Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3 Slim

Vastaus: PlayStation 3 Slim

Miten tuo onnistuu?

Ensin täytyy HDMI-ohjaustuki laittaa päälle pleikasta. Mene 'System Settings' > 'Control for HDMI' > ON

Sitten jos kakesta löytyy Anynet+ nappi niin paina sitä. Sen jälkeen 'Valitse laite'-valikosta Player (ainakin minulla PS3 näkyy tuolla nimellä). Sen kun valitsee niin XMB:ssä pitäisi pystyä navigoimaan kaukosäätimen suuntanapeilla ja enterillä.

En ole sen isommin testannut mitä muuta voi tehdä.

P.S. Ja nämä ohjeet siis Samsungin telkkareille.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Vähän mietteitä:

- Laiteen mattapinta on ruma, muuten laite on näpsäkkään kokoinen.
-Todella hiljainen, paljon hiljaisempi kuin vanha 40gb.
-DS3 vaikuttaa paljon laadukkaammalta, kuin lelu sixaxis.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

siis jos laitan mun vanhan kovon slimiin niin pitääkö se formatoida eka? Ajattelin nimittäin laittaa vanhan kovon slimiin hetkeks, ottaa savet talteen tikulle ja sitten vaihtaa takasin se slimin oma kovo ja pistää siihen tallennukset. Onnistuukos tommone?
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

siis jos laitan mun vanhan kovon slimiin niin pitääkö se formatoida eka? Ajattelin nimittäin laittaa vanhan kovon slimiin hetkeks, ottaa savet talteen tikulle ja sitten vaihtaa takasin se slimin oma kovo ja pistää siihen tallennukset. Onnistuukos tommone?

Ei onnaa. Savet pitää ottaa talteen tikulle vanhalla Pleikalla.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Noniin tässä meikäläisen mietteet jos jotain sattuis kiinnostamaan:

Vaihdoin siis vuosi sitten ostetun 80 gigasen pleikan tämän tilalle. Takuu oli juuri mennyt umpeen vanhasta joten ei ollut yhtään huono diili maksaa 50 euroa tästä(itseasiassa 80€ koska jouduin ostamaan kaksi käytettyä 15 euron peliä myös tuota diiliä varten). Laite itsessään on pienempi kuten kaikki nyt varmasti tietävät, joka on plussaa tietysti. Itse tykkään mattapinnasta enemmän, mutta se nyt on makuasia.

Ärsyttää vain että miksi tämänkin pitää olla kupera kuten edeltäjänsäkin. Se tekee tästä hankalammin sioitettavan kun ei voi pistää mitään dvd soitinta tai digiboxia tämän päälle. Tosin itselläni ei tv tason tilan puutteen vuoksi se sinne mahtuisikaan, mutta kenties joskus tulee tilanne että mahtuisi ja silloin se on pakko pistää päällimmäiseksi, jos ei sitten halua pitää pysty asennossa.

Pystyasennossa se on nyt, hiukan pelottaa että kaatuuko se tuosta kun se on vähän kapeampi ja olen kuullut että pitäisi ostaa jokin ständi tuota varten erikseen. No kyllä se tossa jotenkuten pysyy joten olkoon nyt noin.

Ääni on ainakin meikäläisen versiossa edellistä pienempi. en tiedä onko mulla hiukan normaalia hiljasempi slim vai oliko äänekkäämpi kasikymppinen. Mutta normaalista kämppäni taustamelusta en erota yhtikäs mitään. Tietokone nimittäin pitää semmoista aika voimakasta tasaista hurinaa joka peittää tuon mennen tullen. Kokeilin kyllä miltä se kuulostaa kun pc ja muut vempaimet on pois päältä ja ei sitä kyllä metriä kauemmas kuule yhtään mitään. Voi mulla olla huono kuulokin. Ja menin ihan likelle kuuntelemaan niin kyllähän se vähän hurisee mutta ihan normaali hurina, ei mitään kimeetä sirinää tai räksytystä. normaali ilmavirtaus vaan kulkee koneesta ulos.

En oo tosin päässy kokeilemaan vielä mitään peliä sisällä, että pitääkö se jotain ääntä pelatessa, en tiedä.

