Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelisessioiden sopimiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pelisessioiden sopimiset

Kympin jälkeen taas olen tantereilla ja aamuun asti vedetään :cool: ! Servu tosin voisi olla jopa sitä isompaa kaliiperia kun ei kaikki finskit mahdu servulle 8 vs 8 tykityksessä !! Viime yönä pukkasin menemään Kanukkien isolla servulla ja hauskaa oli kun Soomalaisia ei enään näkynyt, pitänee laittaa frendi-lista kohilleen :confused:!

Jos mä satun olemaan se joka luo pelin, niin voin laittaa testimielessä sen 32 ja isot mapit kehiin. Saattaa se jopa toimia jos olis finskejä vaan suurinpiirtein pelaamassa? Tehään sitten useampi pienempi sen jälkeen jos ei meinaa toimia.

Jos mä satun olemaan se joka luo pelin, niin voin laittaa testimielessä sen 32 ja isot mapit kehiin. Saattaa se jopa toimia jos olis finskejä vaan suurinpiirtein pelaamassa? Tehään sitten useampi pienempi sen jälkeen jos ei meinaa toimia.
32. pelaajan servuissa vain on se vika että jos pelaaja määrä ylittää 30 niin se melko varmasti tulee kaatumaan (tai näin ainakin monessa tapauksessa on käynyt...): Ja suomi servuilla ei jaksa pahemmin pelailla kun porukka vetää kaiken mailman singoilla sun muilla... :eek:

EU Osastolla kohta peliä. Sinne vaan mukaan ken kerkee! :)

Kökkikääs jampat vähän pidempään illalla siellä linjoilla!

Tänäänkin ehdin kotiin vasta klo23 aikoihin. Tuohon aikaan kun pleikan käynnistää, on peliseura ollut aika vähissä. :(

Olisiko tänään pelejä? Voisin tehdä servun, tai no servu onjo ylhäällä, koska yritin mennä yksin opettelemaan kenttiä, mutta eihän tuota yksin voi aloittaa : l

Jos sanotte kentät, niin voin kyllä hostia, uppia riittää.

Eiköhän tänään väännetä ihan urakalla illan suussa viimeistään. :)

Oliskohan tänä iltana mitään saumaa kunnolliseen suomiserveriin? Jos vaikka ihan isot mapit peäräti laittas kehiin ja 32 pelaajaa, nimeksi Suomi ONLY? Mä ainakin ilman muuta olisin messissä jos tällanen saadaan laitettua.

Tässä oma näkemys, että millaset asetukset voisi esim. olla:

- Isot mapit, max 32 (jos ei meinaa väkee riittää, niin sitten pikkumapit)
- Hossuja, demoa ja breachiä (paitsi frostfire vois olla elimination)
- 2/3 päivää ja 1/3 yötä
- Roksut ja nuubituubit boikotissa

Olis varmaan ihan hauskaa? :)

- 2/3 päivää ja 1/3 yötä

Hossu mapeissa ei sinänsä ole mitään järkeä openeilla, ellei sitten pelata tikku pystyssä jokainen (aina on se toinen puoli jota ei ne hossujen viennit kiinosta tai sitten kämpitään). IMO demo/Control/elimination (joissakin mapeissa) on ne parhaat open serveri muodot ;)

edit: Niin ja tehkää se servu sitten sinne perus EU, eikä EU1 tms. Vähemmän jenkkejä siellä ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oliskohan tänä iltana mitään saumaa kunnolliseen suomiserveriin? Jos vaikka ihan isot mapit peäräti laittas kehiin ja 32 pelaajaa, nimeksi Suomi ONLY? Mä ainakin ilman muuta olisin messissä jos tällanen saadaan laitettua.

Tässä oma näkemys, että millaset asetukset voisi esim. olla:

- 2/3 päivää ja 1/3 yötä

Jonkun tän tyyppisen setin kannalla olisin tänäänkin! Tosin itse kerkeen talkoisiin mukaan vasta joskus myöhäisillasta alkaen.

Jonkun tän tyyppisen setin kannalla olisin tänäänkin! Tosin itse kerkeen talkoisiin mukaan vasta joskus myöhäisillasta alkaen.

Tänä iltana tälläinen tehdään :cool: !

Siis tuon Gimblen ensimmäisen postauksen versio ,,, !

Oliskohan huomenna perjantaina mahdollista saada ihan suomiserveriä Socomiin pitkästä aikaa? Ja säädöt vaikka jotain tuon suuntasta kun ed. viesteissä mainittu.

Mukana jos järjestetään. PSN: Gingsh
Taidankin katsoa televisiosta Brokeback Mountainin joten menee toiseen kertaan...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom