Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 2008 [Ps3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Philosopher
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Cook sanoi:
Luin lähinnä vain PS3:n puolelta juttuja, että ei hajuakan. PC:lle oli tullut kyllä tänään joku patch.

PC-patchi tuntuisi korjaavan replayn frameratea huomattavasti. Nyt toimii niinkuin pitääkin :)
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

nothing sanoi:
Ilmeisesti tosiaan tämän pelin kohdalla sitten estetty käytettynä myydyn pelin uudelleen aktivointi verkkopalvelussa? Toivottavasti tässä ei todellakaan ole kyseessä mikään uusi suuntaus...
Kieltämättä tämä heikentää pelin jälleenmyyntiarvoa, jos on mennyt niihin rekisteröintitietoihinsa vielä antamaan oikeaa henkilökohtaista tietoa eikä nimeään tyyliin Sami Salanimi...
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

mojo2 sanoi:
PC-patchi tuntuisi korjaavan replayn frameratea huomattavasti. Nyt toimii niinkuin pitääkin :)

Voisi nyt kyllä enemmän toivoa että apu tulisi itse pelin aikana tapahtuvaan tökkimiseen eikä välivideoihin
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

:D Eilen vaihdon noin Englannin Valioliigan joukkueet oikeiksi nimiksi.

Kyllä vähän nauratti nuo jotkut nimet..
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Rumahan peli on kuin mikä, mutta paljon nautinnollisempi pelata kuin Fifat sun muut..
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

houseca28 sanoi:
Voisi nyt kyllä enemmän toivoa että apu tulisi itse pelin aikana tapahtuvaan tökkimiseen eikä välivideoihin

Juu siitä en tiedä kun en pelin aikana huomannut mitään nykimistä ennen patchiakaan. Tämä siis PC:llä.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Demohan on tuttua pessia, en viela lahteny kaupoille, kun jotkut niin moittivat. Kai se ostettava on, vaikka hinta onki uskomattoman kova.
edittia: Ja demoa pysty pelaan muutaman pelin ni ny jumittaa kokoajan. Uskomatonta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Tuli itselläkin tuota demoa testattua ja eipä tule kaupasta haettua. Nopeus ei niinkään vaivannut, mutta pallon liike on täyttä sontaa. :D ...Pes sarjoissa aikaisemmin pallon eläminen on osaltaan tuonut sen fiiliksen ja ne vaihtelevat tilanteet. Nyt se liikkuu jotenkin kiskoilla, kuin keilapallolla pelaisivat. Monesti Pro evot avautuu vasta sisäänajamisen jälkeen, mutta ainakaan Fifan jälkeen en tiedä haluaako tuohon enää tottua. Grafiikkakaan silti ei minusta niin huonoa ollut kuin täältä voisi ymmärtää..

Silti, vaikka aiempina vuosina olen Fifat kironnutkin, tänä vuonna se on nro uuno nimenomaan realistisen otteensa takia.. :o
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Eläkää tuon demon perusteella päätelkö yhtään mitään. Ihan uskomattoman hyvä peli on kyseessä kunhan saavat vaan tuon nettipelin korjattua. Master leagueta tullu nyt pelattua ja helvetin hyvältä peli tuntuu. Pelattavuus on parasta mitä koskaan futis peleissä ollut. Nopeus on demossa korkeampi kun koko versiossa ja muutenkin peli on ihan saakelin hyvä.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

DaVinski sanoi:
Tuli itselläkin tuota demoa testattua ja eipä tule kaupasta haettua. Nopeus ei niinkään vaivannut, mutta pallon liike on täyttä sontaa. :D ...Pes sarjoissa aikaisemmin pallon eläminen on osaltaan tuonut sen fiiliksen ja ne vaihtelevat tilanteet. Nyt se liikkuu jotenkin kiskoilla, kuin keilapallolla pelaisivat. Monesti Pro evot avautuu vasta sisäänajamisen jälkeen, mutta ainakaan Fifan jälkeen en tiedä haluaako tuohon enää tottua. Grafiikkakaan silti ei minusta niin huonoa ollut kuin täältä voisi ymmärtää..

