Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3

Sitten vielä semmonen kysymys, että mistä pelaajan pituutta voi muuttaa? Ei millään sattunu silmään...
 
Menet valikkoon missä voit muuttaa pelaajan ulkonäköä.
Pituuden voi säätää valikon alimmista vaihtoehdoista.
Ei ole vaikea löytää.
 
Nyt on PES3 läpi melkein. Vielä puuttuisi viimeisimmät Challenge Trainingit, mutta en niitä jaksa vetää, koska nyt on muutenkin niin paljon pelattavaa. Neljän kauden jälkeen olin voittanut kaiken Master Leaguessa ja tulos oli noin 50000 plussan puolella. Loistava peli on, mutta taitaa jäädä tällä erää vain kaveri-iltoihin pelattavaksi, kun on monta muuta peliä kesken. Luultavasti jää myös se PES3:n paranneltu versio ostamatta, vaikka maailman paras jalkapallopeli onkin.
 
Re: Re: Re: Kysymys?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blayer
Eli oletko sitä mieltä, että PES Unitedissa aloittaneet pelaajat, jotka ovat sittemmin vaihtaneet seuraa, muttuvat takaisin luotuun HJK:hon..? Itse olisin ennemmin ajatellut, että pelaajat pysyvät niissä seuroissaan minne ovat siirtyneet... Paha sanoa, mutta kiitokset vastauksesta! Ehkä se voi olla noinkin.. Sittenhän sen näkee kun jaksaa urakan alottaa...
Juuri sitä tarkoitinkin, että ne pelaajat PYSYVÄT uusissa joukkueissa, mutta muuttuvat arvoiltaan ja ulkomuodoltaan HJK:n pelaajiksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kalinka
Menet valikkoon missä voit muuttaa pelaajan ulkonäköä.
Pituuden voi säätää valikon alimmista vaihtoehdoista.
Ei ole vaikea löytää.
No siellähän se tosiaan oli, löysinkin sen sitten melko heti. Ei vaan tahdo järki aina oikein juosta kun on muutaman tunnin näpytelly numeroita ja töllänny ruutua... kiitos kuitenkin avusta!

Nyt oon HJK:n tehny tehny valmiiks. Oli kyllä mahtavaa ottaa heti alkuun harkkamatsi Realia vastaan. Sain mentyä 1-0 johtoon hirveällä survonta-tsäkä-maalilla. Toisella puoliajalla real sai ensimmäisen laukauksensa kohti maalia ja ronaldo tuikkas tasotuksen. Lopulta hävisin pilkuissa. Mestareiden liigaa on nyt myös eri hauska tahkota. (siis konami-cup seurajoukkueilla, ja valintana se group league)
 
Yksi juttu ihmetyttää. Pelin kannessa on Pier Luigi Collina ja pelissä voi valita tuomarin, mutta joukosta ei löydy Collia.:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kalinka
Yksi juttu ihmetyttää. Pelin kannessa on Pier Luigi Collina ja pelissä voi valita tuomarin, mutta joukosta ei löydy Collia.:mad:
Tough luck.
Collina ostettiin vain Euroopan kansipojaksi(Japanissa Zico) ja varmaankin niin viime tipassa ettei Collinaa pystytty lisäämään peliin.
Kyllähän niistä dumareista yksi look-a-like löytyy...
 
Eikös juttu mennyt jotenkin niin, että Konami ei saanut lisenssiä Colinaan kun Fifa oli sen jo hankkinut tai jotain sinne päin... Muistelisin että tästä on jo aikasemmin ollut juttua?!?
 
satutteko nimeltä muistamaan kuka se collinan look-a-like kaveri on? Harvemmin tulee pelattua yksittäisiä matseja, mutta ois sillon kiva nepata kaveri mukaan...
 
Miten voin siirtää Djemban Cameroonin maajoukkueesta Manuun?
Oli ongelmia ton kans ja sitten....

Jos teen Manuun ajan tasalla olevat rosterit esim. siirrän C.Ronaldon Sporting Lissabonista Manuun, niin missä joukkueessa
C. Ronaldo pelaa kun aloitan Masterleaguen Manulla.

Onko C.Ronaldo edelleen Sportingissa vai häipyykö jamppa kokonaan?:rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ben-Tele
Miten voin siirtää Djemban Cameroonin maajoukkueesta Manuun?
Oli ongelmia ton kans ja sitten....

Jos teen Manuun ajan tasalla olevat rosterit esim. siirrän C.Ronaldon Sporting Lissabonista Manuun, niin missä joukkueessa
C. Ronaldo pelaa kun aloitan Masterleaguen Manulla.

