Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 2008 [Ps3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Philosopher
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Everlast sanoi:
Winningelevenblogin hemmot pyysivät mua podcastiin mukaan, jossa puhumme siitä miksi PES 2008 on pettymsy ja mitä ongelmia sarjalla on. Jos kiinnostaa,niin podcastin voi ladata/kuunnella täältä.
Hienoa, laitoin ainakin itse lataukseen.

edit: tosi hyvä podcasti oli. Vaikka kesti puol tuntia nii kuuntelin mielenkiinnolla koko jutun.

Mietin vaan, että otatko kantaa myös siihen onko Pes nyt suuntautunu enemmän "pick up & play" arcadefutikseksi, kun pelin tempo nopeutuu jatkuvasti ja kaikki uudistukset tuntuu liittyvän siihen, että pystyy tekemään aina vaan hienompia maaleja kuin ennen, eikä puolustukseen/keskikenttäpeliin tuu oikeestaan mitään muutoksia.

ISS Pro ajoilta oon Pessiä pelannu ja nyt on homma ainaki itelle menny vähän liian arcademaiseksi ja siirtyny tohon fifaa pelittämään. Nyt kun tota uutta fifa pelaa niin tuntuu aivan uskomattomalta miten hyvin peli toimii ja hämmästyttää miten Pes on parantunu niin vähän sitten ensimmäisen PS2 julkasun (muistaakseni Pes 3).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Niin olikos tässä pelissä niin, että sen voi rekisteröidä vain kerran onlineen? Eli jos esim. ostan pelin käytettynä, ja alkuperäinen omistaja on pelannut sillä onlinessa, niin itse en enää voi?
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Onko porukalla kiinnostusta järjestää PSFIN turnausta tästäkin pelistä? Seurajoukkueilla tietenkin :cool:
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Jonetzky sanoi:
Onko porukalla kiinnostusta järjestää PSFIN turnausta tästäkin pelistä? Seurajoukkueilla tietenkin :cool:

Meikä vois osallistua. Pitäiskö rajata jotenkin kaikki superjoukkueet pois?
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Mäkin voisin osallistua. Liverpoolilla tietty.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Wilhu sanoi:
Meikä vois osallistua. Pitäiskö rajata jotenkin kaikki superjoukkueet pois?

Seurajoukkueita löytyy heti 10-15 hyvää joilla ei suurta merkittävää eroa ole. Lisäksi pelattavuus omasta mielestä on parempi huippupelaajilla.

Kerros vielä tarkemmin mielipiteesi minkä takia kuuluisi rajata?
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Jonetzky sanoi:
Seurajoukkueita löytyy heti 10-15 hyvää joilla ei suurta merkittävää eroa ole. Lisäksi pelattavuus omasta mielestä on parempi huippupelaajilla.

Kerros vielä tarkemmin mielipiteesi minkä takia kuuluisi rajata?


itse olisin kiinnostunut tulemaan mukaan myös ja chelsea joukkueena
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Mukana ja Barcalla mennään jos kaikki sallittuna. Newcastle menee kans hyvin jos rajataan nuo huiput pois
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Vielä ei mitään joukkueen varauksia. Vasta sitten kun luon threadin tästä oikealle alueelle! Tänään myöhemmin. Mikäs olis hyvä ajankohta tälle ja millasta turnausta toivoisitte ja sen kestosta yms?
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Jonetzky sanoi:
Seurajoukkueita löytyy heti 10-15 hyvää joilla ei suurta merkittävää eroa ole. Lisäksi pelattavuus omasta mielestä on parempi huippupelaajilla.

Kerros vielä tarkemmin mielipiteesi minkä takia kuuluisi rajata?

Oikeastaan sen takia että random conditionilla olis jossain peleissä oikeasti merkitystäkin ja että pelejä ratkaistaisiin muuten kuin juoksemalla miljoonaa päästä päähän.

MUTTA en poissulje parhaimpia joukkueita, tuo vaan tuo hiukan lisäväriä peleihin.

Ajankohta voisi olla iltapeli ja iha lohkomuotoinen. Esim 8 joukkuetta niin pelataan joko kaksi kertaa kaikkia vastaan kotona&vieraissa tai sitten randomilla joko kotona vieraissa yksi kierros. Tai sitten nopea viikonlopputurnaus, mutta näissä yleensä osaanotto hiukan nihkeämpi. Itse ehkä kannatan muutamaa peliä viikossa. Kesto 1kk tai vastaavaa.

