Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nyt on tuo HD PVR hommattu ja ongelmia tuli heti vastaan:
-Ei kuvaa TV:ssä, vaikka kaikki johdot ovat paikallaan
-Kun laitan USB-Kaapelin tietokoneeseen sisään, kuva TV:stä lähtee
Käynnistä pleikka pitämällä sormea on/off-kytkimellä sen aikaa, että antaa äänimerkin. Kone resetoi näin näyttöasetukset. Tätä ennen olet varmistanut itse PVR:n olevan päällä, USB-kaapelia ei tarvitse vielä tässä vaiheessa kytkeä PC:n.
Kun saat jotain television ruudulle, muista Hauppauge HD PVR:n hanskaavan 720p/1080i. Itsellä ruksittu sieltä näyttöasetuksista siihen 720p:n asti.
Täällä on ihan hyvä ketju missä kysyvälle vastataan;...olen yrittänyt niitä lueskella, mutta en ole oikein päässyt kärryille silti...
Käsittääkseni järkevin vaihtoehto HD-laadun kuvaamisen on Hauppaugen HD PVR joka tosin keventää lompsaa aika roimasti. SD-laatuun sopii juurkin mainitsemasi Easycap (irtonee muutamalla kympillä), muista SD-laatusista tulee näin äkkiseltään mieleen tallentava DVD-soitin jota en kyllä lähtisi hommaamaan jollei ennestään löydy, tullee easycap sen verran halvemmaks kuitenkin.Pyydän anteeksi jo valmiiksi tätä kysymystä, tiedän että tästä asiasta on helvetisti ketjuja ympäri nettiä, ja olen yrittänyt niitä lueskella, mutta en ole oikein päässyt kärryille silti. Eli minustakin olisi hauska rueta nauhottamaan pelivideoita, mutta en ole nyt aivan varma miten tämä ps3 kanssa tapahtuu.
Helpoin keino ilmeisesti olisi ostaa tallentava videokamera, ja kuvata suoraan töllön eestä, mutta jotenkin ei kehtaisi ostaa 200-300e kameraa pelkästään tämän vuoksi. Sitten olen kuullut laitteesta nimeltä easycap, mutta sillä ilmeisesti pitää pelata sitten pelejä sd laadulla, jos haluaa kuvaa talteen ?
Kertokaa Tosinopee ja Ramtoi millä vehkeillä nauhotate videoitanne ja mitä ne vehkeet noin maksaa. Kysyn teiltä siksi, että MAG porukka tunnostaa olevan normaalia fiksumpaa internet väkeä ja täällä monesti osataan neuvoa asia selkeästi ja ilman vittuilua.
Jos saatte minut vakuttuneeksi, että homma on suht edullista ja helppoa, lupaudun KFS:n yhdeksi yleiseksi kuvaajaksi aina kunhan vain pääsen pelitapahtumiin. Itse pystyn pelaamaan kohtalaisesti millä tahansa aseella (kaikki asemitallit hankittu) joten voin myös kuvailla sitten yksinpelistäni KFS:lle tarvittavaa asemateriaalia. Mutta ei mennä asioiden edelle, ennen kuin tiedän, onko minulla mahdollista tallentaa omaa pelikuvaani =)
Dazzle ei ole tuttu kuin kuvista. Ja käsittääkseni dazzlessa ei ole paikkaa komponenttikaapeleille vaan löytyy ne perinteiset valkoinen -punainen -keltainen RCA ja s-video. Komponenttikaapelissahan on taas sininen- vihreä - punainen liittimet.Dazzlella pelivideota kuvatessa ei voi mitä ilmeisimmin pelata HDMI-kaapelilla, niin jäänyt vähän vaivaamaan että millä sitten saisi parhaan mahdollisen laadun irti?
Korjaa jos ole väärässä.
Jos taas on nuo edellä mainitut puna-valko-kelta, niin silloin saadaksesi parasta mahdollista kuvaa tarvitset kaapelin jossa kuva tulee s-videon kautta (jos siis paikka dazzlessa löytyy).
Tässä esimerkki kaapelista;
Pelikauppa VPD - S-videokaapeli PS3 - PS 3 : Playstation 3-peli - Konsolipeli - Pelikauppa VPD
Tuohon tasoon pääset kyllä jo peruskaapeleilla.Jos sillä tälläiseen kuvanlaatuun pääsee Dazzle platinumin ja boxin/ps3 kanssa niin olen tyytyväinen. YouTube - dazzle platinum s video
Pystyykö tolla sitten nauhottamaa xbox360 pelii.. Mitä niitä johtoija/kaapeleita pitäs ton lisäksi vielä hommat
VIDEOSIEPPARI DVD RECORDER DVC 101 - USB 2.0 vertaa hintoja ja osta halvimmat tuotteet DAZZLE VIDIEPPARI DVD RECORDER DVC 101 - USB 2.0
Pystyykö tolla sitten nauhottamaa xbox360 pelii.. Mitä niitä johtoija/kaapeleita pitäs ton lisäksi vielä hommat
Terske! Olen tossa yrittäny tehä Doom3 Gameplay videoita, mutta mikkää Screen recorder ohjelmista ei ole ottanut ihte pelistä videoo, vaan pelkän äänen. onko kellää ollu samaa ongelmaa? Ja missä se vika sitte oikee on jos joku tietäis ? Olen ladannut koneelleni tällaiset ohjelmat : BSR Screen Recorder 5 , My Screen recorder pro 3.1 , Sitten oli joku TAXI recorder ja Camstudio recosder ( tällä viimeisellä sain otettua videota, mutta sen ottama video lagitti aika rajusti) Jos ossatte sannoo jotaki nii kiitos jo etu käteen