Onko C.Ronaldo edelleen Sportingissa vai häipyykö jamppa kokonaan?:rolleyes:

1. Sulla on oltava tarpeeksi PES-pisteitä jotta saat ostettua pelaajien treidaus-mahdollisuuden. Voita cuppeja ja pelaa challenge-moodia.

2. Maajoukkueista ei tainnut saada siirrettyä pelaajia seurajoukkueisiin... en oo ihan varma tosin. Tee Djemba jonkun entisen pelaajan päälle (ja siirrä se Manuun jos et tee suoraan manu-pelaajan päälle). Kansallisuutta ei voi muuttaa, kaiken muun voi. HUOM! Edit modessa pelaajat ovat yhä alkuperäisessä joukkueessaan, vaikka itse pelissä ja treidimoodissa ovatkin siinä, mihin ovat siirretty.

3. Kun aloitat Master Leaguen, on rosterit ne, mitkä option fileen on tallennettu. Eli pelaajat ovat niissä joukkueissa mihin ne ovat siirrettu. Oman joukkueen pelaajat ovat ostettavissa, mutta eivät tietty pelaa missään muualla. Maksavat ihan pirusti, joten ekalla kaudella ei saa kuin ehkä pari ukkoa ostettua. Kannattaa ostaa free agentteja kauden toisella siirtojaksolla=> näistä ei joudu maksamaan siirtokuluja ja ne saa vaihdettua parempiin pelaajiin (välirahan kera ainakin).

Toivottavasti oli apua...
 
tässä ketjussahan oli jo selkeästi kerrottu miten siirrot tehdään maa/seura seura/maa joukkuieden välillä. lukemaan vaan!
 
Joo treidaus homma on ostettu niinkuin myös strategy.
Pelaan Masterleaguen siten, että kasaan oikean Manun siihen.
Pitää ostaa tarvittavat maajoukkuemiehet sitten pisteillä.
Tämän luulisi ainakin onnistuvan...

Kauhee polte päästä pelaamaa Masterleagueta..
Pelin oon omistanu 2 kk ja pelannu sitä Galleryn mukaisessa järjestyksessä...
Kiitoksia Cavaleralle:)

Ja Juhurille sen verran että luin eilisen aikana tän ketjun viestit moneenkin eri kertaan, enkä esim huomannut missään vastausta C.Ronaldoon liittyvässä ongelmassa...

Hyvää alkavaa vuotta itse kullekin säädylle!:cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Pallot?

Onko PES3:ssa muita palloja kuin Adidaksen UEFA -pallo? Pelin kuvissa joillain sivuilla on ollut Adidaksen MM-kisa pallo ja aivan tavallinen valkoinen pallo. Onko se ollut pelistä jokin toinen versio vai voiko niitä saada kun pelaa itse peliä??
 
Re: Pallot?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GameGuru_90
Onko PES3:ssa muita palloja kuin Adidaksen UEFA -pallo? Pelin kuvissa joillain sivuilla on ollut Adidaksen MM-kisa pallo ja aivan tavallinen valkoinen pallo. Onko se ollut pelistä jokin toinen versio vai voiko niitä saada kun pelaa itse peliä??

En mee varmuudella sanomaan, mutta se kisapallo on japsi-versiossa ja euro-versioissa on vaan toi UEFA-pallo.:rolleyes:
 
Treidaukset!

Mistä johtuu, että esim. Elberiä ei voi pistää Lyoniin Bayer Munchenistä vaikka on ostanut PES shopista sen, että voi treidata pelaajia edit modessa? Muita pelaajia olen saanut treidattua...
 
Ultimate Update for Pro Evolution Soccer 3

Käyttääkö joku viestin aiheen mukaista tuotetta eli 'Ultimate Update for Pro Evolution Soccer 3' levyä jota esim Play.com myy:

http://www.play.com/play247.asp?pa=stts8&page=title&r=PS2&title=138887

Miten esim. levyllä olevat englantilaisten joukkueiden oikeat nimet ja statsit saadaan käyttöön, muistikortilleko tuo ne tallentaa vai pitääkö levyjä vaihdella kesken pelin?

Summa summarum: kannattaako hankkia?
 
Re: Treidaukset!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GameGuru_90
Mistä johtuu, että esim. Elberiä ei voi pistää Lyoniin Bayer Munchenistä vaikka on ostanut PES shopista sen, että voi treidata pelaajia edit modessa? Muita pelaajia olen saanut treidattua...

Jos haluat treidata Elberin Lyoniin "Unregistered"-pelaajan kohdalle, täytyy sun eka vaihtaa Elber ns. reservipelaajaksi eli pelaajalistan hännille. Sitten homman pitäisi onnistua.

Elberin vaihto Bayernin rosterin loppupäähän onnistuu myös free transfers ruudussa, otat vaan molemmiksi joukkueiksi Bayernin.
 
Ylös Bottom