Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 2008 [Ps3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Philosopher
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Captain Cook sanoi:
En nyt sanoisi, että peli kauheasti on arcademaisemmaksi mennyt.
Minä sanoisin. Hirmuista vipellystä päästä päähän. Toki mikäs siinä jos tykkää, itse olen nyt kovin tykästynyt FIFA08:n rauhalliseen tempoon.

Ei ole muuten tullut vähään aikaan vastaan peliä, jossa olisi yhtä huonot musiikit kuin PES2008:ssa.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Muutaman pelin nyt PES 2008:sia pelanneena täytyy sanoa, että on toi vauhti melko hirmuinen
Tosin kun pelasin uusinta fifaa, niin siinä taas tuntui liian hitaalta. Ei ole nirsolla helppoa :D
Pitäisi olla valikko josta pääsisi itse säätämään pelin vauhdin :) Pitänee vaan tutustua enemmän tuohon PESiin jos alkaisi "maistumaan" paremmalta.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Cavalera sanoi:
Ei ole muuten tullut vähään aikaan vastaan peliä, jossa olisi yhtä huonot musiikit kuin PES2008:ssa.
Musiikkimakukin varmasti vaikuttaa. Ite olen aina rakastanut kaikkien pessien musiikkeja. Jotenkin tulee hyvä fiilis kun niitä kuuntelee. Ite vihaan sitä, että peleihin tungetaan jotain EA:n roskabändejä. Pelimusiikin pitää olla juuri sellaista kuten pesseissä on aina ollut. Pari heikkoa biisiä oli mukana, mutta ne voi poistaa soittolistalta. Eniten ilahdutti nuo vanhat biisit.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Cavalera sanoi:
Minä sanoisin. Hirmuista vipellystä päästä päähän. Toki mikäs siinä jos tykkää, itse olen nyt kovin tykästynyt FIFA08:n rauhalliseen tempoon.

Ei ole muuten tullut vähään aikaan vastaan peliä, jossa olisi yhtä huonot musiikit kuin PES2008:ssa.

Ai widellä? Tosiaan jouduin normal long - kamerakulman vaihtaa wideen nopeuden takia, vaikka oon aina tykännyt normal longista eniten. Katsoin eilen Pooli-Arsu peliä ja kuvittelin että se oli konsolipeli jota pelaisin niin tempo oli aika lähellä sama kuin pessissä wide-kameralla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Testailin stadioneita wide-kameralla pelaten ja tulos oli se, että periaatteessa jokaisella stadionilla peli nykii. Ehkä kaksi oli josta ei ihan varma voinut olla ja muuten nyki enempi vähempi. Jotkut pelikelvottomia. Normal longilla ei periaatteessa nyi millään stadionilla, mutta kun peli tuntuu sillä kameralla liian nopealta niin vähän vaikea pelata millään nyt sitten. Jos ei tuu mitään patchia niin peli jää hyllyyn pölyttyy. Miten tollaisen grafiikan voi edes saada nykimään?

Olisi pitänyt ostaa ps2:n pessi. Sitä kaikki tuntuu pelaavan innoissaa ja olisi päässyt pelaa Suomella vielä ihan oikeat karsinnat.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Cavalera sanoi:
Minä sanoisin. Hirmuista vipellystä päästä päähän. Toki mikäs siinä jos tykkää, itse olen nyt kovin tykästynyt FIFA08:n rauhalliseen tempoon.

Ei ole muuten tullut vähään aikaan vastaan peliä, jossa olisi yhtä huonot musiikit kuin PES2008:ssa.
Samalla kannalla olen, mutta pidän tämän PESin silti enkä myy sitä.

Vaikka tää on niin arcademaista verrattuna FIFA 08:iin ja musiikit on niin p*skoja, niin silti jokin saa minut pelaamaan tätä. En kyllä keksi mikä :D
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Nyt on kaverin kanssa pelattu koko päivä ja kummankin tuomio oli armoton: Eikun takaisin PES5:n pariin PS2:lla. Joka pelissä verkot heiluivat armotta sen minimi 4 krt. Pelit olivat kauheaa munaravia, eikä keskikentällä viivytty kovin kauaa!Pelaajien liikkeet ovat sulavia kyllä, mutta jo liiankin sulavia. Eihän Henrykään täydessä vauhdissa tuollaisia käännöksiä tai suunnanmuutoksia tee! Lisäksi peli tilttasi 3 krt ennenkuin saatiin eka peli käyntiin, tähän päälle hidastelu, erinäisiä onnettomia palloääniä, naurettavan näköisiä puskuja ja eleitä, päätäsärkeviä biisejä, surkeat valikot jne. niin maailman parasta on onnistuttu jotenkin ihmeellisesti huonontamaan. En suosittele. Onneksi tästä ei tarvinnut maksaa.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Toimiikohan PS2:n pes2008 PS3:lla? Sitä on kehuttu sen verran paljon eri keskustelupalstaoilla, että voisi hankkia sen. Ja mitä videoita siitä katsoin niin vaikutti paremmalta kuin PES6. Ja himottaisi päästä pyörittää karsinnoissa Armeniaa ja muita...

Jos tulisi patch joka korjaa nykimisen niin sitten voisin pysyä tässä ps3:n versiossa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Eddy93 sanoi:
Samalla kannalla olen, mutta pidän tämän PESin silti enkä myy sitä.

