Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 2008 [Ps3]

Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

JM sanoi:
Eipä ole vielä tullut vastaan nuo molereiden liukumiset:p ja mitä vapareihin tulee niin niitä mun pitää ainakin treenata sillä aina uudessa pessissä vetosysteemiin pitää totutella. Ei ne aivan niin vaikeelta tunnu kuin PES6:ssa mutta ei liian vaikeeltakaan.

Perjantaina pitäisi optiofile tulla joten sitten pääsee pelaan valioliigaa:D :D :D
Nettipeliä pitää tänään illalla testailla.
Tuleeko tähän siis option-file mahdollisuutta? Ja mistä nuo saa hakea ja miten ne saa toimimaan?
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Perjantaina tulee kaikille alustoille optiofilet ja ohjeet kuinka siirtää ne itse peliin,
ainakin näin luin pessin fansivuilta.
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

saakos tänne postata suoranlinkin tuonne keskusteluun minne optionfilut tulee jakoon?
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Everlast sanoi:
Kyllähän tämä hauska on, se oli selvää kun pelasin eri versioita, mutta olen jo luovuttanut sen suhteen että PES tiimi saisi osaavia graafikoita, käyttisuunnittelijoita ja ohjelmoijia. Seabasshan koodaa vieläkin tekoälyy ja veskareita itse! un olen joku 8 vuotta tätä sarjaa pelannut niin fanina en voi olla jo sanomatta miten reisille koko pelin kehitys on mennyt.

Kerropa tuo Seabassille. Toivotaan, ettei The Man pahastu ;)

Luulis tosin äijän tuon jo tietävän kun asiasta vuosista toiseen valitetaan jokaisessa pelisarjan arviossa.
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Cavalera sanoi:
Kerropa tuo Seabassille. Toivotaan, ettei The Man pahastu ;)

Luulis tosin äijän tuon jo tietävän kun asiasta vuosista toiseen valitetaan jokaisessa pelisarjan arviossa.

Ei taida kyseinen tiimi vain oppia, ennenkuin pelin myynnit kokevat selvän kolauksen:rolleyes: Toisinsanoen meidän pelaajien pitäisi yhtenä rintamana äänestää lompakoillamme Konamia vastaan:p ja vaatia todellista yritystä Firmalta.
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Onko joku löytänyt voice chat -ominaisuutta ja kaverilistaa PS3-versiossa?!...GAF:illa joku sanoo, ettäne on, mä en ainakana löytänyt mitään.
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Viitisen peliä takana ja täytyy sanoa että onneksi ostin taas uuden pessin. Framerate ei näy kuin uusinnoissa jos tekee tuon install systeemin ja peli rullaa pelattaessa tuon 60 fps ja ihan hyvältä näyttää kun pelattavuus se tärkein tässä sarjassa on. Yksityiskohtia on huimasti lisää esim: tuomariin voi törmätä ja menettää pallon sekä liukastumis efektit on jees juttu. Pelaan tuolla "5 tasolla" ja tosi tiukkoja pelit ovat olleet. Puolustuksessa ei ole varaa virheisiin ja nyt ensimmäisen kerran huomaan futis pelissä että jos hyypiä joutuu juoksu skabaan jonkun Owenin kanssa niin oikein pahalta näyttää kun Sami yrittää vetää paidasta ja riuhtoa. Tuossa tilanteessa tuo "näyttely" nappi, tai napit on hyvä lisä. Muuten se kyllä on aika vaikea koska aika helposti napsahtaa itselleen kortti. Kerran olen saanut jo pilkun tuon taikanappulan takia. Ja takaisin pelaamaan. Jos on kysymyksiä niin vastaan mielelläni niille jotka peliä vielä ei ole hankkinut.
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Millä resoilla fps on heikoin ja millä paras? Vaikuttaako kuvakulma fps:ään. Jos vaikuttaa, niin onko Wide vai Normal Long parempi fps:n kannalta?
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

