Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten muuten pääsee WEFA Master's Cupiin? WEFA Championshipissä olen jo mukana, mutten ymmärrä, että miten siihen Master's Cupiin pääsee. Tällä hetkellä kolmas kausi menossa, fixture 15 1. divarissa (western), cupin välierissä ollaan ja kohta alkaa wefa championship. Ronaldinho johtaa liigan maalipörssiä 12 maalilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ozzie
Miten muuten pääsee WEFA Master's Cupiin? WEFA Championshipissä olen jo mukana, mutten ymmärrä, että miten siihen Master's Cupiin pääsee.

Tästäkin ollut ketjussa aikaisemmin puhetta... No mutta, eli toimintaperiaate on aika samanlainen kun Champions Leaguessa ja UEFA-Cupissa. Eli Master's Cupiin (UEFA-Cup) pääsee, lue joutuu, jos jää WEFA Championshipin (Champions League) lohkovaiheessa kolmanneksi. + en ole vieläkään varma mutta ilmeisesti myös oman liigacupin voitosta heruu paikka Master's Cupiin (edellyttää ulosjääntiä Championshipistä eli ilmeisesti sijoitusta alle 6 liigassa).

Sekavaa, mutta toivottavasti tajusit.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rudy
Tästäkin ollut ketjussa aikaisemmin puhetta... No mutta, eli toimintaperiaate on aika samanlainen kun Champions Leaguessa ja UEFA-Cupissa. Eli Master's Cupiin (UEFA-Cup) pääsee, lue joutuu, jos jää WEFA Championshipin (Champions League) lohkovaiheessa kolmanneksi. + en ole vieläkään varma mutta ilmeisesti myös oman liigacupin voitosta heruu paikka Master's Cupiin (edellyttää ulosjääntiä Championshipistä eli ilmeisesti sijoitusta alle 6 liigassa).

Sekavaa, mutta toivottavasti tajusit.

1. kaudella 1. divarissa sijoituin sarjassa 5. josta seurasi WEFA Championshipin karsinnat ja suora pääsy WEFA Master's Cupiin. Pelasin siis samaan aikaan sekä Championshipiä että Master's Cupia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gamemastah
1. kaudella 1. divarissa sijoituin sarjassa 5. josta seurasi WEFA Championshipin karsinnat ja suora pääsy WEFA Master's Cupiin. Pelasin siis samaan aikaan sekä Championshipiä että Master's Cupia.

Niin, eli jäit kolmanneksi Championshipin lohkovaiheessa? Vai pelasitko molemmat sarjat pudotuspeleihin saakka? Ymmärtääkseni tämä ei ole mahdollista... Pelata siis samaan aikaan Champions Leaguea ja UEFA-Cupia?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rudy
Niin, eli jäit kolmanneksi Championshipin lohkovaiheessa? Vai pelasitko molemmat sarjat pudotuspeleihin saakka? Ymmärtääkseni tämä ei ole mahdollista... Pelata siis samaan aikaan Champions Leaguea ja UEFA-Cupia?

Pelasin siis molempia sarjoja yhtä aikaa, sekä UEFA-Cupia että Champions Leagueta. Kummassakin selvisin pudotuspeleihin, Champions Leaguen voitin ja UEFA-Cupissa sijoituin 4 parhaan joukkoon. Jos sijoitut sarjassa, jos oikein muistan, kahden parhaan joukkoon niin sitten ei ole mahdollista pelata kumpaakin samaan aikaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gamemastah
Pelasin siis molempia sarjoja yhtä aikaa, sekä UEFA-Cupia että Champions Leagueta. Kummassakin selvisin pudotuspeleihin, Champions Leaguen voitin ja UEFA-Cupissa sijoituin 4 parhaan joukkoon. Jos sijoitut sarjassa, jos oikein muistan, kahden parhaan joukkoon niin sitten ei ole mahdollista pelata kumpaakin samaan aikaan.

No uuh... Japanilaiset taas osaa. Manuaalin mukaan (mikäli oikein ymmärsin) myös voittamalla D2 cup pitäisi päästä Master´s cupiin, mutta olen voittanut sen noin 3 kertaa ja en ole ikinä päässyt Master´s cupiin. Ainoa tapa millä olen päässyt Master´s cupiin on ollut olemalla 3. ns. Champions liigan karsinnoissa. Tietty D1 cupin voitolla sinne pääsee, mutta tähän en ole pystynyt.
 
Mistähän mahtaisi löytyä oikeat nimet noille avattavien joukkueiden (esim. Classic Brazil jne.) pelaajille?