Ihan tyytyväinen olen kyllä. Nyt latailen tässä Socomia. Alotin latauksen neljältä päivällä eli about 5½ tuntia ladannu sitä ja vielä arvioi 55 minuuttia kestävän. taitaa olla pari muutakin lataamassa storesta jotain :p

Kuvia:
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Mites kun musta taas tuntuu ettei toi Slimi ole yhtään alkup. 60 gigasta hiljasempi. Kaikenlisäksi tämä tunuu kuumenevan aikamoisesti takaosasta, kun siellä on ainoat aukot josta kuuma ilma pukkaa ulos. Rumempihan tämä kaikenlisäksi on, näyttää joltain muoviselta lounaslaatikolta. Rumalta lounaslaatikolta. Tosin enpä mä sitä katsele.

Plussaa kuitenkin uudesta Dualshokista, 2 vuoden takuusta ja isommasta kovalevystä. Nyt myös valaistut poweri ja eject-namiska.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Tuli sit tähäänki talouteen hommattua tää slimmi tänään, vanha grilli vaihtoon ja uusi slimmi tilalle! Aluksi epäilin ja olin sitä mieltä että tää näyttää jotenkin rumemmalta kun vanha malli, johtuen mattapinnasta yms. Paketista vedettyä ulos, näyttää kuitenkin paljon siistimmältä. Jotenkin semmonen simppeli ja tyylikäs ja se mattapinta on kuitenkin pitemmän ajan käytössä myös käytännössä parempi, syyt jo tiedättekin.

Mitä melutasoon tulee, niin eipä se kovin paljon hiljaisempi oo kun edellinen 40g malli. Joskus pitää jopa hieman ärhäkkäämpää ääntä, varsinkin kun levy on sisällä mutta eipä se mun elämää haittaa, varsinkin kun pelan kuullokkeet päässä. Pelit ei enää käynnisty sillä Playstation 3 logolla, vaan vilkuttelee jotain ja menee suoraan peliin. Mikä nyt tuskin on niin hirveen tärkeä asia.

Eniten tässä kuitenkin houkutti se uusi takuu, kun vanhasta jo ajat sitten ummessa eikä tietokaan koska posahtaa, ei välttämättä ois posahanut mut miks ottaa riskiä. Sekä eihän siitäkään haittaa oo että sai muutaman gigan ylimääräistä! Ihan tyytyväinen kyl oon, varsinkin kun se on tossa TV tason päällä pystyssä töllön vieressä, niin näyttää kyllä mun mielestä todella siistiltä!

Valaistetut nappulat on kyl siistejä:) Sekä se että ne on nappuloita, eikä noita oudon tuntusia kosketin pintanappuloita!
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

60 gigainen oli äänekkäämpi kuin jääkaappi mut ny jääkaappi vetelee voittoja slimistä prkl. :D
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

No ei ne nyt sentään niin melusia oo, nytki se on tos päällä eikä mitään muuta kun pientä surinaa pitää, välillä kun levy pyörii sisällä hieman aherammin, niin saatta hieman melutaso nousta. Siis miten hiljaisia te niistä haluatte, että sama kun kiinni olisi vai? ei ne nyt sentään mitään porakonen ääntä päästele, pieni surinaa nyt tuskin kauheesti peli/elokuva elämyksiä haittaa, varsinkin jos äänet on vielä suht kovaalla:). Mikä laite nyt olis täysin hiljainen, lukuunottamatta puuceen näyttöjä ja töllöjä. Mut kai nääki mallit on sit niitä yksilöitä, että joillakin se on semmonen tehoimurin/porakoneeseen verrattavissa, tai sit vaan jotkut kiinnittää enemmän huomiota, tai sit mun pitäs korvat putsata. Ohan näitä vaihtoehtoja:)

Mut itteäni ei tollaset pienet surinat haittaa!
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Itsellä ainakin tuntuu olevan todella äänetön, mutta tosiaan kuumenee tuolta takaa aikalailla.

Yksi asia jonka huomasin erona 40gt malliin oli kun painaa eject nappia.
Aivan järjetön sorina kuuluu kun se pukkaa levyn pihalle vrt. vanhaan jossa kuului hyvinkin fiksu ääni.
Saa nähdä onko tuo ominaisuus vai hajoaako vielä.

