Aika mielettömän näköisiä kenttiä teillä master leaguessa! Ei varmaan ole ne pelaajien hankintavaikeudet täysillä. Ajattelin vaan kun itse muistaakseni tarjosin Nedvedistä jossain vaihees vajaat 20000 (huom! arvo 10000!), mutta kaveri halunnut tulla! Kaiken lisäksi se oli vielä ilman seuraa, mutta mun porukka kelvannu
Muitakin on yritetty, tuo nyt vain esimerkkinä. Tosiaan mitään supertähtiä joukkueeseen on ihan turha haaveilla kakkosdivarissa. (edelleenkin kakkosessa.
)Pikkuhiljaa olen kuitenkin saanut joukkueeni nyt (5 kautta pelaannut) siihen kuntoon, ettei niitä alkuperäisiä kavereita tarvitse pitää aloituksessa. Joukkueen suurin tähti on hyökkäävä keskikenttä Marcelo Gallardo. Toiseksi suurinta tähden statusta kantaa varmaankin puolustuksen tuki ja turva Celso Ayala. Että näin täällä!
Vielä täytyy todeta että maagisen hloistava peli! (harmi vaan että koeviikko alkaa huomenna. Sen jälkeen taas kunnolla hakkaamaan PESiä!)

Vielä täytyy todeta että maagisen hloistava peli! (harmi vaan että koeviikko alkaa huomenna. Sen jälkeen taas kunnolla hakkaamaan PESiä!)