle sitten ne, jotka noita käytettyjä tuolta ostavat.

Mutta en tiedä olisinki saanut Yooka-layleestä ja bombermanista foorumilta 60euroa, jolloin olisi voinut hakea gigantista 60eurolla Mario Kartin.

Toisaalta olisi riittänyt 50e ja silti olisi ollut sama maksettava osuus kuin gamestopilta nyt.

Eli nyt kun tuota ajattelee, niin ei tuo loppupeleissä niin hyvä diili ollut.. toki paljon vaivattomampaa, kuin täällä myynti.
 
Vastaus: Pelikaupat

Ihme säätöä. Tosiaan maanantaina ennakkotilasin Mario Kartin ja Tetriksen.

Eilen sieltä soitettiin ja kerrottiin et Marion voi noutaa. Kysyin tetriksestä, niin myyjä ei ollut kuullutkaan koko pelistä. Tutki ja sanoi ettei niitä tullut.

Tänään menin mariota noutamaan ja homma oli jo loppusuoralla, kunnes totesin hiljaisuuden tappaakseni, että tuntuu noita eri Switch pelejä tulevan tosi nihkeästi Suomeen. Ensin taistelin liikkeestä toiseen Lego Cityn kanssa ja nyt en teiltä saanut tetristä.

Myyjä (eri kuin eilen soitti) totesi, et se on kyllä kumma homma. Tetristäkin saivat vain yhden ettei siitä riitä.
Sanoin et no voi harmi, eilen tosin kaveri sanoi ettei niitä ollut tullut.

Nyt myyjä havahtui ja tajusi että mulla on ennakkovaraus siitäkin. "Täällä eri laatikkoon on tämä yksi pistetty ja päällä lukee vain että ennakkovarattu. En oo kuullu et näitä kukaan ois ennakkovarannut, joten kai se on sama antaa sulle kun olet jo maksanut ja siinä nyt seisot".

Eli myyjä ei tiennyt kenen pelin mulle antoi, mutta antoi tarkistamatta mistään. Joo aika varmasti se mun oli, mutta silti.

Jännä kyllä miten pelejä yleensä myyvät liikkeet, kuten pelikaupat, pienet ja isot, sekä Gigantti jne saa Switch pelejä todella todella nihkeästi edes ennakkovaraajille, mutta esim prismaan pelejä tulee.

Luulisi että prismat ei vaivautuisi noita pahemmin myymään laitekannan vuoksi ja peliliikkeet hamstrais ne vähätkin.
 
Vastaus: Pelikaupat

Oon ostanut Vantaan VPD:stä oman PS4 ja myös Switchi on hommattu samasta kaupasta. Kun ostin PS4:sen niin sain kuitin, josta ei saanut mitään selvää, kaveri sano tiskillä, että kuittikoneesta on väri loppu, mutta tämä kyllä toimii. Pyysin vielä skannaamaan kuitin A4:lle, koska siitä itse kuitista ei meinannut nähdä ees lafkan nimeä niin vähän siinä kuitissa oli väriä. No nyt kun sain Switchin, joka on ostettu samasta paikasta niin kuitissa täysin sama ongelma, laite ostettu alle kk sitten, mutta kuitti näyttää 5 vuotta vanhalta ja kuitista vaikea nähdä edes alkuperäistä hintaa... Uskomattoman paskaa toimintaa kuluttajaa kohtaan. :rolleyes:
 
Vastaus: Pelikaupat

Oon ostanut Vantaan VPD:stä oman PS4 ja myös Switchi on hommattu samasta kaupasta. Kun ostin PS4:sen niin sain kuitin, josta ei saanut mitään selvää, kaveri sano tiskillä, että kuittikoneesta on väri loppu, mutta tämä kyllä toimii. Pyysin vielä skannaamaan kuitin A4:lle, koska siitä itse kuitista ei meinannut nähdä ees lafkan nimeä niin vähän siinä kuitissa oli väriä. No nyt kun sain Switchin, joka on ostettu samasta paikasta niin kuitissa täysin sama ongelma, laite ostettu alle kk sitten, mutta kuitti näyttää 5 vuotta vanhalta ja kuitista vaikea nähdä edes alkuperäistä hintaa... Uskomattoman paskaa toimintaa kuluttajaa kohtaan. :rolleyes:

Onhan tuo huono homma, mutta takuuta voi vaatia kyllä ilman kuittiakin.
 
Vastaus: Pelikaupat

Osaisiko kukaan kertoa että onko briteissä tai usassa pelien ja elokuvien oheis krääsää myyviä firmoja? Suomessa kun on tämä emp niin saman tapasta mutta isompaa. Ja jossa olisi tilaamis mahdollisuis suomeen.
 
Vastaus: Pelikaupat

Osaisiko kukaan kertoa että onko briteissä tai usassa pelien ja elokuvien oheis krääsää myyviä firmoja? Suomessa kun on tämä emp niin saman tapasta mutta isompaa. Ja jossa olisi tilaamis mahdollisuis suomeen.

