Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

play.com

Itse olen odottanut pakettia viikon verran paketin lähetyksestä nyt. Kuinka kauan kauimmillaan teillä pakettien tuleminen on kestänyt ja missä vaiheessa kannattaa huolestua jos pakettia ei näy?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Itse olen odottanut pakettia viikon verran paketin lähetyksestä nyt. Kuinka kauan kauimmillaan teillä pakettien tuleminen on kestänyt ja missä vaiheessa kannattaa huolestua jos pakettia ei näy?
"Posted"-päivän jälkeen vajaasta viikosta kahteen kuljetus keskimäärin kestää. Jos lähetystä ei kolmeen viikkoon tule, laita mailia Playlle.

Itse jouduin ensimmäistä kertaa vastikään ilmoittamaan 2:n dvd kiekon häviämistä teille tietymättömille, aikaa lähetyksen postittamisesta oli kulunut vajaa kk. Homma toimii Play:lla aina todella asiallisesti, ja tässäkin tapauksia lähettivät toiset kappaleet tulemaan samantien.

Selvitystä tehdessä kannattaa aina ilmoittaa oman nimensä, kadonneen tuotteen nimi sekä ajankohta jolloinka tuotteen on tilannut. Mikäli asiassa ei ole epäselvyyttä, saat uudet kopsut tulemaan samantien.
 
Mites onko kukaan tilannu Play:lta noita 2 pelii 30£... mahtaakohan ne tulla tullista läpi, eli postittaakohan playn poijjaat ne erikseen....?:confused:

Linkki
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jalopeno
Mites onko kukaan tilannu Play:lta noita 2 pelii 30£... mahtaakohan ne tulla tullista läpi, eli postittaakohan playn poijjaat ne erikseen....?:confused:

Linkki
Tarjouskampanjoilla ei ole vaikutusta postitukseen. Levyt tulevat aina erillään, vaikka kyseessä olisi ko. joukkotarjous.

Esim. kaikki "kolme leffaa £20" -kampanjalevyt tulivat erillään. Jokaisessa kuoressa oli eri lasku, jossa arvona oli £6.66. Tuo arvo oli myös kirjattu kuoren päälle, josta tulli sen katsoo.
 
Käykö Play.comissa Visa Electron-kortti? Ja jos ei käy, niin tietääkö kukaan missäpäin sitä voisi käyttää vai pitäisikö suosiolla pistää tilaukseen "oikea" Visa?
 
play.comista saisi Kummisetä-boxin 32.99 punnalla eli 45.8558 eurolla. Mietin vaan että ottaako tullimiehet tommosen puolen euron ylityksen vai antavatkohan mennä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
play.comista saisi Kummisetä-boxin 32.99 punnalla eli 45.8558 eurolla. Mietin vaan että ottaako tullimiehet tommosen puolen euron ylityksen vai antavatkohan mennä?

Valitettavasti en tiedä kysymykseesi vastausta, luulen että riippuu aivan tullimiehestä. Itse en ottaisi, mutta jos yli menee, niin riski siinä tietysti on.

Sitten kysyisin, että onko esim. noissa play:stä ostetuissa DVD-leffoissa myös suomitekstit?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Sitten kysyisin, että onko esim. noissa play:stä ostetuissa DVD-leffoissa myös suomitekstit?
Joissakin on, joissakin ei. Siitähän kyllä mainitaan siellä leffan tiedoissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
play.comista saisi Kummisetä-boxin 32.99 punnalla eli 45.8558 eurolla. Mietin vaan että ottaako tullimiehet tommosen puolen euron ylityksen vai antavatkohan mennä?
Pieni riski on aina olemassa että jää kiinni jos loppusumma ylittää tullirajan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Sitten kysyisin, että onko esim. noissa play:stä ostetuissa DVD-leffoissa myös suomitekstit?
Playn searchista kun valitsee Subtitles ja hakee "finnish" hakusanalla, saa listauksen niistä noin tuhannesta leffasta, joisa tekstit löytyvät.

Tuo tulliriski tullirajan ylittävistä ostoksista on Playsta kai aika suuri.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
play.comista saisi Kummisetä-boxin 32.99 punnalla eli 45.8558 eurolla.
jos tuohon napsahtaisi 22% ALVia päälle, niin hinnaksi tulisi 55,944 euroa, joka on siltikin rutkasti halvempaa kuin Suomessa. Eli tilaaminen kannattaa.:)
 
Toimiiko Play.com:sta tilatut xb pelit suomen xb:eissä? Kun KFC:ssä lukee "PAL: Will Play UK Xbox Only" Eli? Ei toimi suomessa vai??

Tässä linkki vielä. Kertokaapa te viisaammat.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Blaxor
Toimiiko Play.com:sta tilatut xb pelit suomen xb:eissä? Kun KFC:ssä lukee "PAL: Will Play UK Xbox Only" Eli? Ei toimi suomessa vai??
UK Xbox = PAL Xbox => kyllä toimii.
 
Kun en viitsi tehdä turhaan uutta ketjua, niin laitan asiani tähän, koska suunnilleen samaa asiaa tämä koskee.

Eli jos tilaan pelejä BlackStar:ista, niin ei ole pelkoa tulli maksuista, koska kauppahan sijaitsee brittien saarilla? Vai miten asia on?
Sitten pistäkääs tähän vielä kommenttia, miten kauan suunilleen kestää pelien saapuminen Suomeen? Entäpä onko luotettava kauppa?
 
Voisitteko kiitos aina laittaa url niistä nettikaupoista jos kirjottelette että pääsis kahtelee hintoja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Melchor
Voisitteko kiitos aina laittaa url niistä nettikaupoista jos kirjottelette että pääsis kahtelee hintoja.
Ottakaas joka iikka tällainen:

DVD-Tukikohta

Löytyy niin valuuttamuunnin, kuin suosituimmat DVD-putiikitkin(joista suuri osa kauppaa myös pelejä).

--------------

Supa.
Tsekkaa eka tullipostaukseni.
Blackstarista ei muuta tietoa.
 
Ylös Bottom