Vastaus: PlayStation 3 Slim
Noniin tässä meikäläisen mietteet jos jotain sattuis kiinnostamaan:
Vaihdoin siis vuosi sitten ostetun 80 gigasen pleikan tämän tilalle. Takuu oli juuri mennyt umpeen vanhasta joten ei ollut yhtään huono diili maksaa 50 euroa tästä(itseasiassa 80€ koska jouduin ostamaan kaksi käytettyä 15 euron peliä myös tuota diiliä varten). Laite itsessään on pienempi kuten kaikki nyt varmasti tietävät, joka on plussaa tietysti. Itse tykkään mattapinnasta enemmän, mutta se nyt on makuasia.
Ärsyttää vain että miksi tämänkin pitää olla kupera kuten edeltäjänsäkin. Se tekee tästä hankalammin sioitettavan kun ei voi pistää mitään dvd soitinta tai digiboxia tämän päälle. Tosin itselläni ei tv tason tilan puutteen vuoksi se sinne mahtuisikaan, mutta kenties joskus tulee tilanne että mahtuisi ja silloin se on pakko pistää päällimmäiseksi, jos ei sitten halua pitää pysty asennossa.
Pystyasennossa se on nyt, hiukan pelottaa että kaatuuko se tuosta kun se on vähän kapeampi ja olen kuullut että pitäisi ostaa jokin ständi tuota varten erikseen. No kyllä se tossa jotenkuten pysyy joten olkoon nyt noin.
Ääni on ainakin meikäläisen versiossa edellistä pienempi. en tiedä onko mulla hiukan normaalia hiljasempi slim vai oliko äänekkäämpi kasikymppinen. Mutta normaalista kämppäni taustamelusta en erota yhtikäs mitään. Tietokone nimittäin pitää semmoista aika voimakasta tasaista hurinaa joka peittää tuon mennen tullen. Kokeilin kyllä miltä se kuulostaa kun pc ja muut vempaimet on pois päältä ja ei sitä kyllä metriä kauemmas kuule yhtään mitään. Voi mulla olla huono kuulokin. Ja menin ihan likelle kuuntelemaan niin kyllähän se vähän hurisee mutta ihan normaali hurina, ei mitään kimeetä sirinää tai räksytystä. normaali ilmavirtaus vaan kulkee koneesta ulos.
En oo tosin päässy kokeilemaan vielä mitään peliä sisällä, että pitääkö se jotain ääntä pelatessa, en tiedä.
Ihan tyytyväinen olen kyllä. Nyt latailen tässä Socomia. Alotin latauksen neljältä päivällä eli about 5½ tuntia ladannu sitä ja vielä arvioi 55 minuuttia kestävän. taitaa olla pari muutakin lataamassa storesta jotain
Kuvia: