Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelkoja?

Joo tuttu myös tuo sängynalusmörkö, mutta enemmän pelottaa rappusenalusmörkö, varsinkin kun sammutan valot ja kävelen viimeisenä yläkertaan. Ajatelkaas jos se vaikka tarraisi viimeisellä askelmalla jalkoihin kiinni ;)
 
En nyt tiedä onko varsinaisia pelkoja, mutta inhottavan näköiset hyönteiset puistattavat. Ei tee mieli koskea.
 
Minuakin pelotti sängynalusmörkö ennen, kunnes laitoin tavaroitani laatikkoihin ja laatikot sängyn alle. Kannattaa kokeilla;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Eihän oikomishoidossa mitään pelättävää ole. Mutta eikö hampaitasi ole ikinä paikattu?
Vieläkin muistuu mieleen reikä, joka oli lähes hermossa asti ja pakikattiin puuduttamatta.
Nykyään puudututan suuni hammaslääkärissä, mutta ei tuokaan mukavaa ole, sillä naama on tämän jälkeen 5 tuntia tunnoton ja eloton.
Kyllä siinä oikomishoidossakin tehtiin kaikkea inhottavaa, esim. tungettiin äglöämänjää suu täyteen ja hitsattiin rautapalikoita hampaisiin kiinni. Mutta hampaita ei sentään poistettu. Kannattais teiän hammaslääkärikammoa potevien pestä hampaat useammin, nii ei tarttis pelätä hammaslääkäriin joutumista. Tai no perustarkastukseenhan joutuu jokatapauksessa, mutta siinä nyt ei pitäs olla pelättävää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
...äglöämänjää suu täyteen ja hitsattiin rautapalikoita hampaisiin kiinni.

Hitsattiin? :D Oletko nyt aivan varma ettet puhu teknisentyön tunneistasi?

Minulla ne kyllä ihan vaan liimattiin suuhun. Ja olen sitä mieltä, että oikomishammaslääkäri ei ole yhtä pelottava kuin tavallinen. Tavallisessa ne aina raaputtaa hammaskiveä sillä inhottavalla piikillä, ja vetelee hampaitani pois. Sattuu vietävästi. Minulla ei sentään ole koskaan paikattu hampaita, vaikka en erityisen hyvin pesekkään hampaitani.

Nookie, ohjeesi ei ole ainakaan minulla toiminut. Tälläkin hetkellä minulla on reppuja ja laatikko ja jotain muuta tavaraa sängyn alla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Kyllä siinä oikomishoidossakin tehtiin kaikkea inhottavaa, esim. tungettiin äglöämänjää suu täyteen...

Että mä inhosin kun laitottiin sitä muottivahaa (tai mitä mönjää olikaan josta sitten tuli hampaitten muotit) kun rupesi aina oksettaan . Ja toivon ettei tarttis kokea sitä uudestaan tai kenenkään muunkaan kokea sitä.
 
Ainoa asia jota pelkään ovat etanat. Hyi, iljettäviä limaisia örkkejä. Kylmät väreet menee selkää pitkin, jos vain ajattelenkin niitä. Asikkalan yli kymmenen senttiset mustat etanat vasta iljettäviä onkin.
 
Ennen pelkäsin korkeita paikkoja mutta siitä olen päässyt yli.

No ei tämä mitään pelkäämistä ole, mutta aina kun puhutaan ihmisen sydämestä mulle tulee aina oksettava/outo olo.
 
En nyt periaatteessa pelkää hammasläkäreitä, mutta kerran hampaassa oli sellainen hermoihin saakka oleva reikä joka sattui niin helv*tisti. Jos vähänkin pääsi vettä reikään niin.......AAAARGGHH! Sitten hammaslääkäriin ja se vasta oli sitten kivuliasta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Ennen pelkäsin korkeita paikkoja mutta siitä olen päässyt yli.

Juu-u. En mä itse asiassa mitään korkeita paikkoja pelkää, mutta en halua mennä esim. Linnanmäen Space Shottiin koska pelkään koko ajan putoavani sieltä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Sängynalusmörkö.
Joudun loikkaamaan sänkyyn metrin päästä jos valot on sammutettu, ettei se ehdi tarttumaan pimeässä nilkkaan.

Joskus vahingossa jalka pääsee roikumaan peitonalta paljaana sängynlaidalle, silloin tulee kiire vetää se takaisin peiton sisään turvaan.

Tutkimusten mukaan ihminen joka pelkää sängynalus tai kaappimörköä on todennäköisesti joutunut UFOjen sieppaamaksi...

Henkilökohtaisesti en pelkää muuta kuin että taivas putoaa niskaan...

;)
 
Tytöt pelkäävät sängyn alla olevia mörköjä ja miehet ikkunan takana olevia.

Pelot tulevat siitä, kun naiset nukkuivat puissa ja vain alhaalta pystyi tulemaan vihulainen ja miehet nukkuivat puun juurella suojelesseen naisiaan, koska miehet olivat alhaalla miehet pelkäävät ikkunoista ja ovista tulevia mörköjä.
 
**TTU!! Minä en ole tyttö!!!!

Edit: niin, ja kyllä minä niitä pimeitä ikkunoitakin pelkään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hege
Tytöt pelkäävät sängyn alla olevia mörköjä ja miehet ikkunan takana olevia.

Pelot tulevat siitä, kun naiset nukkuivat puissa ja vain alhaalta pystyi tulemaan vihulainen ja miehet nukkuivat puun juurella suojelesseen naisiaan, koska miehet olivat alhaalla miehet pelkäävät ikkunoista ja ovista tulevia mörköjä.

Totta, mutta voihan sitä kuitenkin pojatkin pelätä sängyn alla olevia mörköjä. Itse en ole pelännyt mörköjä sängyn alla, mutta joskus olen että ikkunaan eteen tulee yhtäkkiä joku kaamean näköinen hirviö tai vastaavaa.
 
Unissa koettava tippumisen tunne juontaan kans juurensa aikoihin jolloin ihmiset nukkuivat puissa ja niitä taatusti kokee kaikki, niin miehet kuin naiset.
 
Tosta feldonin elävältähautaamisesta tuli mieleen että olen joskus miettinyt kumpi olisi kamalampaa, joutua haudatuksi elävänä arkussa, vai joutua haudatuksi elävänä arkussa johon vuotaisi vettä hitaasti jolloin myös hukkumisvaara olisi arkipäivää.

Eipä mulla mitään kummempia pelkoja nyt tule mieleen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Että mä inhosin kun laitottiin sitä muottivahaa (tai mitä mönjää olikaan josta sitten tuli hampaitten muotit) kun rupesi aina oksettaan . Ja toivon ettei tarttis kokea sitä uudestaan tai kenenkään muunkaan kokea sitä.
Just tota mä tarkotin. Ja kyllä multakin on plakkia "imuroitu" ja raavittu pois, ei mikään ihana tunne.
Tässä muuten hyvä vinkki kaikille jotka pelkäävät sängynalusmörköjä:
Sahatkaa sängystä jalat poikki!;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dan
Tutkimusten mukaan ihminen joka pelkää sängynalus tai kaappimörköä on todennäköisesti joutunut UFOjen sieppaamaksi...

Henkilökohtaisesti en pelkää muuta kuin että taivas putoaa niskaan...

;)
Itsetkö olet tuon tukimuksen tehnyt?;)
 
Ylös Bottom