Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelit atm

Vastaus: Pelit atm

Hemmetin wlan ei toimi nyt aamullakaan... :mad:
Voi pahus!Meinaako tää sitten sitä,että et pääse mukaan tämän iltaiseen Smashaukseen?!

Oisko mitään mahista sulla hommata nopeasti se USB-connectori...Riippuen siitä,onko sinulla Vista vai XP,niin se asennus vähän määräytyy sen järjestelmän mukaan.
Vistalla tarttee vain ladata se asennus ohjelma,mutta se USB-connectori pitää silti olla messissä...Jos XP,niin sitten asennus sen levyn kautta minkä pitäs tulla mukana.
 
Vastaus: Pelit atm

Itse alan lähteä tästä kavereille,ja koetan palailla sovittuihin aikoihin,eli tuossa n. 19:30!
PORUKKA SITTEN PYSTYSSÄ TÄÄLLÄ,JOOOHAN?!:D
JA SITTEN PELAAMAN NELISIN!:D

Ja Rohkea,ootkos kokeillut irrottaa se sun wlanin virtajohdon jne.?Saattas auttaa asiaan,jos kokeilet yhistään uudestaan irrottamisen jälkeen...
 
Vastaus: Pelit atm

Voi pahus!Meinaako tää sitten sitä,että et pääse mukaan tämän iltaiseen Smashaukseen?!

Oisko mitään mahista sulla hommata nopeasti se USB-connectori...Riippuen siitä,onko sinulla Vista vai XP,niin se asennus vähän määräytyy sen järjestelmän mukaan.
Vistalla tarttee vain ladata se asennus ohjelma,mutta se USB-connectori pitää silti olla messissä...Jos XP,niin sitten asennus sen levyn kautta minkä pitäs tulla mukana.

Vista ois, mutta USB -connectoria en millään kerkee hankkimaan.
 
Vastaus: Pelit atm

Joo tässä vois peliä pistää pystyyn, meitä ois 3 lokaalisti pelaamassa, eli 1 verkon yli vaan messiin :)
 
Vastaus: Pelit atm

No voi perhana sentään...Mummini pyys mua mukaan mun kaverin uudelle kämpälle ja hänellä oli myös muuta seuraa mukana...Meni johonkin 03:00 saakka...Pahoittelen kovasti kun en päässyt mukaan...:(
Ehkä ensi kerralla......
 
Vastaus: Pelit atm

Mä pääsisin nyt pelaa mut eipä oo kukaa paikal. Vai ettekö oo lisänny viel?
 
Ylös Bottom