Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelisessioiden sopimiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pelisessioiden sopimiset

voiskohan täällä foorumilla miettii jotain että missä me suomalaiset pelattais?

esim vaikka mentäis aina vaikka eu english5.....tai sitten siitä listasta alimmaisin eu english?
toivottavast joku edes ymmärtää mitä tarkoitan;)

voiskohan täällä foorumilla miettii jotain että missä me suomalaiset pelattais?

esim vaikka mentäis aina vaikka eu english5.....tai sitten siitä listasta alimmaisin eu english?
toivottavast joku edes ymmärtää mitä tarkoitan;)
Varmaan kannattaa joku vähemmän suosittu lobby valita, tyyliin Korea tai Portugali. Hyvä että saadaan noi passulliset huoneet seuraavassa patchissa ni pääsee kunnolla pelailemaan myös openeilla :cool:

Varmaan kannattaa joku vähemmän suosittu lobby valita, tyyliin Korea tai Portugali. Hyvä että saadaan noi passulliset huoneet seuraavassa patchissa ni pääsee kunnolla pelailemaan myös openeilla :cool:

saadaan toivottavasti taas suomi yhteisö "puhkeamaan kukkaan" :D

saadaan toivottavasti taas suomi yhteisö "puhkeamaan kukkaan" :D

Kyllä tuolla jo hieman heräämisiä on näkynyt ! Suomi servu on melkein aina iltasella pystyssä ja servulla on ollut 15-20 heeboa mättämässä . Kunhan saatais sellainen entisaikojen väkimäärä joita oli esim Socom2 aikoina niin , olisihan se huikeeta :eek: !

Kyllä tuolla jo hieman heräämisiä on näkynyt ! Suomi servu on melkein aina iltasella pystyssä ja servulla on ollut 15-20 heeboa mättämässä . Kunhan saatais sellainen entisaikojen väkimäärä joita oli esim Socom2 aikoina niin , olisihan se huikeeta :eek: !

Juu perjantaina oli aika hyvin porukkaa kasassa, mut sit porukka alko hajoomaan.

En tiedä kuinka monelle vaikutti yksi mukana ollut valittaja, joka jakso ja jakso valittaa.....

Toivottavasti ehdin ite pois pelistä seuraavan kerran, jos kyseinen kaveri on mukana!

Liekö uusi tuttavuus tai sitten olen puusilmä.
Löysin kanavalistasta tämmöisen kun EU NORDISK.
Jos tuo on wanha kanava onko tietoa että kuinka piukassa se on illalla?
Meinaa tuonne voisimme tunkea itsemme :) .

Saman huomasin! :) Varmaan uusi lobby, meinaa näyttäis olevan muitakin uusia EU lobbyjä.
Mutta jep, luulis että tuonne mahtuu hyvin.. Nyt vaan odottelemaan niitä passullisia huoneita.

En tiedä onko /6 itse keksinyt tuon juuri lisätä, vai oliko minun heidän foorumeilleen viikko sitten kirjoittamalla viestillä osuutta asiaan, jossa tällaista kinusin. :) Voi olla myös, että tätä on jotkut muutkin vaatineet.

miten ois poijjaat tännään pääsiäis pelit pydee? Hyvää seuraa, loistavia juttuja ja hieman häppää:eek::rolleyes::D Klo: 21.00?

huomenna darrapelit kuulostas paremmalta, en oo pelannu varmaa kahteen kuukauteen :(

Mä ostan bluetooth mikrofoonin tossa ens viikolla, niin olis kiva järjestää jotain suomipeliä että pääsis enempi sisälle tuohon peliin. Toi 3rd person aavistuksen tökkii, tosin pari matsia vasta pelannut. Hiton lupaavalta peliltä vaikuttaa kyllä.

Mä ostan bluetooth mikrofoonin tossa ens viikolla, niin olis kiva järjestää jotain suomipeliä että pääsis enempi sisälle tuohon peliin. Toi 3rd person aavistuksen tökkii, tosin pari matsia vasta pelannut. Hiton lupaavalta peliltä vaikuttaa kyllä.
Peli muuttuu paljon lupaavammaksi sitten kun seuraava päivitys tulee. Julkaisupäivää ei ole, mutta eiköhän se muutaman kuukauden sisällä tule.

No hyvä sitten, aattelin että kaikki suomipelaajat vaan postaa tota päivitystä eikä koske peliin ennen. :)

Tulkaahan pelaamaan socomia EU - Nordisk / Suomi. Mukana useita tuttuja nimiä FL:n riveistä.

Ylös Bottom