Miksi rajattu noihin kahteen maahan? Play-asiasta ainakin saa kaikenlaista rompetta tilattua, mutta on Hongkongilainen firma. Amazonin tarjonta kannattanee myös tarkistaa.
 
Vastaus: Pelikaupat

Eipähän maalla oikeastaan ole väliä, heitin ny vaan nuo kaksi kun ne mieleen ekana putkahti. Ebay ny on tiedossa ja tarkoitus oli kysellä onko muita vai onko tuo ebay ainoa oljenkorsi.
 
Vastaus: Pelikaupat

Onko kellään kokemuksia Konsolikauppa.fi. Tilasin reilu viikko sitten ohjaimen, mutta en saanut minkäänlaista vahvistusta tilauksesta. Rekisteröidyin kauppaan ja siitäkään ei tullut vahvistusta sähköpostiin. Ohjaimesta ei siis ole kuulunut mitään tilauksen ja maksun jälkeen.
 
Vastaus: Pelikaupat

Onko kellään kokemuksia Konsolikauppa.fi. Tilasin reilu viikko sitten ohjaimen, mutta en saanut minkäänlaista vahvistusta tilauksesta. Rekisteröidyin kauppaan ja siitäkään ei tullut vahvistusta sähköpostiin. Ohjaimesta ei siis ole kuulunut mitään tilauksen ja maksun jälkeen.

Tilasin ennakkoon Horizon zero dawn kyseistä paikasta, kun oli hintaan 49e..Sitten ilmoittivat julkaisupäivänä sähköpostilla, että 10e pitäisi lisää maksaa, että lähettäisivät pelin..Meni niin vaikeaksi, että hain kyseisen pelin sitten muualta..Eli itsellä huonot kokemukset..
 
Vastaus: Pelikaupat

Onko kellään kokemuksia Konsolikauppa.fi. Tilasin reilu viikko sitten ohjaimen, mutta en saanut minkäänlaista vahvistusta tilauksesta. Rekisteröidyin kauppaan ja siitäkään ei tullut vahvistusta sähköpostiin. Ohjaimesta ei siis ole kuulunut mitään tilauksen ja maksun jälkeen.

Olen tilannut tuolta muutamia pelejä ja ihan tyytyväinen olen ollut kyseiseen netti kauppaan. Sillä on merkitystä lukeeko ostamasi pelin kohdalla "varastossa" vai "maahantuojan varastossa". Ainakin itselläni ne pelit ovat tulleet seuraavaksi päiväksi tilauksesta joiden kohdalla on ollut tuo varastossa teksti muuten on mennyt hieman pidempään.
 
Vastaus: Pelikaupat

Onko kellään kokemuksia Konsolikauppa.fi. Tilasin reilu viikko sitten ohjaimen, mutta en saanut minkäänlaista vahvistusta tilauksesta. Rekisteröidyin kauppaan ja siitäkään ei tullut vahvistusta sähköpostiin. Ohjaimesta ei siis ole kuulunut mitään tilauksen ja maksun jälkeen.

Konsolikauppa.fi Facebook sivuilla löytyy yht. kuusi arvostelua ja näistä yli puolet (4) on yhden tähden arvioita. Eli ei hyvältä vaikuta. Kannattaa suoraa soittaa asiakaspalveluun.

2 viikkoa mennyt eikä pakettia ole näkynyt ja perjantaina mukamas on lähettetty
Tilasin pelin lahjaksi. Peli saapui ilman muoveja ja sinettiä. Noloa antaa lahjaksi peli joka näyttää käytetyltä. Reklamoidessani asiakaspalvelun kohtelu oli tylyä, eikä millään tavalla ratkaisu hakuinen ja selitys muovittomuudelle oli että oli ollut myymälässä esillä. Ei avattua/käytettyä peliä voi myydä uutena ja pyytää uuden hintaa siitä!

Yritin rekisteröityä sivuille tilatakseni pelin pojalle. En saanut vahvistusta sähköpostilla ja sitä kysellessä sain heti vastauksen, että on teknisiä ongelmia. Tilata voi ilman rekisteröintiä ja valita postikirje toimitustavaksi. Tilasin ja sitä kirjettä ei saanut valittua. Laitoin sähköpostia, ei vastattu. Lopulta sain vahvistuksen rekisteröinnistä, mutta salasana ei kelvannut. Tilasin kaksi kertaa uuden salasanan ja nekään eivät toimineet. Laitoin uudestaan sähköpostia, johon ei vastattu. Laitoin kyselyä voiko spostin kautta tehdä tilauksen, ei vastattu. Nyt kun katsoin sivuille niin kyseinen peli oli nyt 15€ kalliimpi ja siihen kerätyt pojan rahat eivät riitäkään. Ei voi oikein hyvää palautetta antaa konsolikaupasta. Petyin ja varmasti paljon enemmän vielä poika kun kuulee!! �
 
Ylös Bottom