Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 2008 [Ps3]

Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Tuli tossa äsken veljen kanssa pelattua PESiä ja kävi vähän outo tilanne kun veli hyökkäs laidalta ja keskitti maalille. Sen pelaaja pääsi sit puskemaan siitä, mutta se puski ohi. No ei siinä mitään, mut peli jatkuu mun veljen päästä sen maalipotkulla :eek: vaikka olis pitäny olla mun maalipotku.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

ReMix sanoi:
Kokeiles pelaa mua vastaan PES nuilla staroilla mitä saat niil aikaseks, kaiken pystyy estää... Ei noissa arvosteluissa ihan huvikseen anneta pelattavuudesta 10/10. Sä kundi et vaa tiedä paremmasta.

Voin kumota tuon sun väitteesi tältä istumalta! Olen pelannut PES 4-6 pelejä ja voin sanoa, että PES 5 oli paras, PES 6 oli jo sitä turbofutista.

Pelattavuus voi olla 10/10, mutta jos pelistä puuttuu realismi esim. tuon liiallisen vauhdin/kikkailun takia, ei sillä pelattavuudella ole väliä. Itse haen urheilupeliltä aina realismia ja tänä vuonna sitä tarjoaa jalkapallon puolella FIFA 08. PES 2008 voi olla hyvä, mutta liiallinen vauhti tappaa peli-ilon.

Toisekseen ei kiinnosta tuo PES, kun siinä on kuulemma niin paljon toimitaongelmia. Patch ei toimi aina kunnolla, nettipeli lagaa, kaikkia kuvakulmia ei voi käyttää, kun peli lagaa... Paljon kivempi pelata FIFAa. Ei FIFAkaan täydellinen ole, mutta itselleni paljon parempi kuin PES, sanokaa te muut mitä sanotte!
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

ReMix sanoi:
Voin sanoa että sun fifan pelattavuus on ehkä jotain maailman kauheinta vr. PES.
Fifa pärjää ku juokset ja painat jotain tricknappia jatkuvasti.. pes pelattavuus iha eri ulottuvuudelta, siinä pitää osaa oikeesti pelata...
Oon pelannu Pro Evoja no.1:ä alkaen ja täytyy kyllä sanoa, että ei pidä paikkaansa. Pes on aivan naurettavan helppo verrattuna uuteen Fifaan. Maaleissa, tai oikeestaan missä tahansa on aivan älyttömän helppo onnistua verrattuna Fifaan.

Ei siinä mitään jos arcadefutiksesta pitää (itekkin tykkään siitä hyvin tehtynä enemmän), mutta futissimulaatioksi Pessiä ei voi sanoa kun leikilläkään.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

miks mä en pääse enää onlineen ollenkaan? Ei mukamas salasana ja käyttäjätunnus täsmää enää. Pystynkö jotenkin asettamaan salasana uudelleen?
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Vein omani sinne, mistä sen ostinkin eli GameSpottiin. Maksoivat siitä jopa 35 :eek:

Jaa miksi vein tämän? Koska PES 3:nkin tuntuu paremmalta kuin tämä! Sami Hyypiälläkin pääse laitaa pitkin juoksemalla koko kentän läpi ja vielä tykittämään maalin, kun vastustajien tekoäly on mitä on.

Ja tässä nää ukkelit kyllä juoksee niin älyttömän kovaa, ettei välillä ehdi tekemään mitään.

Ei yhtään harmita, että vein! Lagaava nettipelikään ei pelastanut asiaa.

Haistatan pitkät tälle PESille ja siirryn pelamaan sitä oikeeta jalkapallopeliä eli FIFA 08:a.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Aika karua kritiikkiä saa tää uusin pessi..ite pelaan ps2-versiota ja vaikuttaa yllättävänkin hyvältä vaikka monet on tuominnu.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

käkikotka sanoi:
Aika karua kritiikkiä saa tää uusin pessi..ite pelaan ps2-versiota ja vaikuttaa yllättävänkin hyvältä vaikka monet on tuominnu.
PS2:lla tämän vuoden PES onkin ihan pelattava, mutta aika samanlainen kuin PES 6.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

riiali sanoi:
miks mä en pääse enää onlineen ollenkaan? Ei mukamas salasana ja käyttäjätunnus täsmää enää. Pystynkö jotenkin asettamaan salasana uudelleen?

ei kellään muulla ole ollu samaa ongelmaa? voiko johtua jostain porteista tms...
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

