Vastaus: PES vs. FIFA - virallinen taisteluketju (kaikki vuodet ja alustat)
Anteeksi että rikon lupaukseni.
FIFA= paska ohjaus systeemi, syötöt lähtee aivan liian myöhään, vedot on mitä on, valinnan vapauden puute, tuntuu syöttävän milloin minnekin. En kommentoi näihin mitään, koska jälleen kerran pyydät perusteluja, ja ne selviää peliä pelaamalla. Ja tuohon veto- juttuun sen verran että rivien välistä saa lukea, tai itse asiassa se on suotavaa. Taisteluketju tämä on joten taistelu=sota. (en vain malttanut olla kommentoimatta tähän)
Vieläkin pakko kysyä, että mitä oikein ajattelit kun kirjoitit seuraavan lauseen?
Kyse taitaa nyt vain olla siitä, että mies ei keksi mitään negatiivista kommentoitavaa Fifasta
Minua ainakin kiinnostaa, ainakin tässä vaiheessa vielä kun pelit eivät ole ilmestyneet markkinoille. Ja erittäin hyvinhän tuo tiivistelmä kuvaa näiden kahden pelin välisiä eroja ja kertoo miten asiat ovat.
Ai oliko tämä joku sota olevinaan vai
Anteeksi että rikon lupaukseni.
FIFA= paska ohjaus systeemi, syötöt lähtee aivan liian myöhään, vedot on mitä on, valinnan vapauden puute, tuntuu syöttävän milloin minnekin. En kommentoi näihin mitään, koska jälleen kerran pyydät perusteluja, ja ne selviää peliä pelaamalla. Ja tuohon veto- juttuun sen verran että rivien välistä saa lukea, tai itse asiassa se on suotavaa. Taisteluketju tämä on joten taistelu=sota. (en vain malttanut olla kommentoimatta tähän)
Viimeksi muokannut moderaattori: