Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelkoja?

Miten joku voi pelätä esim. hammaslääkäriä :p

Feldon: Eiköhän ne elävältä haudatut kuitenkin kuole hapenpuutteeseen .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake_N
Miten joku voi pelätä esim. hammaslääkäriä :p

Aikoinaan taisin pelätä hammaslääkäriä kun pelekäsin että mitä kauheaa ne tällä kertaa tekisivät, kun istuin odotus huoneessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Itsetkö olet tuon tukimuksen tehnyt?;)

LOL

Tais olla KISSFM aamutiimin jorinoita kun Juhan Fran oli siellä haastateltavana. Joten ei ihan tuulesta temmattu juttu ;)
 
Myöskin hissejä, huonetta mistä alkaa seinät pikku hiljaa tulla kohti varkaat/murhaajat ikkunan takana asusteleva kansa ;)

Hisseistä mul on hyvä juttu hisseistä

No olin 5-7 vuotta oltiin laivalla sielä leikin hisseillä kun ei muutakaa tekemistä ollu... Niin meinasin mennä ihan oikeanpuoleiseen hissiin mutta yhet ku meni sinne ne ei päässy sieltä 10 minuuttii ulos :eek: Sain sitten "pienen" trauman mutta sitten en siihe hissii menny enää ikinä

Ainii pelkään jotai TOSI isoa esim. Kun samalla laiva reissulla jouduin hissillä silloiseen tosi "outoon" paikkaan se oli kone huone sielä oli niin perhanan isoo kamaa ym ym ja meteli...

Myös kun olin koskisen oy:la (en mainosta) avoimien ovien päivillä sielä oli semmossi about 6 metrin kokosia teriä mitkä sahas puut poikki ja päästi aina hirveen "huudon" kun piti mennä "sillan" yli ja siinä alla oli se terä nii epäröin ja menin :) Myös pelkään isoja säiliöitä luulen että ne "räjähtävät" ja jään kaiken mönjän alle onko muilla isous/säiliö "kammoja?"
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !

Ainii pelkään jotai TOSI isoa esim. Kun samalla laiva reissulla jouduin hissillä silloiseen tosi "outoon" paikkaan se oli kone huone sielä oli niin perhanan isoo kamaa ym ym ja meteli...

Myös kun olin koskisen oy:la (en mainosta) avoimien ovien päivillä sielä oli semmossi about 6 metrin kokosia teriä mitkä sahas puut poikki ja päästi aina hirveen "huudon" kun piti mennä "sillan" yli ja siinä alla oli se terä nii epäröin ja menin :) Myös pelkään isoja säiliöitä luulen että ne "räjähtävät" ja jään kaiken mönjän alle onko muilla isous/säiliö "kammoja?"

Ei taida olla sellaisia pelkoja minulla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sonya_
piikit ovat kammottavia!:(

En tajua mikä noissa piikeissä pelottaa. Ne eivät edes satu. Mutta olen kyllä siihenkin tottunut, koska sen verran on piikkejä annettu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
En tajua mikä noissa piikeissä pelottaa. Ne eivät edes satu. Mutta olen kyllä siihenkin tottunut, koska sen verran on piikkejä annettu.
Mitäs piikkejä? :D
 
Vastaus: Pelkoja?

Nostetaanpas tätäkin vähän.
Hammaslääkäri :D. Erittäin ilkeä/häijy paikka meikäläisen mielestä. Puudutusta en koskaan ota ellei tehä isompia toimenpiteitä, kuin poraus, ja toisena tulee Piikit en vain tiiä mikä noissa pelottaa, mutta silti ne vaan ei oo meikäläisen mieleen vaikkei ne kyllä edes satu.
 
Vastaus: Pelkoja?

Ampiaiset & Hait.

Ampiaskammo sai alkunsa siitä kun pikkupoekana tuli tehtyä järkevä teko ja tökin kepillä ampiaispesää jonka johdosta pari ampparia ei siitä pitänyt ja yksi pääsi pistämään kurkkuun joka meinasi turvota umpeen ja hengittäminen kävi suht vaikeaksi. Hirveellä kiireellä piti päästä kotiin jossa sitten ( muistaakseni ) kyypakkauksella ensin saatiin turvotus lakemaan että sai henkeä ja sitten ensiapuun. Siitä lähtien on aina kylmä hiki noussut pintaan kun kyseisen pörriäisen nään. Emäntä on usein joutunut häätämään ampparit kämpästäkin kun meikäläinen jäätyy paikolleen :D

Ja tuo haikammo on joku todella mysteeri. ( Voisiko syynä olla lapsena katsotut tappajahait ) Jotenkin vaan pelottaa ajatus mennä mereen uimaan ja sameisiin vesiin ylipäänsä. :rolleyes:
 
Vastaus: Pelkoja?

