Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Persona 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ajatusliekki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marukin social link tasolle 9 17.11 mennessä.
Peli itse ei tietääkseni tuota mitenkään kerro ja itsekin tuon silloin aikoinaan googletin.

Thanks, eli ei tässä sitten vielä mittää hätää. Pitää kuitenkin laittaa johonki oikean elämän kalenteriin toi ylös kaiken varalta. :D

No sitten itse muistin väärin, että viiden minuutin päästä poistan nuo viestit ja kannattaa poistaa myös nuo siteeramasi viestit ettei niiden kautta jää tänne väärä tieto kummittelemaan. Persona vähän haastava sarja tuossa noiden uusien versioiden myötä kertoa mitä tehdä spoilaamatta, kun sama homma oli Persona 4 Goldenin kanssa, että jos et tiedä muutamaa asiaa etukäteen, niin jää pelistä helposti neljännes kokematta, joka molemmissa sekä 4 että 5 on todella hyviä.. Mutta missä viipyy Persona 6!? Tarvetta meinaan olisi, kun viime vuoden Metaphor ei iskenyt itselle Personasarjan tyyliin vaikka hyvä peli olikin

Viimeksi muokattu:
Onko tosiaan niin, vai onko totaalinen sokeus iskenyt että tässä ei ole ollenkaan valikossa missään kohtaa mistä voisi säätä musiikkien äänitasoa? Ei siinä mitään loistava soundtrack tässä on ja pitäisinkin sen mielellään päällä mutta mun mielestä se hoilottaa välillä aivan liian kovaa, jos se volyymi on leikitään nyt vaikka kohdassa 100 nii siitä 100-->80 tekis korville ihan hyvää.

En sit tiedä miten voiko jostain itse pleikan valikosta jotenkin säätää mut sittenhän siinä hiljenee pelin kaikki äänet, on varmaa eka peli missä ei ole ollenkaan äänille mitään säätö vaihtoehtoja. :oops:

Ylös Bottom