Silti, vaikka aiempina vuosina olen Fifat kironnutkin, tänä vuonna se on nro uuno nimenomaan realistisen otteensa takia.. :o
Katsos täällä on joku toinenkin, joka pitää pelin pallofysiikkaa keilailuna:p
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

hype sanoi:
Nopeus on demossa korkeampi kun koko versiossa ja muutenkin peli on ihan saakelin hyvä.
Bullshit. Aivan yhtä nopea on varsinainen pelikin.


katrpaasi sanoi:
Katsos täällä on joku toinenkin, joka pitää pelin pallofysiikkaa keilailuna
Ja kolmas. Pallo tuntuu ihan käsittämättömän raskaalta, mikä on outoa, ottaen huomioon miten aidolta pallon leijailu tuntui vielä PES6:ssa PS2:lla.

DaVinski sanoi:
vaikka aiempina vuosina olen Fifat kironnutkin, tänä vuonna se on nro uuno nimenomaan realistisen otteensa takia.
Älä muuta viserrä. Siinä maalitkin tuntuvat tulevan monipuolisemmin ja pallo elää aidommin.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

PES6 ostin heti pelin ilmestettyä ja jouduin pettymään todella pahasti että myin pelin pois. PES08 ostin myös heti pelin ilmestettyä vaikka vähän epäillyttikin mutta nyt kun olen yhden kauden pelannut niin tarvii sanoa etten joutunut pettymään, PES5 tai fifa2000 yli peli ei yllä vaikka viihdyttävä onkin. Eniten pelissä harmittaa uusinnat jotka on todella rumia esim. kun teet hienon maalin tai maalin joka vähän jäi ihmetyttään, en enään edes katsele uusintoja niiden rumuuden takia vaikka jäisikin ihmettytelemään. Myö erikoistilanteet esim vapari tai kulmapotku on tehty tuntumaan hieman kömpelöltä. Hyvä juttu jos saadaan myös nettipelikin pelittämään kunnolla.

Älkää ihmetelkö jos on vähän kökköä tekstiä kun ei jaksa säätää kun pleikkarilla kirjottelee.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Mua hirvitti kaupoille meno ku taal on valitettu ja ku demo oli paska. Ostin kuitenki ny pes8:n ja sehan on helmi. Tod hyva pelata, tekoaly parantunu, tosi maukas tuntus olevan. Ainoo on uusinnat, ne on karmeita ku se kuva lagaa. Mut pelates ei mulla nyi yhtaan. Wide kamera.
Ja en ees maksanu ku 35ekee, flat out ja 2k7 hoki kyl meni vaihdossa, ryosto keskel paivaa..
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Jos joku muukin on kärsinyt pelin sekoamisista...Huomasin tuossa ,ettei peli toimi,jos lataan jotain samalla!!Eli se pysähtyy viimeistään ennen pelin alkamista.Uskomatonta toimintaa Konamilta!:(
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Joku on muuten joskus selittäny tääl jotain et tuomarit erehtyvät paitsioissa joskus...Niin ei se mulla ainakaan ikinä erehdy...
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

PhroZeN sanoi:
Joku on muuten joskus selittäny tääl jotain et tuomarit erehtyvät paitsioissa joskus...Niin ei se mulla ainakaan ikinä erehdy...
Ei se kovin usein erehdykkään..Itselläni alla n. 100 peliä uusinta pessiä ja yhden kerran on tuomari erehtynyt. Tosin silloin kyseessä oli oikein metrikaupalla paitsiosta tehty maali..
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Winningelevenblogin hemmot pyysivät mua podcastiin mukaan, jossa puhumme siitä miksi PES 2008 on pettymsy ja mitä ongelmia sarjalla on. Jos kiinnostaa,niin podcastin voi ladata/kuunnella täältä.
 
Ylös Bottom