Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

Joo mahdollisimman parasta sijoitusta haetaan. Ihan pihalla kaikesta ja varsinkin valikon UI sekä tavaroista mitä ne tekee ja mikä on parempi kuin mikäkin jne. Mitkä attachmentit menee mihinkin jne. Mutta pienin askelin tässä oikeeseen suuntaan menossa, pari peliä vasta kerennyt kokeileen. Jo ne opetti aika paljon_ja varsinkin osoitti että kuinka giganttisesti on vielä opittavaa.

Tein pienen teknisen kokeenkin ja kokeilin pelailla Xbox One S: Näin äkkiseltään kokemus ei juurikaan kyllä eronnut mitenkään versus X, isoveljellä toki näyttää vähän kivemmalta ja näin päin pois mutta pelillisesti taitaa olla aika sama kummalla alustalla pelaa. (ainakin tällä hetkellä vaikuttaa siltä)

Tässä taas näitä niksipirkkoja, pitää kyllä katsella vähän että pääsee ehkkä nopeammin kartalle...

 
Ajattelin heti hankkia kun tuli tiistaina ulos mutta nyt kun katsonut streameja ja varsinkin jackfragsin pätkässä tuli esiin isot frame dropit kun ruvettiin ampumaan ja hidasteli tähtäyksessä etc. Tulee varmaan vieläkin hankittua mutta ei vielä vähään aikaan. Ehkä lähempänä julkaisua tai kun ovat optimoineet paremmin.
 
Ajattelin heti hankkia kun tuli tiistaina ulos mutta nyt kun katsonut streameja ja varsinkin jackfragsin pätkässä tuli esiin isot frame dropit kun ruvettiin ampumaan ja hidasteli tähtäyksessä etc. Tulee varmaan vieläkin hankittua mutta ei vielä vähään aikaan. Ehkä lähempänä julkaisua tai kun ovat optimoineet paremmin.
Ainoot ongelmat mitä on tullu vastaan: heti laskeutumisen jälkeen joutuu aina odottaa et talot lataa... kerran kuolin ku menin taloon joka ei ollu latautunut. ja kerran yritin mennä kerrostalon katolle, mut putosin 2 kerrosta sen läpi kun ei ollu latautunu. ja aina välillä peli kaatuu ilman syytä, mut framedroppeja ei oo tullu vastaan kesken matsin
 
mut framedroppeja ei oo tullu vastaan kesken matsin

Toki tämä on subjektiivinen kokemus, mutta mun ja LOkin kokemus on ihan eri:

Ja framerate on kyllä aika nuhanen boxilla.

varsinkin jackfragsin pätkässä tuli esiin isot frame dropit kun ruvettiin ampumaan ja hidasteli tähtäyksessä etc

Ja tätä tukee myös digitalfoundryn testit, pahoja droppeja tulee tämän tästä:

https://www.pelaajalehti.com/uutise...erunknowns-battlegroundsin-xbox-one-julkaisua
 
Tuota katsellessa saa migreenikohtauksen. Herää kysymys missä kunnossa pelejä saisi julkaista. No onneksi hinta on alhainen.
Tämä toki on vasta Preview-vaiheessa oleva peli. Virallinen julkaisu on joskus myöhemmin.

https://www.theverge.com/2017/10/31...egrounds-microsoft-xbox-one-release-date-pubg:
Microsoft is revealing today that PUBG will be available on December 12th, through the Xbox Game Preview program. That does mean this, like the PC version, won’t be a final edition of the game,

Aika perinteinen teksti Preview-pelien kuvauksissa.
This game is a work in progress. It may or may not change over time or release as a final product. Purchase only if you are comfortable with the current state of the unfinished game
 
Aika itkua keskeneräisestä pelistä.
Toinen asia on sitten että olemme maksavia betatestaajia.
 
Aika itkua keskeneräisestä pelistä.
Toinen asia on sitten että olemme maksavia betatestaajia.
Maksavia betatestaajia joo, mutta jos pelaaminen on hauskaa, niin eipä tuo haittaa. Ennemmin näin kuin että peliä pääsisi pelaamaan esim. vasta vuoden päästä.
 
Ei rullaa oikein hyvin kummallakaan konsolilla:

 
Vähän ne pahimmat pelot tässä nyt realisoituu, CPU on vaan niin heikko!. Tosin ei tämä täysin konsolien vika ole, tosi raskas peli kyseessä.
Eiköhän ne saa tuon vielä optimoitua, mutta ne 60fps puheet voidaan kyllä konsoleilla unohtaa.

Silloin kun CPU lyö pullonkaulaa, niin sille on vaikea tehdä enään kunnolla mitään, pitää alkaa muuttamaan pelimoottoria.
 
Maksavia betatestaajia joo, mutta jos pelaaminen on hauskaa, niin eipä tuo haittaa. Ennemmin näin kuin että peliä pääsisi pelaamaan esim. vasta vuoden päästä.

Muutamia early access pettymyksiä kokeneena en enää maksullisia alpha ja beta testejä tue.
Minä odottaisin mieluummin niin kauan että saisin valmiin pelin, suuri osa hätäisistä pelaa bugista ea versiota ja into laantuu. Sitten kun peli julkaistaan ei "valmista" peliä jakseta enää pelata.
Monesti kehittäminen kestää kauan ja patcheja tippuu samaan tahtiin sen virallisen 1.0 version jälkeenkin, kun keskeneräistä julkaistua korjataan.
Yhtenä ehkä surkeimpana esimerkkinä dayz, joka on ollut early alphassa 2014 vuodesta saakka ja on mahdollisesti siirtymässä beta vaiheeseen lähiaikoina, pelaataanko sitä vielä nykyään, tai sitten kun/jos se joku päivä "valmistuu"?
Toinen ikuisuusprojekti Next Car Game: Wreckfest jonka parissa on tullut vietettyä paljonkin tunteja, mutta eipä se oikein enää jaksa kiinnostaa minua, eikä sen enempää pelikavereitakaan.
Minua nyt ei hirveästi PUBG kiinnosta, kun olen saanut pelata kylläkseni PU:n Armaan tekemää battle royale modia ja jos tälle kävisi niin surkeasti kuin dayz:lle ja kehittäminen venyisi ei kiinnosta sitä vähääkään.
 
Mä en vaan näköjään oo kauheen nirso kun mulle kyllä maistuu, ruudunpäivitys on mun silmään riittävää. Kaatuilun ja ton alkumatsin latailun kun sais nyt alkuun pyöriin
 
Muutamia early access pettymyksiä kokeneena en enää maksullisia alpha ja beta testejä tue.
Minä odottaisin mieluummin niin kauan että saisin valmiin pelin, suuri osa hätäisistä pelaa bugista ea versiota ja into laantuu. Sitten kun peli julkaistaan ei "valmista" peliä jakseta enää pelata.
Tavallaan ymmärrän, mutta toisaalta jos pelaan jotain peliä, olisi sitten ihan valmis tai beta-versio, ja nautin pelaamisesta, niin ei minulle ole merkitystä kumpaa versiota pelasin. Voi olla että pelaan PUBG nyt seuraavat kaksi kuukautta ja siirryn muiden pelien pariin. Peliaikaa kertyy esim. 50 tuntia. Maksoin tästä 29,90e ja minulla oli hauskaa pelin parissa. Tämä on minulle täysin hyväksyttävä vaihtoehto.

Monet 60 euron pelit eivät kerrytä 15 tuntia enempää peliaikaa omissa pelailuissa ja harvoin silloinkaan olen pettynyt.
 
Tavallaan ymmärrän, mutta toisaalta jos pelaan jotain peliä, olisi sitten ihan valmis tai beta-versio, ja nautin pelaamisesta, niin ei minulle ole merkitystä kumpaa versiota pelasin. Voi olla että pelaan PUBG nyt seuraavat kaksi kuukautta ja siirryn muiden pelien pariin. Peliaikaa kertyy esim. 50 tuntia. Maksoin tästä 29,90e ja minulla oli hauskaa pelin parissa. Tämä on minulle täysin hyväksyttävä vaihtoehto.

Monet 60 euron pelit eivät kerrytä 15 tuntia enempää peliaikaa omissa pelailuissa ja harvoin silloinkaan olen pettynyt.

Joo ei siinä mitään jos pelaamisesta nauttii, mutta omalle kohdalle osuneissa ea pettymyksissä on peli ollut tosi pitkään niin rikki etten ole pelaamisesta nauttinut.
No itseäni saan tietenkin syyttää, kun olen lähtenyt hypeen mukaan.
Mieluummin pelaan valmista toimivaa peliä, olipa sen kesto, tai hinta mitä tahansa. Tämä ea malli vaan monesti tekee sen, ettei niille vuosia kehityksessä olleille verkkopeleille tahdo löytyä enää kunnolla pelaajia siinä vaiheessa, kun ne olisi parhaimmillaan.
 
Vähän ne pahimmat pelot tässä nyt realisoituu, CPU on vaan niin heikko!

Ja mietipä, jos Xbox One X:n prossu on heikko, niin miten surkea kokemus PUBG tulee olemaan Pleikkarilla. :p (Vaikka kuinka paljon valehtelevatkin joulumainoksissaan 4K gamingistä... ;) )
 
Ja mietipä, jos Xbox One X:n prossu on heikko, niin miten surkea kokemus PUBG tulee olemaan Pleikkarilla. :p (Vaikka kuinka paljon valehtelevatkin joulumainoksissaan 4K gamingistä... ;) )

Joo siinä voi lentää pölyt tv tasosta ku pro:n tuulettimet pamahtaa käyntiin ja voi olla myös että korvasuojia suositellaan :D mutta voidaan myös pitää vähän ironisena sitä että Microsoft haaskasi rahaa ajalliseen yksinoikeuteen semmoiseen peliin joka pyörii todella huonosti ja näyttää todella huonolta semmosella konsolilla jota se markkinoi maailman tehokkaimmaksi konsoliksi.
 
Ylös Bottom