Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelit atm

Vastaus: Pelit atm

Nyt olisi taas että päivittelisin hieman juttuja.Tuossa nyt aiemmin päivällä lähti Elisan kaapelimodeemi tilaukseen,ja pitäisi tulla parin arkipäivän sisällä kotiin.Ja jos se nyt on mitä luulen,koetan hommata Nintendon LAN-adapterin.Arvatkaapa kahdesti leikkaako se lagia suuresti.:D Toivottavasti.

Joten,näihin sanoihin,näihin tunnelmiin.Jos sunnitelmat menevät niitten mukaan,niin ensi lauantaina jos saisi tuota nelinpeliä uudestaan?:D
 
Vastaus: Pelit atm

Mä en pääse ens lauantaina nelinpeleihin, mutta parin viikon päästä vois taas tulla mukaan
 
Vastaus: Pelit atm

Vois pistää taas nelinpelit pystyyn. Päivämäärä vois olla vaikka Pe 30.1 myöskin launtai käy jos kukaan ei perjantaina pääse.

Osallistujat:
Rohkea (Brawl nick Susi)
-
-
-

Ilmoitattehan Brawl-nickinne kun ilmottaudutte mukaan.
 
Vastaus: Pelit atm

Mä tuun, kunhan vaan laitat kellonajan johonkin. :D

Okei, lisään sut siihen listaan. Tai oikeastaan laitan sen tähän viestiin.
Pistetään ajaksi nyt vaikka 20.00 perjantaina, siihen asti että jengi häipyy.

Btw Jage, pitää näitä KFininkin porukoita herätellä Brawlaamaan

Mukana:
-Rohkea (Susi)
-Jage (Jage)
-
-

Muistakaa että kaikki osallistujat tarvitsevat vain mun Friend coden, jos sitä ei aktivoituna listaltanne löydy, antakaa FC:nne
 
Vastaus: Pelit atm

Okei, lisään sut siihen listaan. Tai oikeastaan laitan sen tähän viestiin.
Pistetään ajaksi nyt vaikka 20.00 perjantaina, siihen asti että jengi häipyy.

Btw Jage, pitää näitä KFininkin porukoita herätellä Brawlaamaan

Mukana:
-Rohkea (Susi)
-Jage (Jage)
-
-

Muistakaa että kaikki osallistujat tarvitsevat vain mun Friend coden, jos sitä ei aktivoituna listaltanne löydy, antakaa FC:nne

Ei taidetakaan pitää nelinpelejä :(
Siirretään pelit lauantaiksi jos lisää porukkaa ei ole tulossa
 
Vastaus: Pelit atm

Ei taideta pitää nelinpelejä, koska mä en pääse sinne koska netti ei toimi, eikä sinne paljon muitakaan olisi tullut :(
 
Vastaus: Pelit atm

Voisin tulla peleihin mukaan jos sopii, ilmotelkaa vaan millon oisitte pelaamassa :D
 
Vastaus: Pelit atm

Oli hyvät pelit, kaiken järjen mukaan mun ois pitäny pudottaa sut lopussa :D
aika monipuolisesti pelaat kaikilla hahmoilla toisinkun minä :eek:
 
Vastaus: Pelit atm

Tänäänkin olis kiva läiskiä menemään.
Privaa vaan tulemaan jos kiinnostaa.
 
Vastaus: Pelit atm

Eiköhän se ollu tässä, kiitos peleistä hauskaa oli :D
jos joku teistä näkee tän viestin niin olin sitten se surkein pelaaja siellä, melkein sivustakatselija :eek:
ja sori niistä kamikaze iskuista mitä tuli tehtyä pari kertaa, taisin viedä jonkun voitonkin samalla :)
 
Vastaus: Pelit atm

Joo, kiitos vaan hyvistä peleistä. Iha hyviä nuo kamikazet kun yleensä minä niistä eniten hyödyin :D
 
Vastaus: Pelit atm

Nyt jos viitsisit tulla niin olis ihan kiva. Muistaakseni olet jo mun listalla ja täällä on jo kaksinpelit päällä :D
 
Ylös Bottom