Vastaus: Pelimusiikki
Nate's Theme 2.0
Paras tunnari missään pelissä ikinä. Volyymiä kunnolla, niin aina saa hyvät fiilikset tästä.
Kyllähän tästä tulee mukavasti mieleen ne mahtavat BETA ajat, kun odoteltiin että porukkaa peliin. Loistava teema kyllä. Muutekin tuo pelin OST on aika loistava.
Myös Killzone 3 teema on niin herkkä, että saa inspiroimaan kyllä kaikennäköisiä ideoita ja silmien edessä vilahtelee hidastetusti kaatuvia sotilaita ja epätoivoa. Sitten lähdetään päättäväisin mielin kohti turmaa. Kaunista <3
Killzone 3 Main Menu Theme And Ever We Fight On - YouTube
Vaikka enemmän tuntuu vanhemmista peleistä ne parhaimmat musiikit löytyvän, niin kyllähän tämän päivän peleistä löytyy kanssa loistavaa materiaalia. Mutta mikäpä pystyy päihittämään Mega Mania (X).
[video=youtube;7ljiZ1mw_aU]http://www.youtube.com/watch?v=7ljiZ1mw_aU[/video]
Siellä se Sigma mua odottaa~ tosin vasta taitaa odottaa kylläkin parin stagen päässä.. prkl.
EDIT:
Eilen tuli kuunneltua vanhaa kunnon C&C OSTia (eli se Tiberian Dawn) sekä Red Alertin ja kyllä tuli sellanen himo pelata näitä että! Se vaan, että aattelin vihdoinkin yrittää jatkaa tuota RA3'sta, joka hyllyssä on pölyttynyt. Eihän tämä nyt näille mestariteoksille mahda mitään, mutta viihdyttävää sekin on. Kyllä sillä musiikilla vaan on valta voima. C&C Soundtrack taitaa olla ensimmäinen OST, jonka olen omistanut. Ostin silloin jotain 350mk maksavan C&C -paketin. Juliste ja Soundtrack kuului tähän.
Oli silloin kallis kuin mikä.
Ja kuten aiheeseen liittyy, niin peleistä pienet musiikki näytteet:
Act on Instinct
March of Doom
Full Stop Jostain syystä en muista tätä itse pelistä, mutta OSTilta kyllä
Depth Charge
Prepare for Battle
Hell March
Run
Face the Enemy
Crush