Luettuani Sherlock Holmes ja Baskervillen koiran o alkanu yöllä ajatuksiin että se koira tuosa nurkan takana on:D
 
Vastaus: Pelkoja?

Itsellä tällä hetkellä ei oikein pelkoja tunnu olevan.. Korkeat paikatkaan ei enää pelota kun uskalsi joskus vuosia sitten vihdoin laitteista pelottavimpaan maailman-pyörään se siksi huomattavasti pahempi kun muut vuoristoradat yms. sillä se kestää huomattavsti kauemmin. Piikkejäkään en enää pelkää kun ottanut nyt tässä lähi vuosina arviolta 50-100 piikkiä allergian siedätyshoitojen muodossa..
 
Vastaus: Pelkoja?

Eipä muuta keksi kuin hämähäkit. En nyt varsinaisesti lähde pää kolmantena jalkana juoksemaan, kun sellaisen näen, mutta kylmät väreet oikein tulee, kun näen läheltä sellaisen, vaikka vain muutaman millin kokoinen olisikin.
 
Vastaus: Pelkoja?

En itse näitä peloiksi asti luokittelisi, mutta:

- Pimeässä rupeaa mielikuvitus jylläämään. Eritoten synkillä metsäteillä pitää lisätä vauhtia ja lisäksi pimeällä ikkunan sälekaihtimia sulkiessa ajattelen sitä, kuinka helvetisti säikähtäisin jos ikkunan eteen ilmestyisi joku. Kerran näin on itseasiassa käynytkin (enkä nyt puhu joulupukista :D ).....

- Karvaiset ötökät ja hämähäkit. Ne herättävät ennemminkin inhoa, ei pelkoa. Samantien kun näen sellaisen talon sisällä, niin haen välittömästi jotain jolla sitä voisi mätkäistä. Viime vuonna yksi hämähäkki kuljeskeli aivan katonrajassa kaapin päällä ja sinne ei ylettynyt millään vehkeellä, mitä oli tarjolla. Sitten välähti ja heitin sitä tennispallolla, suurinpiirtein laakana..... tuli pallokin vielä takaisin käteen. Seinää vain jouduin vähäsen hinkkaamaan....

- Lisäksi sitten vielä kolmaskin yleinen kammo löytyy, eli korkeat paikat. Ikinä ei voi seistä missään korkealla ajattelematta, että mitä itselle tapahtuisi, jos sattuisi tippumaan.

- Kauhuelokuvien katselemisen olen lopettanut aikalailla tyystin (ainoat viime vuosina katsotut ovat olleet Hohto ja The Others, joista jälkimmäinen katseltiin elokuvakurssilla), enkä ole sen koommin nähnyt painajaisia. Mutta armottomana elokuvien nautiskelijana toki katson, jos telkkarista tulee jokin oikeasti hyvä kauhuelokuva.
 
Vastaus: Pelkoja?

Pelkään korkeita paikkoja, mutta esim. Empire State Buildingista alas katsominen tuotti positiivista jännitystä. Joskus jonkun työmaan katolla kävin, jossa ei oikein ollut aitoja. Pelottihan se, mutta tottakai katsoin alas.

Korkean paikan pelko vähentyy, eikä se ole koskaan ollut haitaksi asti.
 
Vastaus: Pelkoja?

Hampulääkäri, ampiaiset, piikit, jonkun asteen korkeenpaikankammo myös mutta ei se ole benji hyppyjä estänyt tai 20 korkeuksissa katonrajassa hyöriminen. Tatuointeja kanssa pirusti joten se piikkikammo varmaan lähtee jostain lääkäristä.
 
Vastaus: Pelkoja?

Monen muunkin tavoin ehdoton inhokki on hammaslääkäri. Korkeat paikat myös lähellä sydäntä. Torakoista pidän myös melkoisesti.
Mutta eniten inhoan/pelkään yöperhosia, hyi STNA!! Mitään niin kuvottavia olentoja ei maa päällään kanna kuin lihavia koiperhosia... :mad:

EDIT: Frak The Moths!
 
Ylös Bottom