Vaikka tää on niin arcademaista verrattuna FIFA 08:iin ja musiikit on niin p*skoja, niin silti jokin saa minut pelaamaan tätä. En kyllä keksi mikä :D
Pistäkää Top Player taso niin ette varmasti juokse päästä päähän. Ärsyttäviä kommentteja.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Torpedo 360 sanoi:
Pistäkää Top Player taso niin ette varmasti juokse päästä päähän. Ärsyttäviä kommentteja.
Pelinopeuteen ei paljon vaikeustaso auta. Eikä pelaajien fysiikanlakeja uhmaaviin käännöksiin. Eikä siihen, että pallokin kiitää hirmu vauhtia ja vaikuttaa oudon raskaalta. PESsin NG-versiot nyt on vaan ryssitty tänä vuonna, ei voi mitään.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Torpedo 360 sanoi:
Pistäkää Top Player taso niin ette varmasti juokse päästä päähän. Ärsyttäviä kommentteja.

Kieltämättä toi päästä päähän kommentti on ihmettänyt ja paljon. No selittynee vaikeustasolla.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Cavalera sanoi:
Pelinopeuteen ei paljon vaikeustaso auta. Eikä pelaajien fysiikanlakeja uhmaaviin käännöksiin. Eikä siihen, että pallokin kiitää hirmu vauhtia ja vaikuttaa oudon raskaalta. PESsin NG-versiot nyt on vaan ryssitty tänä vuonna, ei voi mitään.
Tähän yhdyn täysin. Ja vaikka vaikeustaso on Top playerilla, niin ihan samanlaista munaravia se pelaaminen siltikkin on..onneton tekele
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Tuo PES 2008 on kyllä mielenkiintoinen tapaus. Välillä se maistuu oikein hyvältä ja tuntuu, että tätähän pelaa ihan ilokseen, mutta sitten välillä taas iskee sellainen "ääh! ei tätä jaksa" -elämys. En oikein tiedä mistä se loppunsa sitten johtuu.

Huvikseni rupesin sitten testailemaan PES 5:sta vanhalla Xboxilla (pelailen siis Xboxeilla, mutta kirjoitan kuitenkin tänne kun täällä on PES:istä enemmän keskustelua), jossa minulla on 07/08 kauden päivitys pelipaitoineen ja siirtoineen, ja se maistuu jostain syystä paljon paremmalta kuin PES 2008. Se tuntuu siltä vanhalta kunnon PES:iltä mihin ollaan totuttu. Harmi vaan kun uusinta PES:iä ei tule vanhalle xboxille niin kuin pleikkaripuolella PS2:lle. Sillä mikäli tulisi, niin kääntyisin ehdottomasti sen puoleen.

Ehkäpä sitten ensi vuonna uuden sukupolven konsolienkin versiot ovat enemmän sitä vanhaa kunnon PES:iä muutamin parannuksin. Grafiikkakin olisi hyvä saada oikeasti next gen -tasolle. :rolleyes: Siihen asti pelailen todennäköisesti PES 5:sta tyydyttääkseni virtuaalifutiksen nälkäni tai FIFA 08:ia (tulossa, saa nähdä miltä maistuu kun pääsee kokeilemaan). En sano, että PES 2008 on ihan läpimätä, mutta se on ottanut selvästi takapakkia vanhemman konsolisukupolven PES-versioihin verrattuna.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Aivan mahtava peli. Ite olen ISS PRO 98:sta asti pelannu Konamin futispelejä, ja kerrankin on tehty oikein kunnon loikkaus eteenpäin. Peli on yksinkertaisuudessaan aivan ylivertainen. Kerrankin yhdenkosketuksen syötöt on tehty oikein ja zipeistä on enemmän hyötyä kuin edellisissä osissa. Jotenkin peli tuntuu paljon irtonaisemmalta, joka on aivan mahtava juttu. Vedoista on saatu tehtyä juuri oikean raskaita ja pallo reagoi erittäin realistisesti. Varsinkin syöttöpeli ja korkeat pallot on saatu aivan uudelle tasolle. Liukutaklausten vaikeus ja korttiherkkyys on vieläkin paremmin tehty kuin kutosessa. Eikä filmaamisella ole pilattu peliä, sillä ei ainakaan kavereiden kanssa olla kertaakaan onnistuttu filmaamaan itelle vaparia tai pilkkua. Tällä kertaa maalinkin voi tehdä erittäin monella tavalla, kun taas vanhemmissa pesseissä oli vain muutama tapa tehdä maaleja. Myös volley- ja saksipotkujen määrää on lisätty, joka tekee maaleista aivan mahtavia. Maalejakin tulee vähemmän kuin kutosessa ja vitosessa. Kunhan vaan vähän reenaa puolustamista. Siitä on ehkä tehty ajoittain vähän liiankin helppoa, mutta onneksi pallon irtonaisuuden takia maalintekeminen on mahdollista. Peli on kerrassaan loistava varsinkin kaveriporukalla pelattaessa. Tekoäly on edelleen kyllä aika meedio. Vielä sokerina pohjalla on erittäin loistava replay-tila. Motion camerat ovat kerrassaan hienoja ja tällä kertaa myös nettipelissä tehtyjä maaleja voi tallentaa. Musiikkivaikoimasta iso plussa. 59 biisistä voi valita mieleisensä eri pelitiloihin. Varsinkin vanhoista pesseistä(ja iss pro:sta) tuttut biisit olivat loistava veto konamilta.

Ehdottomasti kaikkien aikojen futispeli.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

simo h sanoi:
Paljon tekstiä...
Heh, aika kärjistettyä vastausta odotat...Itseäni juurikin harmittaa se, että pelissä on parannettu monia asioita, mutta samalla ollaan menty taaksepäin toisissa. Potentiaalia olisi ollut, mutta kaikki se tuhlattiin ilmeisesti PS2:n version kehittämisen vuoksi!
 
Ylös Bottom