Nisupulla
Jäsen / [FL]
Katsotaan mitä sieltä tulee, ettei pelkästään sorruta AA-luokan tuotantoihin täyttämään kk-maksullisia jakelukanavia.
Juuri kun pääsi sanomasta, tulee sieltä Ninja Theoryltä ”Game Pass filler”.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Katsotaan mitä sieltä tulee, ettei pelkästään sorruta AA-luokan tuotantoihin täyttämään kk-maksullisia jakelukanavia.
Juuri kun pääsi sanomasta, tulee sieltä Ninja Theoryltä ”Game Pass filler”.
Tässä vissiin viitataan Bleeding Edgeen? Studion sisällä olevan pienen porukan projektiin, joka oli kehityksessä jo ennenkuin Microsoft osti Ninja Theoryn. Siihenkö peliin? Ei kai kukaan siitä mitään AAA-peliä odottanutkaan, kun ei se missään vaiheessa sellaiseksi ollut tarkoitettu.Ainakin itse olen ollut sitä mieltä jo pitkään että kyseinen peli on pienen porukan herkkua josta itsekkään en tykkää. Mutta katsellaan sitten kun nämä studiot alkavat puskemaan yksinpelejä uudelle raudalle. Sieltä voikin jo tulla jotain mukavaa.
Ei kaikki studiot pelkkää kultaa puske ulos, jos arvosteluja katsellaan. Esim PS4 Days Gone. (mistä itse tykkäsin)
Esim hellblade II varmaan loistava ninja theoryltä. Näille tälläisille multiplayer peleille on se tietty porukka mikä näitä pelaa. Esim jos minä arvostelisin fortnite se olisi 1/10 ja joku pelistä tykkäävä niin se olisi sen mielestä 10/10Ainakin itse olen ollut sitä mieltä jo pitkään että kyseinen peli on pienen porukan herkkua josta itsekkään en tykkää. Mutta katsellaan sitten kun nämä studiot alkavat puskemaan yksinpelejä uudelle raudalle. Sieltä voikin jo tulla jotain mukavaa.
Ei kaikki studiot pelkkää kultaa puske ulos, jos arvosteluja katsellaan. Esim PS4 Days Gone. (mistä itse tykkäsin)
Tässä vissiin viitataan Bleeding Edgeen? Studion sisällä olevan pienen porukan projektiin, joka oli kehityksessä jo ennenkuin Microsoft osti Ninja Theoryn. Siihenkö peliin? Ei kai kukaan siitä mitään AAA peliä odottanutkaan, kun ei se missään vaiheessa sellaiseksi ollut tarkoitettu.
Tämä oli tiedossa. Pillars ei itseäni sytyttänyt, mutta Baldurit ja Divinity ovat heittämällä siellä kaikkien aikojen parhaimpien pelien TOP 10:ssä itselläni.Divinityjen ja tulevan Baldurs Gate 3:n tekijä on Larian studios, joka ei nykyisellään ole MSn tai Sonyn omistuksessa.
Obsidian on tehnyt Pillars of eternityt ja muita kovia. Obsidianilla töissä samaa porukkaa, jotka oli duunaamassa alkuperäisiä Baldureita.
Joo, en sinua tarkoittanut vaan henkilöä, jolle vastasit.No siis itse en kyllä odottanut ja tiedoston ettei mitään AAA peliä oltu tekemässäkään.
Voihan sitä periaatteessa keksiä "PS4 yksinoikeus fillerin" peleille joista ei pidä.
Viitataan juu, uusi termi Game Pass Filler lanseerattu ""Tässä vissiin viitataan Bleeding Edgeen? Studion sisällä olevan pienen porukan projektiin, joka oli kehityksessä jo ennenkuin Microsoft osti Ninja Theoryn. Siihenkö peliin? Ei kai kukaan siitä mitään AAA-peliä odottanutkaan, kun ei se missään vaiheessa sellaiseksi ollut tarkoitettu.
Game Pass Filler... Kaikenlaista. Eli siis peli, joka julkaistaan Game Passissa. Mitä väliä sillä on onko peli ison budjetin AAAA-peli vai pienemmän porukan projekti? Molemmissa tapauksissa me pelaajat saatiin lisää pelattavaa samaan kuukausihintaan. Saahan noita termejä käännellä ja väännellä, mutta Game Pass on siitä huolimatta loistava palvelu.Viitataan juu, uusi termi Game Pass Filler lanseerattu ""
Game Pass Filler... Kaikenlaista. Eli siis peli, joka julkaistaan Game Passissa. Mitä väliä sillä on onko peli ison budjetin AAAA-peli vai pienemmän porukan projekti? Molemmissa tapauksissa me pelaajat saatiin lisää pelattavaa samaan kuukausihintaan. Saahan noita termejä käännellä ja väännellä, mutta Game Pass on siitä huolimatta loistava palvelu.
Niin ja jos nyt ajatellaan vaikka Ninja Theorya, niin kumpi on parempi vaihtoehto, kehittää Hellblade 2:sta 3-5 vuotta putkeen julkaisematta mitään vai antaa studion sisällä pienen porukan vääntää toinen pienempi peli, jonka saa nopeammassa aikataulussa pihalle? Kun Bleeding Edgen kehitys aloitettiin, niin ei varmastikaan tiedetty että ollaan tekemässä peliä Game Passissa julkaistavaksi. Microsoft kun tuli kuvioihin vasta myöhemmin.
Ja tällä on merkitystä mihin? Henkilö joka sen tänne postasi tiesi hyvin missä merkityksessä ja millä agendalla postaa. Niin paljon kuin mahdollista yritetään lytätä Game Passia jostain kumman syystä. Siksikö ettei sitä löydy omalta lempparikonsolilta, vai onko jostain syystä niin kova halu ostaa jokainen peli kovaan hintaan erikseen?Tuota niin, ei kai Eurogamer on kateellinen. Sieltähän tämä termi tuli.
Sitten kun vastaava tulee pleikkarin puolelle,niin se on parasta ja hienointa ikinä. Plus että muutama saattaa yrittää väittää että Sony on keksinyt koko kyseisen konseptin.Toivonkin, että Game Passin mollaajat ovat sitten yhtä ahkerasti kritisoimassa pleikkarin vastaavaa palvelua, kun sellainen PS plussasta ja PSNowsta vähitellen kehittyy.