Jotkut pystyy helposti itsekin päättelemään, mutta mistä tietää minkä niminen on esim. Argentiinan 3. maalivahti, joka on luultavasti pelannut n. 50 eKr.

Asiasta toiseen. Nyt on viides kausi alotettu master leaguessa ja viime kausi päättyi upeasti triplamestaruudella!!! Tasona viisi tähteä... Aloitin tosin pelaamisen 2divarissa kolmella, but anyway... Tästä johtuen tripla tuli aika nopeassa tahdissa...

Kokoonpano on tällä hetkellä tämä

-------------Kiraly------------
Sagnol----Hyypiä--Samuel----R.Carlos
-------------Tommasi--------
Ojigwe------------------------Babangida
------------Totti--------------
Montella--------------Henry
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Tietty D1 cupin voitolla sinne pääsee, mutta tähän en ole pystynyt.

Minä voitin sen viimekaudella, mutten päässyt Master's Cupiin. Mistä kiikastaa? :( Mitä järkeä on pudottaa itsensä tahallaan liigassa, jotta pääsee parhaiden turnaukseen?
 
Hei nyt auttakaa miestä mäessä:) Ostettuani eilen FIFA2004sen ja pelattuani 5min niin voi hyvää päivää. Siis enää sitä moskaa en pleikkariini laita. Mutta mutta. Futista täytyisi päästä pelailemaan. Ja hyvää sellaista. Siis olisiko PES3 pelastus ongelmaani.

Olen viestiketjun lukenut ja vielä jäi joitakin oleellisia asioita hampaankoloon. Joten varmaankin joku ystävällisesti voisi vastata kymysyksiini.

1. Pystyykö pelaajien arvoja(taitoja ei hintaa;) ) muokkaamaan rajattomasti. Siis voiko esim. jostakin Mikael Forssellista muokkaamaan paremman pelaajan kuin Henryn jne. Eli onko pelaajien arvot sidottu tietylle ukolle tietyt arvot. TIF sarjassahan äijien arvoja ei voi lisätä jos ei ensin laske vaikka nopeutta jne.

2. Pystyykö pelaajien pelinumeroita muuttelemaan.

3. Pelaajia näköjään pystyi siirtämään vasta kun on saavuttanut jonkun pistemäärän, mutta voiko sen jälkeen vaihdella ukkoja seurasta toiseen niin paljon kuin sielu sietää vai menettääkö pisteitä sitä mukaan kun tekee siirtoja.

4. Jos ei pelaa näitä Master Leagueita ja muita Cupeja, niin voiko tehdä omia sarjoja jossa peluuttaa omia suosikkijoukkeitaan, vai pitääkö tyytyä vain friendly matseihin.

5. Jos sama peluri on sekä maajoukkueessa ja seurajoukkueessa. Niin vaikuttaako miehen editointi molempiin joukkuisiin vai joutuuko kummankin tekemään erikseen.

Vastauksista kiitos jo etukäteen.
 
Yritänpä vastailla Azzuriin esittämiin kysymyksiin. Sitä ennen voin kuitenkin kertoa, että PES3 on vastaus rukouksiisi päästä pelaamaan hyvää jalkapalloa.

1. Pelaajan arvoja voi muokata rajattomasti.

2. Pelaajien numeroita pystyy muokkaamaan mielensä mukaan.

3. Kun olet saavuttanut 10 000 PES-pistettä, voit ostaa ominaisuuden, jonka avulla voit muutella pelaajia seuroista toisiin mielesi mukaan. Siirtoja voi tehdä niin paljon kuin haluat, pisteet eivät kulu.

4. Voit luoda oman 16 joukkueen sarjan. Joukkueet saat siis itse valita. Tämä sarja kestää yhden kauden, eli ei ole ns. uramoodia. Et myöskään pysty tekemään tuosta sarjasta esim. valioliigan jäljitelmää, koska joukkueita ei ole niin paljoa mistään yksittäisestä liigasta. Tietysti voit halutessasi luoda uusia joukkueita entisten päälle. Se tosin on erittäin työlästä, ottaen huomioon, että kaikki arvot ja pelaajien ulkonäkö pitäisi olla suhteellisen lähellä oikeaa.

5. Kun editoit jonkin pelaajan arvoja, näkyy muutos sekä maa- että seurajoukkueessa.

Kommentti vielä tuohon 4. kohtaan: Kun itse olin aikeissa ostaa ensimmäistä PES-sarjan peliä (joka oli PES2), mieltäni vaivasi eniten juuri tuo oikeiden sarjojen puute. Ostettuani pelin kokeilin Master Leagueta ja sitä olen pelannut sekä PES2:ssa että PES3:ssa noin 95% kaikesta käyttämästäni ajasta tämän pelin parissa. Eli kyseessä ei suinkaan ole niin huono pelimuoto kuin se ehkä ensi kertaa saattaa kuulostaa. Master League on totuttelun jälkeen mukava pelattava, haastava ja palkitseva. Suosittelen tätä peliä varauksettomasti jalkapallosta kiinnostuneille!
 
Kyseessä ei ole pelkästään kaikkien aikojen futispeli vaan myös yksi kaikkien aikojen parhaista pelisarjoista (lue edeltäjät PES&PES2).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Azzurri
4. Jos ei pelaa näitä Master Leagueita ja muita Cupeja, niin voiko tehdä omia sarjoja jossa peluuttaa omia suosikkijoukkeitaan, vai pitääkö tyytyä vain friendly matseihin.

Blayerin kanssa samoilla linjoilla eli voisinpa vaikka vedon lyödä, että pelaat master leagueta innolla. Itse aina olen vaatinut realismia sarjojen suhteen (eli oikeat joukkueet oikeassa sarjassa) ja olinkin epäileväinen tämän suhteen PES2:ssa, mutta se on pitemmittä puheitta aivan huikea.
 
Nyt tapahtui edellisessä pelissä sen verran kummia, että aattelin tänne myös kirjoittaa... Viidellä tähdellä pelatessani master leaguen 7. ottelua tapahtui... Johdin 1. puoliajan jälkeen 1-0, ja aivan selkeää painostusta. Hetio 2. puoliajan alkuun 2-0 ja kone alkoi turhautua. Noin 20 min. sisään otti 3 punasta korttia takaapäin taklatessa (lievästi hermonsa menettäneenä kenties)!!

Enpä aiemmin oöe tämmöiseen törmännyt missään vudispelissä, hyvä jos kerran kaudessa kone saa yhen punasen mua vastaan...

Muilla vastaavaa yliluonnollista toimintaa??

Peli päättyi lopulta 5-0 ja vastassa oli Bologna...
 
Kysymys?

Semmosta tässä mietiskelen... Olen aikeissa tehdä HJK:n tod.näk. PES Unitedin tilalle. Mutta kuinka käy silloin aloittamalleni master leaguelle, jossa on se PES United? Pelaajamuutoksethan taitavat tulla näkyviin jo aloitettuihin master leagueihinkin. Joten käykö siinä niin, että PES United muuttuu HJK:ksi ja ne pelaajat, jotka olivat jo PES Unitedin nimissä vaihtaneet seuraa, pysyvät muuttuneinakin uudessa seurassaan... On aika sekavaa, mutta jos joku jaksoi ymmärtää edes puoliksi, niin heittäkää kommenttia vaikkei varmaa tietoo oliskaan... mutta kävisköhän tässä siis näin vai kuinka..?

Kiitokset jo etukäteen vastauksille.
 
Re: Kysymys?

Noh, todennäköisesti(itse kun en ole kokeillut) siinä tulee käymään sillä lailla että kun muokkaat PES Unitedin HJK:ksi niin pelaajien nimet, ulkoasut ja muut roippeet muuttuvat, mutta esim. tekemät maalit ja syötöt pysyvät.
Elikäs jos teet Pelaaja A:n, jolla on kaudella jo kuusi maalia ja kaksi syöttöä, päälle vaikkapas Juho Mäkelän niin Mäkelälläkin tulee olemaan kuusi maalia ja kaksi syöttöä.
Ja pelaajat mitkä ovat vaihtaneet seuraa, mutta ovat aloittaneet PES Unitedissa muuttuvat HJK:n pelaajiksi.

Toivottavasti selitys kelpasi ja ymmärsit edes puolet. :)
 
Re: Re: Kysymys?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Ja pelaajat mitkä ovat vaihtaneet seuraa, mutta ovat aloittaneet PES Unitedissa muuttuvat HJK:n pelaajiksi.


Eli oletko sitä mieltä, että PES Unitedissa aloittaneet pelaajat, jotka ovat sittemmin vaihtaneet seuraa, muttuvat takaisin luotuun HJK:hon..? Itse olisin ennemmin ajatellut, että pelaajat pysyvät niissä seuroissaan minne ovat siirtyneet... Paha sanoa, mutta kiitokset vastauksesta! Ehkä se voi olla noinkin.. Sittenhän sen näkee kun jaksaa urakan alottaa...
 
Ylös Bottom