Siinä jotain ehdotuksia. Ilmoittele kun saat ketjun pystyyn online-puolelle niin voisin suunnistaa valitsemaan joukkuettani. :cool:
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

wallu0 sanoi:
Niin olikos tässä pelissä niin, että sen voi rekisteröidä vain kerran onlineen? Eli jos esim. ostan pelin käytettynä, ja alkuperäinen omistaja on pelannut sillä onlinessa, niin itse en enää voi?

.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

mikä ihme on? Koitan päästä nettiin pelaa ja pitää laittaa eka rekisteröinti koodi ja salasana. Nämä laitettuani lykkää erroria että ei voi yhdistää ja page can not displayed. koitin tossa melkei kuukaus sit viimeks enkä silloinkaa saanut toimimaan. ideoita?

Vai onko niillä vaa servut down tai jotai huoltopäivityksii. viittiikö kukaa tarkastaa vai täytyykö minun viedä peli takaisin kauppaan?

Niin ja osaako kukaa sanoo miten saa ne oikeat pelaajat ja joukkuuet tuohon? Saksan maajoukkueessa ku ei oo yhtäkää tuttua nimeä vaan kaikki keksittyjä. Sama valioliigan joukkueissa.


EDIT: Sain nettipelaamisen toimimaan. Ei juma ku lagas pelata iha sama ketä vastaa netis vaik 2 megan netti. Hyvä ku näkee keskialueel pallon nii sit tulee joku 5-10 sekunnin lagi ja seuraavan kerra ku pallon taas näkee nii vastustaja onki jo tehnyt maalin. Surkeeta. Entäs lagaako jos suomalaiset pelaavat keskenään? Laitan siitä turnauksesta nyt tonne online osioon juttua
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Niin tietääkö kukaan mitenkä saa noi oikeat pelaajat saksan maajoukkueesee ja oikeat joukkueet valioliigaan kuten chealsea, manchester ja liverpool.

Netti peli lagaa aivan jumalattomasti vielä 2 megan netilläki. Entä lagaako jos pelaa suomalaisten kesken?
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Lince sanoi:
WEmerica & DjPelle option file 1.5 on ilmestynyt
http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=54191


Nii, tuossa on tuo linkki jonka Lince oli tuolla aikaisemmin laittanut. Itelläki vähän epäselvää vielä että miten noi päivitykset, vai mitä ne on, saa tuonne pelikoneelle. Ylläolevaan linkkiin pitää ainaki rekisteröityä ja kirjautua, että sieltä pääsee etiäppäin. Kai siellä on sitten lisää ohjeita, ite en oo vielä registeerannut sinne.

Ja by the way. Yöllä onlinessa niin ei kai lagaa niin paljon. Tosin vasta kaksi matsia takana, ja ekassa pelissä ei kai ollu lagausta paljoa, tai sitten vaan itse lagaili samaa tahtia niin ei haitannu. Vastustaja taisi tulla Puolasta silloin.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

wallu0 sanoi:
Niin olikos tässä pelissä niin, että sen voi rekisteröidä vain kerran onlineen? Eli jos esim. ostan pelin käytettynä, ja alkuperäinen omistaja on pelannut sillä onlinessa, niin itse en enää voi?

Voi keesus! Kertokaa nyt joku!
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

wallu0 sanoi:
Voi keesus! Kertokaa nyt joku!

Öö mun mielestä pystyy... En oo kokeillu mutta järki sanois että pystyy luomaa vaa toisen id:n pessiin toisestaki yhteydestä käyttämällä samaa rekisteröinti koodia mikäli vaan on oikea levy tuolle rekisteröinti koodille.

Se miksi noita käytetään on vaan ehkäisemään piratismia. ja jos itse jakaa netissä oman pelinsä ja antaa muille oman rekisteröinti tunnuksensa niin todennäköisesti konami huomaa aika nopeeta että samaa rekisteröinti koodia käytetään ympäri planeettaa ja sulkevat kaikki tilit jotka on tehty saman koodin alla.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

PES2008 on saanut päivityksensä viimeinkin. Päivityksen saa ladattua käynnistämällä pelin. Kokoa on 130Mt. Ainakin näin alkukokeilujen jälkeen yksinpelin fps on huomattavasti tasasempi.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

simo h sanoi:
PES2008 on saanut päivityksensä viimeinkin. Päivityksen saa ladattua käynnistämällä pelin. Kokoa on 130Mt. Ainakin näin alkukokeilujen jälkeen yksinpelin fps on huomattavasti tasasempi.
Entä verkkopeli?
 
Ylös Bottom