Tarinan pituus tässä kuulemma se 100+h tai ei kuulemma vaan on, itse nyt olen vasta aloittamassa kolmannen palatsin "heistia" ja tunteja on nyt jo semmoset vaivaiset 134

Kyl must tuntuu että mun pelityylillä tämä tulee pelattua läpi jossain 500-1000h kohdalla
Mutta onneksi ei ole iskenyt vielä se ähky ja pelin toisto, jotenkin järkyttävää että peli edelleen lykkää eteen kaikkia uusia tapoja pelata peliä ja jokainen palatsi on omalla tavallaa erilainen ja aina yhen palatsin pääbossin piestyä sitä jotenkin innoissaa odottaa että "keneköhän sydän seuraavaksi muutetaan". Siihen väliin sit loistavaa tarinaa ja dialogia ym ym yllätyksiä.
En muista mutta oliko alkuperäisessä persona 5.ssa heti pelin alussa mahollista saada niitä OP level 90 ym "persoonia" käyttöön? En tiie onko tämä nyt virhe sillä nyt on ollut käytössä joku OP persoona joka murhaa kaikki rivivihut samantien ja kykynä vielä että palauttaa taistelun jälkeen kaikki helat ja "SPeen".
Peli ollut sen takia niin ylihelppo että en tiie teenkö siinä virheen kun sen takia ei ns. Opi pelaa peliä kuten pitää, toki luulen ja toivon että pelissä alkaa tulee vastaan jossain vaiheessa sen verran vahvaa vihua että ei enää tipu kertalaakista kaikki, mutta se persoona on level 90 niin tuntuu että sillä pärjää melko pitkälle.
Välillä ihan tarkoituksella en käytä sitä ettei totu liikaa siihen helppouteen ja käy taistelut "rehellisesti".