En nyt kahlannut koko ketjua läpi, että onko joku muu valittanut samaa. Mutta ketuttaa saatanasti nämä "syöttövirheet". Elikkäs, pari kertaa käyny niin, että tatti 100% edessä, mutta pelaaja pistääkin nätin kantapääkikan taaksepäin. Toinen, hyvä hyökkäys menossa, painan tattia alaspäin että pistäis laidalle, niin urpo pistää juuri toiseen suuntaan missä ei todellakaan ole tilaa. Pelin ostin samana päivänä kun julkastiin, pelasin 3 päivänä, enkä sen jälkeen ole koskenut.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Kertokaa saako tässä pelattua cuppia tms turnausta kaverinkanssa samalla puolella? Ite en millään löytänyt moista. Vanhemmissa pesseissä tämä mahdollisuus oli.
 
PES 2008 [Ps3] NETTI PELI!!

Joo tuli ostettua tuo pessi taas kerran,totesin niin hyväksi että suosittelin veljellekkin.

No hän osti sen myös,Netti peiliä totta kai pitää päästä veljeä löylyttämään.Helpommin sanottu

kuin tehty.EI voida pelata kun näyttää yhteydessä vain punaista viivaa ja error tuleee kun yrittää

yhdistää.Voin kertoa että muutama kirosana on päässyt kun puhelimessa ollaa yritetty

parhaimmillaan 1 tunti järkätä sitä peliä..kaikin mahd keinoin, molemmat pystyy pelaamaan kyllä

ketä muuta vastaan muuta ei toisiamme.tein ps3 uuden tilinkin,no sillä pystyttiin pelaaman 2 peliä.

no seuraavana päivänä yritettin taas sama saatanan punainen viiva, kertokaa nyt hyvät ihmiset

mikä

vittu mättää,kohta meinaan lentää 2 kpl ps3 laitteita pes2008 levyt perässään ikkunasta ulos.sorry kielen käyttöni,mutta risoo.nää vehkeet.!!
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

onko kenelläkään tietoa, että miten ton onlinen salasanan saisi uudelleen asettaa? En muista salasaani enkä sitä salaista vastausta, jonka avulla voisi muuttaa salasanan. Onko mitään keinoa asettaa salasanaa uudelleen??
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

En kyl ymmärrä miks tää peli on saanu niin saatanasti haukkuja, tosin mulla on ps2-versio joten se ei oo kai verrannollinen next-gen versioihin.:confused:
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

käkikotka sanoi:
En kyl ymmärrä miks tää peli on saanu niin saatanasti haukkuja, tosin mulla on ps2-versio joten se ei oo kai verrannollinen next-gen versioihin.:confused:
En määkään, itselläni on FIFA 08 ja PES 2008, niin kyllä enemmän huvittaa PESsiä pelata ;)
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Kyllä munkin mielestä tää on hauska peli. Tai hauskuutta riittää ainakin siihen asti ku pelataan Englannin liigaa mun veljen kanssa sillein et pelataan ite kaikki pelit ja mun veli ei voita Chelsealla.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Tämä Pes versio jakaa kohtalaisen paljon mielipiteitä.
Onko todellakin näin, että pakilla voi juosta koko kentän läpi myöskin
top player tasolla?

Meinasin ostaa Ps3:sen nyt kun hintakin rupeaa olemaan "suht " kohdallaan
ja haluasinkin nyt mielipiteitä tästä pelistä niiltä jotka pelaavat tätä peliä Top Player tasolla?

Arcade futis top player tasolla ei kyllä kiinnosta!

Siis ostanko pes 2008 vai jätänkö ostamatta??:rolleyes:

Noi peli tempo jutut on mulle sinällään aivan sama, koska olen pelannut sarjaa pessistä (1) alkaen
ja kutosessakin se oli vielä ihan ok.

Noi turbo futis jutut on lähinnä huvittanu mua aikasempien versioiden kohdalla. ;)
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Onko todellakin näin, että pakilla voi juosta koko kentän läpi myöskin
top player tasolla?

Aika kova jätkä saa olla jos juoksee pakilla läpi, tai sit vastustaja aivan syvältä. Sanotaan näin että jos sulla on joku pelaaja liekeissä(nuoli ylöspäin) ja se on vahva ja nopea niin siltä onkin sit hankalampi saada palloa pois. Tietenkin keinoja löytyy, mut ei se helppoa ole. Ja pääasiassa ne on sitten hyökkääjiä.

En tiedä onko tähään peliin enää tulossa mitään päivityksiä, PC:lle on tullu 2, PS3:lle vaan 1. Sais tulla, pientä viilaamista vielä olisi, varsinkin nettipelissä.
 
Ylös Bottom