Mää haen aina vaan voittoo . Vahinkoja nääs sattuuHaha, pelaan ite näitä pelejä täysin erilailla. Pyrin tappaan mahdollisimman paljon. Sama se sille sijotukselle =D
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mää haen aina vaan voittoo . Vahinkoja nääs sattuuHaha, pelaan ite näitä pelejä täysin erilailla. Pyrin tappaan mahdollisimman paljon. Sama se sille sijotukselle =D
Ainoot ongelmat mitä on tullu vastaan: heti laskeutumisen jälkeen joutuu aina odottaa et talot lataa... kerran kuolin ku menin taloon joka ei ollu latautunut. ja kerran yritin mennä kerrostalon katolle, mut putosin 2 kerrosta sen läpi kun ei ollu latautunu. ja aina välillä peli kaatuu ilman syytä, mut framedroppeja ei oo tullu vastaan kesken matsinAjattelin heti hankkia kun tuli tiistaina ulos mutta nyt kun katsonut streameja ja varsinkin jackfragsin pätkässä tuli esiin isot frame dropit kun ruvettiin ampumaan ja hidasteli tähtäyksessä etc. Tulee varmaan vieläkin hankittua mutta ei vielä vähään aikaan. Ehkä lähempänä julkaisua tai kun ovat optimoineet paremmin.
mut framedroppeja ei oo tullu vastaan kesken matsin
Ja framerate on kyllä aika nuhanen boxilla.
varsinkin jackfragsin pätkässä tuli esiin isot frame dropit kun ruvettiin ampumaan ja hidasteli tähtäyksessä etc
Tuota katsellessa saa migreenikohtauksen. Herää kysymys missä kunnossa pelejä saisi julkaista. No onneksi hinta on alhainen.Toki tämä on subjektiivinen kokemus, mutta mun ja LOkin kokemus on ihan eri:
Ja tätä tukee myös digitalfoundryn testit, pahoja droppeja tulee tämän tästä:
https://www.pelaajalehti.com/uutise...erunknowns-battlegroundsin-xbox-one-julkaisua
Tämä toki on vasta Preview-vaiheessa oleva peli. Virallinen julkaisu on joskus myöhemmin.Tuota katsellessa saa migreenikohtauksen. Herää kysymys missä kunnossa pelejä saisi julkaista. No onneksi hinta on alhainen.
Microsoft is revealing today that PUBG will be available on December 12th, through the Xbox Game Preview program. That does mean this, like the PC version, won’t be a final edition of the game,
This game is a work in progress. It may or may not change over time or release as a final product. Purchase only if you are comfortable with the current state of the unfinished game
Maksavia betatestaajia joo, mutta jos pelaaminen on hauskaa, niin eipä tuo haittaa. Ennemmin näin kuin että peliä pääsisi pelaamaan esim. vasta vuoden päästä.Aika itkua keskeneräisestä pelistä.
Toinen asia on sitten että olemme maksavia betatestaajia.
Tämä toki on vasta Preview-vaiheessa oleva peli. Virallinen julkaisu on joskus myöhemmin.
https://www.theverge.com/2017/10/31...egrounds-microsoft-xbox-one-release-date-pubg:
Aika perinteinen teksti Preview-pelien kuvauksissa.
Maksavia betatestaajia joo, mutta jos pelaaminen on hauskaa, niin eipä tuo haittaa. Ennemmin näin kuin että peliä pääsisi pelaamaan esim. vasta vuoden päästä.
Tavallaan ymmärrän, mutta toisaalta jos pelaan jotain peliä, olisi sitten ihan valmis tai beta-versio, ja nautin pelaamisesta, niin ei minulle ole merkitystä kumpaa versiota pelasin. Voi olla että pelaan PUBG nyt seuraavat kaksi kuukautta ja siirryn muiden pelien pariin. Peliaikaa kertyy esim. 50 tuntia. Maksoin tästä 29,90e ja minulla oli hauskaa pelin parissa. Tämä on minulle täysin hyväksyttävä vaihtoehto.Muutamia early access pettymyksiä kokeneena en enää maksullisia alpha ja beta testejä tue.
Minä odottaisin mieluummin niin kauan että saisin valmiin pelin, suuri osa hätäisistä pelaa bugista ea versiota ja into laantuu. Sitten kun peli julkaistaan ei "valmista" peliä jakseta enää pelata.
Tavallaan ymmärrän, mutta toisaalta jos pelaan jotain peliä, olisi sitten ihan valmis tai beta-versio, ja nautin pelaamisesta, niin ei minulle ole merkitystä kumpaa versiota pelasin. Voi olla että pelaan PUBG nyt seuraavat kaksi kuukautta ja siirryn muiden pelien pariin. Peliaikaa kertyy esim. 50 tuntia. Maksoin tästä 29,90e ja minulla oli hauskaa pelin parissa. Tämä on minulle täysin hyväksyttävä vaihtoehto.
Monet 60 euron pelit eivät kerrytä 15 tuntia enempää peliaikaa omissa pelailuissa ja harvoin silloinkaan olen pettynyt.
Vähän ne pahimmat pelot tässä nyt realisoituu, CPU on vaan niin heikko!
Ja mietipä, jos Xbox One X:n prossu on heikko, niin miten surkea kokemus PUBG tulee olemaan Pleikkarilla. (Vaikka kuinka paljon valehtelevatkin joulumainoksissaan 4K gamingistä... )
Ja mietipä, jos Xbox One X:n prossu on heikko, niin miten surkea kokemus PUBG tulee olemaan Pleikkarilla. (Vaikka kuinka paljon valehtelevatkin joulumainoksissaan 4K gamingistä... )