Ensimmäisen kerran jo tilttasi (en tiedä johtuuko 3.0:sta vai slimmistä) kun menin batmanissä "lopeta peli".
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Itsellä ainakin tuntuu olevan todella äänetön, mutta tosiaan kuumenee tuolta takaa aikalailla.

Yksi asia jonka huomasin erona 40gt malliin oli kun painaa eject nappia.
Aivan järjetön sorina kuuluu kun se pukkaa levyn pihalle vrt. vanhaan jossa kuului hyvinkin fiksu ääni.
Saa nähdä onko tuo ominaisuus vai hajoaako vielä.

Ensimmäisen kerran jo tilttasi (en tiedä johtuuko 3.0:sta vai slimmistä) kun menin batmanissä "lopeta peli".

myös minun slimissä pitää tuo levyn kelkka aikamoista meteliä
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Ensivaikutelmat äänekkyydestä verrattuna 40Gb versioon.
- äänentaajuus korkeampi -> häiritsevämpi.
- levynpyöritys äänekkäämpää kuin entisessä
+ tuulettimen kierrokset ei nouse ollenkaan pelatessa toisinkuin vanhalla.

Täytyy ensin katsella pari leffaa, mutta pelkään joutuvani ostamaan erillisen blueraysoittimen melun takia.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Ensivaikutelmat äänekkyydestä verrattuna 40Gb versioon.
- äänentaajuus korkeampi -> häiritsevämpi.
- levynpyöritys äänekkäämpää kuin entisessä
+ tuulettimen kierrokset ei nouse ollenkaan pelatessa toisinkuin vanhalla.

Täytyy ensin katsella pari leffaa, mutta pelkään joutuvani ostamaan erillisen blueraysoittimen melun takia.

Omasta mielestäni tämä on kyllä paljon hiljaisempi kuin 80 gb. Siis ei kuulu melkein mitään. Ihmetyttää se, että joillakin on selvästi hiljaisempi kun toisella 2x voimakkaampi.
ps. Onks toi koko ajan stand by tilassa?
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Omasta mielestäni tämä on kyllä paljon hiljaisempi kuin 80 gb. Siis ei kuulu melkein mitään. Ihmetyttää se, että joillakin on selvästi hiljaisempi kun toisella 2x voimakkaampi.
ps. Onks toi koko ajan stand by tilassa?

En vetele sähköjohtoa irti, jos sitä tarkoitat. Ääni ei ole välttämättä lujempi, mutta häiritsevämpi.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

myös minun slimissä pitää tuo levyn kelkka aikamoista meteliä

Kuuluuhan tuosta asemasta tosiaan hieman kovempi mekkala kuin vanhasta...en nyt ehkä kuitenkaan mistään "sorinasta" puhuisi.

Muuten laite on huomattavasti hiljaisempi kuin vanha 60 gb. Leffaa katsoessa ei voi yksinkertaisesti kuulla n. parin metrin päästä mitään, ellei ole täysin hiljainen kohtaus menossa. 60 gb puhalteli huomattavasti lujempaa jo idlatessa pidempään. Konsolin sijoituspaikka on sama kuin ennen. Vaikea uskoa, että kohtuullisen järeillä komponenteilla varustettua eväslaatikkoa voi ilman suurta rahallista satsausta hiljaisemmaksi saada.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Ensivaikutelmat äänekkyydestä verrattuna 40Gb versioon.
- äänentaajuus korkeampi -> häiritsevämpi.
- levynpyöritys äänekkäämpää kuin entisessä
+ tuulettimen kierrokset ei nouse ollenkaan pelatessa toisinkuin vanhalla.

Täytyy ensin katsella pari leffaa, mutta pelkään joutuvani ostamaan erillisen blueraysoittimen melun takia.

Mielenkiintoisia kommentteja. Mulla ainakin "ongelmana" ollut lähinnä tuo PS3:n "puhina" eli tuuletus, mutta ei kyllä koskaan "levynluku" (toisin kuin 360:lla, jos ei peliä installoi). Kyllä ne kaikki laitteet nyt jotain ääntä pitää, mutta pitänee nyt itse testata jossain Slim-mallia..
 
Ylös Bottom