simo h sanoi:
Millä resoilla fps on heikoin ja millä paras? Vaikuttaako kuvakulma fps:ään. Jos vaikuttaa, niin onko Wide vai Normal Long parempi fps:n kannalta?
720p on minulla käytössä ja wide kuvakulma. Tuota normal longia en ole edes kokeillut koska olen pelannut aina wide kuvakulmalla mutta täytyypi koittaa. Wide kuvakulmalla ei ainakaan mitää himo nykimistä ole paitsi välillä nurmi jotenkin värisee mutta se on aina ollut pessissä minun mielestä. Mutta ei ole mitään syytä mikä häiritsisi pelaamista. Nuo uusinnat kyllä sitten nykii mutta kyllä niistäkin selvää saa. Ja kun katsoo itse ohjaajana noita hidastuksia niin nykimistä ei edes huomaa. Mutta fiilis on edelleen loistava ja parantunut jopa entisestään.
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Torpedo 360 sanoi:
Viitisen peliä takana ja täytyy sanoa että onneksi ostin taas uuden pessin. Framerate ei näy kuin uusinnoissa jos tekee tuon install systeemin ja peli rullaa pelattaessa tuon 60 fps ja ihan hyvältä näyttää kun pelattavuus se tärkein tässä sarjassa on. Yksityiskohtia on huimasti lisää esim: tuomariin voi törmätä ja menettää pallon sekä liukastumis efektit on jees juttu. Pelaan tuolla "5 tasolla" ja tosi tiukkoja pelit ovat olleet. Puolustuksessa ei ole varaa virheisiin ja nyt ensimmäisen kerran huomaan futis pelissä että jos hyypiä joutuu juoksu skabaan jonkun Owenin kanssa niin oikein pahalta näyttää kun Sami yrittää vetää paidasta ja riuhtoa. Tuossa tilanteessa tuo "näyttely" nappi, tai napit on hyvä lisä. Muuten se kyllä on aika vaikea koska aika helposti napsahtaa itselleen kortti. Kerran olen saanut jo pilkun tuon taikanappulan takia. Ja takaisin pelaamaan. Jos on kysymyksiä niin vastaan mielelläni niille jotka peliä vielä ei ole hankkinut.

Oletko pelannut verkossa? Tai kaksinpeliä?
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Pitänee omakin korsi kantaa kekoon. Peli itsessään on todella hieno, ja efektit vakuuttavia, hienoa jälkeä kokonaisuudessaan. Omalla kohdalla ainoa ongelma on se, että ei vaan oikeasti osaa pelata :D Beginner tasolla voittaa pelit jotenkin, mut sitten jos jo amateurille vaihtaa niin turpaan uhkaa tulla niin että hävettää ihan. Mut ehkäpä se siitä harjotuksen myötä paranee. Web peliä en ole uskaltautunut testaamaan, ja luetun perusteella voi olla parempi jotten mene sinne julkisesti naureksittavaksi :p Jos sitten parin vuoden päästä tms :)

Ehkä otsakkeen voisi vaihtaa ko. topicista PES 2008 [PS3 Hype] -> PES 2008 ;)
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Tänään kävin tämän peli hakemassa GameSpotista, koska varasin tämän (tietysti) sitä tarjousta käyttäen :D

Yhtään peliä en ole vielä ehtinyt pelata, mutta kerron sitten jotain, kunhan kerkeän.
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Täytyy sanoa että nyt kun olen enemmän pelannut on peli alkanut tunuta yhä ja yhä paremmalta. Pelissä tatsi pelaajiin aivan älyttömän hyvä ja täytyy sanoa etten tule enää Fifaa pelaamaan ollenkaan. Fifa tuntuu aivan karsealta PESsin jälkeen, kun pelaajien kontrollissa on sekunnin viive ja vedot ovat aivan karseita.

Muuten huomasin juuri että peliä pystyy pelaamaan Sonyn Blu-ray kauko-ohjaimella, joten jos peli alka liian helpolta tuntua voi sillä pelatessa lisätä haastetta;)
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Jes, menin Lohjan prisman ulkopuolelle tänään 2 tuntii ennen kun aukee..Kun aukes menin ostaa pelin ja menin nopeest kotiin kokeilemaan 1 matsin ennen kun koulu alkaa. Peli oli aivan mahtava. Paremmat grafiikat ja pelaajia pystyy kontrolloimaan paremmin. Mutta mun peli tilttaili ihan sairaasti, joten koulun jälkeen menin palauttamaan sen. Ja sitten tietysti pelit olivat loppu, kysyin myyjältä milloin niitä tulee lisää, ja hän vastasi että niit tulee vasta ens viikolla..Enkä viittisi tilata netist kun sais sen vast ens viikol...Pitäis kai mennä Helsinkiin ostamaan, jos sitä on edes siellä...Nojoo asiasta puskaan, se "filmaamis" move on sairaan siisti :p
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Patchi sittenkin luvassa? CLICK!

Mielenkiintoista... saapi nähdä tuleeko ikinä. Konamin on viimeistään NYT aika ottaa pää pois perseestä tai ensi vuonna fanit saattaa äänestää lompakoillaan, FIFAn puolesta.

Tällä hetkellä on ristiriitainen olo. Parin pelin jälkeen päällimmäinen fiilis on pienoinen pettymyksen tunne. PES-sarjaan tottuneena tosin tiedän, että uusi versio aukeaa vasta viikon-parin pelailun jälkeen.

installoin ja otin stadium efektit pois. Nykii silti matseissa esim. kulmatilannepuruissa. Replayt ovat yhtä saatanan diashowta. Yleisö ja kenttä aivan hirveän näköisiä, mutta pelaajamallit ja animaatio hyvää tasoa. Pelattavuus ja joukkuepelin fiilis edelleen timangia. Onlinea en ole vielä kokeillut.

PS3:n pelin pitäisi näyttää aivan perkeleesti paremmalta ja ennen kaikkea olla sulava.

Nyt peli näyttää PS2-peliltä HD-tilassa, mutta nykivämpänä kuin PES6. Ja kyse ei ole kuin taitojen puutteesta/laiskuudesta/liian pienestä kehitystiimistä. FIFA todisti jo, että sulavaa näyttävyyttä pystytään jalkapallopeliin tekemään, kun vain halutaan. Ettei vaan Seabass pitäisi liian tiukasti kiinni "lapsestaan", eikä sen takia uskalla antaa sitä isomman tiimin käsiin?
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Miksi mahtava, kaverien välienselvittelyyn mainiosti soveltuva, Community Mode puuttuu PS3 versiosta? Oli pettymys kun ei löytynyt valikoista.

Kaverin kanssa tuli pelattua jo muutama nettimatsi, ja täällä ei kyllä mitään suurempaa lagia esiintynyt. Muutaman kerran pallo skippasi vähän eteenpäin, mutta täysin pelattava imo.

Pelin framerate oli myös täysin siedettävä, vaikka sitä ennakkoon on huonoksi haukuttu. Sade kyllä aiheutti heti selvää nykimistä.
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Muutaman matsin jälkeen on kyllä todella petetty olo. Peli on kaatunut jo kolmesti, kaksi kertaa valikoissa ja kerran keskellä matsia. Musiikki on aivan vammaista, grafiikka on hirveää (tosin eipä ole telkkarinikaan hääppöinen) eikä pelattavuus tunnu hyvältä. Lisäksi pelaajien kasvot ovat naurettavan kamalia, paitsi tietenkin Pekhämin ja Rönäldinhön sun muiden supertähtien. Olen ostanut jokaisen Pessin julkaisupäivänä, enkä ole koskaan ollut näin pettynyt.

Nykiminen on sentään jotenkin aisoissa, mutta se ei paljoa lohduta. Uusi Fifakaan ei vakuuttanut, joten olisiko aika saada näille kahdelle futispelille ensi vuodeksi joku uusi ja raikas haastaja? Pessi ei ole vuosiin kehittynyt, ja EA:n pelit nyt ovat mitä ovat.
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Praevus sanoi:
Miksi mahtava, kaverien välienselvittelyyn mainiosti soveltuva, Community Mode puuttuu PS3 versiosta? Oli pettymys kun ei löytynyt valikoista.

Kaverin kanssa tuli pelattua jo muutama nettimatsi, ja täällä ei kyllä mitään suurempaa lagia esiintynyt. Muutaman kerran pallo skippasi vähän eteenpäin, mutta täysin pelattava imo.

Pelin framerate oli myös täysin siedettävä, vaikka sitä ennakkoon on huonoksi haukuttu. Sade kyllä aiheutti heti selvää nykimistä.

Tätä mäkin tekijöiltä kysyin. Vastaus oli, että PS2-versio on lead-kehitysversio ja huonon kommunikaation takia tätä tilaa ei saatu next-gen -versiohin. Oikeasti. Näin mulle vastattiin.

Kyllä se framerate on epätasainen, mutt asiedettävä.

Huikea juttu PS3:lla on se, että jos tekee oman pelihuoneen niin sille ei voi antaa salasanaa...joten kun äsken pelasin frendin kanssa niin piti dumata joku 6 muutaa pelaajaa ja jotka tunki mun matsiin kunnes frendi pääsi kehiin, joka hakkasi koko ajan refreshiä että näkis mun huoneen kun se sekunniksi vapautui...huoh.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Voisiko joku onlinessa pelannut vahvistaa onko pelissä frendilista ja voice chat? Menee sekavaksi kun Everlastin mukaan ne puuttuu ja osa gaffilla puhuu ihan muuta.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

TJS sanoi:
Voisiko joku onlinessa pelannut vahvistaa onko pelissä frendilista ja voice chat? Menee sekavaksi kun Everlastin mukaan ne puuttuu ja osa gaffilla puhuu ihan muuta.

Nyt selvis. Ranked-matseissa ei voi säätää paljoa mitään, mutta Friendly Match -tilassa voi valita Limit-ominaisuuden, jolloin pitää kutsua jengiä huoneeseen...eli näin saa vain frendit messiin ja ne jäävät listaan.

Tutkitaan ennen kuin hutkitaan. Voice chatista en kyllä tiedä.
 
Ylös Bottom