Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 2008 [Ps3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Philosopher
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

mulla kaatuu myös jos lataa jotain storesta samaan aikaan, joten siinä todennäköisesti vikaa...
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Ovatko muut huomanneet semmoista ilmiötä, että päivityksen jälkeen ruoho on ruvennut "elämään" ihmeellisesti. Ottaa todella silmiin kun semmonen ihmeellinen häiriö vilisee vähän väliä siinä kentässä. Ennen päivitystä tuli siis näitä törkeitä tearing raitoja ruudulle aina välillä, mutta tämä on ihan erinäköistä. Todellä rasittavaa silmille katsella sitä vilinää.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Voiko tätä peliä ostaa käytettynä?

Eli miten nettipeli toimii, joku reg key tj?
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Tässä harkinnu pelin ostamista, pcllä omistan kyseisen pelin mutta kyllä se pleikalle kans pitäs saada
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

ReMix sanoi:
Tässä harkinnu pelin ostamista, pcllä omistan kyseisen pelin mutta kyllä se pleikalle kans pitäs saada
Suosittelen, että...

a) et osta PS3 - versiota, koska kyseisen pelin omistat jo PC:lle
b) ostat PS3:lle FIFA 08:n, koska se on tänä vuonna "Se" jalkapallopeli
c) et osta kumpaakaan.

Mua on kyllä vähän alkanut kaduttamaan, että menin tämän varaamaan. Sellaista viimeistelemätöntä arcade - futista, ettei paremmasta väliä.

Kiitos GameStop, heitin vain 1 (+ 3 todella huonoa peliä) kaivoon enkä 70 :D
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Peli ostettu jo, fifaa en koske tikullakaan, kauheeta roskaa kokopeli ja myös sarja.

Kyllä se pes pitää olla aina konsolillakin :)
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Mun hitaat aivot ei vaan pysynyt enää PES:in vauhdissa, niin piti vaihtaa ensimmäistä kertaa Fifaan. Jotenkin vaan sopii paremmin toi hitaampi vauhti :)
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

mun mielestä pessi ei kyllä ole nopee... jos katot tv:stä peliä ja pelaat sen jälkeen pessiä niin kyllä nopeus on lähellä realistista.... en sit tiedä millä kuvakulmalle jne pelailet...
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Wide kuvakulmalla pelasin, mutta silti vaan tuntui liian nopealta... mutta osasyy on varmasti oma hitaus :D
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

ReMix sanoi:
Peli ostettu jo, fifaa en koske tikullakaan, kauheeta roskaa kokopeli ja myös sarja.

Kyllä se pes pitää olla aina konsolillakin :)

:D Pelaa sä vaan bugista turboPESsiä, niin mä pelaan sillä aikaa FIFA 08:a! Se on futista, eikä mitään pikajuoksua pallon kanssa :)
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Zamppa86 sanoi:
:D Pelaa sä vaan bugista turboPESsiä, niin mä pelaan sillä aikaa FIFA 08:a! Se on futista, eikä mitään pikajuoksua pallon kanssa :)

Voin sanoa että sun fifan pelattavuus on ehkä jotain maailman kauheinta vr. PES.
Fifa pärjää ku juokset ja painat jotain tricknappia jatkuvasti.. pes pelattavuus iha eri ulottuvuudelta, siinä pitää osaa oikeesti pelata...

Mutta asiasta kolmanteen, miten saan poistettu player profileja?
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

ReMix sanoi:
Fifa pärjää ku juokset ja painat jotain tricknappia jatkuvasti.. pes pelattavuus iha eri ulottuvuudelta, siinä pitää osaa oikeesti pelata...

Ootkohan kaveri sekottanut nyt pelit ihan totaalisesti?? :D Nimenomaan PEShän on tänä vuonna sellainen, että kunhan juoksee laitapelaajalla (Messi, Ronaldinho, Cristiano Ronaldo) laidasta ja kikkaa, niin muuta ei tarvii. Sitähän porukka on toitottanut tämän ketjun täyteen ;) :D

Mut joo, pelaa mitä pelaat, mutta älä tule väittämään mulle tota turbofutista/pikajuoksua realistiseksi jalkapalloksi. Ja FIFAssa ei muuten pärjää painelemalla mitään kikkanappia koko ajan, vaan peliä pitää oikeasti rakentaa koko ajan jo keskivaikeilla vaikeustasoilla.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Tähän väliin on hyvä sanoa, että molemmat pelit ovat tänä vuonna paskoja vrt. PES6 ja edelliset. Ei kehitystä, ei mitään. FIFA on sentään kehittynyt huimasti vrt. edellis vuosiin, mutta silti, ei sitä PESsiä paremmaksi voi sanoa. Tällä hetkellä se on lähinnä makuasia, että kumpaa pelaa, eikä fatka, että toinen on parempi, niin kuin se on viime vuosina PES ollut.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Zamppa86 sanoi:
Ootkohan kaveri sekottanut nyt pelit ihan totaalisesti?? :D Nimenomaan PEShän on tänä vuonna sellainen, että kunhan juoksee laitapelaajalla (Messi, Ronaldinho, Cristiano Ronaldo) laidasta ja kikkaa, niin muuta ei tarvii. Sitähän porukka on toitottanut tämän ketjun täyteen ;) :D

Mut joo, pelaa mitä pelaat, mutta älä tule väittämään mulle tota turbofutista/pikajuoksua realistiseksi jalkapalloksi. Ja FIFAssa ei muuten pärjää painelemalla mitään kikkanappia koko ajan, vaan peliä pitää oikeasti rakentaa koko ajan jo keskivaikeilla vaikeustasoilla.

Kokeiles pelaa mua vastaan PES nuilla staroilla mitä saat niil aikaseks, kaiken pystyy estää... Ei noissa arvosteluissa ihan huvikseen anneta pelattavuudesta 10/10. Sä kundi et vaa tiedä paremmasta.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Pleieri sanoi:
Tähän väliin on hyvä sanoa, että molemmat pelit ovat tänä vuonna paskoja vrt. PES6 ja edelliset. Ei kehitystä, ei mitään. FIFA on sentään kehittynyt huimasti vrt. edellis vuosiin, mutta silti, ei sitä PESsiä paremmaksi voi sanoa. Tällä hetkellä se on lähinnä makuasia, että kumpaa pelaa, eikä fatka, että toinen on parempi, niin kuin se on viime vuosina PES ollut.

Mutta pelattavuus on PES todella hyvä, fifa on todella paljon jäljessä siinä
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Miten kulmapotkussa saa nostettua vaikkapa maalivahdin vastustajan maalille?
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Miten pystyyn ostamaan/vaihtamaan pelaajia master league modessa.
Pelaan tota ligaa ihan mancester unitedin oikeella joukkueella.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

ReMix sanoi:
Mutta pelattavuus on PES todella hyvä, fifa on todella paljon jäljessä siinä

No jaa, kuten sanottu; riippuu mistä tykkää. FIFA antaa paljon realistisemman otteen, ja itse tykkään siitä enemmän. Palloa saa oikeasti pelata puolustuksenkin kautta ja etsiä niitä paikkoja hyökätä. Mutta se ei sovi hätäisimmille se ei sovi. Itse en tästä PES:stä paljoa perustanut. Grafiikka on aivan eri planeetalta FIFA:ssa, ja kentän läpi juoksut eivät hotsita.

Kaikenkaikkiaan FIFA on paljon hiotumpi paketti tänä vuonna.
 
Ylös Bottom