Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelisessioiden sopimiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pelisessioiden sopimiset

Itsekkin hankin tuon pelin ja peliseuraa kaipailis. Illemmalla pelailemaan? PSN ID: Nestesaippua

Mihis aikoihi socomis on jotai suomiservua pystys. Vai onko vielä ylipäätään yleensä ollenkaan?

Mihis aikoihi socomis on jotai suomiservua pystys. Vai onko vielä ylipäätään yleensä ollenkaan?

Aika nirkosesti on suomiservereitä valitettavasti...joka johtaa siihen, että on pakko pelata Ranked matseja randomeiden kanssa/vastaan...ja siellä pyörii perhana ne samat mapit ympyrää koko ajan :( Osa mapeista tulee vain joskus ja jouluja...

Näköjään joutuu odotteleen siis suomijulkaiua, ennen kun tästä pelistä saa kunnolla irti peliseuramielessä. Sitä odotellessa vaan rankkia, välillä saa pientä suomitiimin poikasta niissä edes. Jos näkee muita pelaamassa Socomia, niin viestiä vaan menemään että missä pelissä jne. niin kyllä se siitä sitten lähtee eteneen.

PS. Tänään aattelin mennä koittaan pitkästä aikaa rankedeja jos siellä olis kunnon tökkimisvapaata matsia tarjolla? Yleensä sellanen on kyllä EU English osastolta aina löytynyt.

Jep. Nää ranked roomit syö liikaa custom huoneiden suosiota. Sääli sinänsä itse kun en ränkistä välitä. Suomi servuissa ollu aina mukavin pelaa, niitä tosiaan on liian harvoin täs. Mutta ehkä asia korjaantuu Eu julkasuun mennessä. :rolleyes:

Oliskohan tänä iltana mitään saumaa kunnolliseen suomiserveriin? Jos vaikka ihan isot mapit peäräti laittas kehiin ja 32 pelaajaa, nimeksi Suomi ONLY? Mä ainakin ilman muuta olisin messissä jos tällanen saadaan laitettua.

Tässä oma näkemys, että millaset asetukset voisi esim. olla:

- Isot mapit, max 32 (jos ei meinaa väkee riittää, niin sitten pikkumapit)
- Hossuja, demoa ja breachiä (paitsi frostfire vois olla elimination)
- 2/3 päivää ja 1/3 yötä
- Roksut ja nuubituubit boikotissa

Olis varmaan ihan hauskaa? :)

Jotain tämmöstä tänä iltana?

Eilen oli muuten hyvää peliä suomiporukalla, mutta Socomi suorastaan huutaa tehtävämuotoisia pelejä ja on peliajan haaskausta vetää useampi erä jotain Eliminationia tai Supressionia 12 rundia putkeen huoh...

Eli pls jos/kun laitatte niitä suomipelejä kehiin niin hereillä noiden pelimuotojen suhteen. Tietenkin rundi sillon tällön Eliminationia on ihan jees, mutta aika halpokasta se on pitkässä juoksussa höntyillä vailla päämäärää...

PS. Sitten se tutkasysteemi kans pois päältä, en nyt valitettavasti muista sen asetuksen nimeä mutta se punanen pallura tulee tutkaan jos se on päällä.

Edit: Ite kerkee vasta illalla myöhään alottaan, eli en voi valit. hoitaa tuota pelien väsäilyä tällä kertaa.

Jotain tämmöstä tänä iltana?

Eilen oli muuten hyvää peliä suomiporukalla, mutta Socomi suorastaan huutaa tehtävämuotoisia pelejä ja on peliajan haaskausta vetää useampi erä jotain Eliminationia tai Supressionia 12 rundia putkeen huoh...

Joo oli ihan hauskaa eilen, mutta itse olin niin helvetin väsyny enkä jaksanu enempää pelata(pelasinko 1 vai 2 mappia?? Yhen Desert Gloryn ja vähän Kashbashia.)

kai sitä illalla ite varmaa pelailee mut mappeja ei kyl kauheesti itekkää viel tunne :D

Lisätkää mutkin kaveriksi Socomiin ne jotka pelailee tai perustaa servuja. Koitan mahollisimman paljon päässä pelailee ja saada tatsii tähän peliin.

Olen Rakkeni

Ei ole tullut Socomia pelattua pariin kuukauteen. Mites peliseura nykyään kun peli löytyy myös euroopasta? Paljonkin lisää suomalaisia?

Mukana olen jos vain jonkun näköstä suomi-huonetta sais pystyyn. Ketuttaa pelata noiden 13-vuotiaiden brittipoikien kanssa :D

Ylös Bottom