Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3 Slim

Vastaus: PlayStation 3 Slim

Moi,

Eipä kuitenkaan mennyt kuin elokuvissa. Deaktivoin vanhan ja formatoin ym. että oli factory moodissa. Päivitin slimiin v.3.00 käyttiksen. PS store toimi hyvin eli sieltä sain kaikki jo ostetut uudelleen ladattua mutta Singstar Storesta en... Eli tulee se sama vanha herja että "valittua kohdetta ei voi ladata, sillä se on tarkoitettu toiselle järjestelmälle.."

Laitoin jo mailia NF hotlineen, mutta vastausta odotellessa onko jollakin tiedossa kikka millä tämän pystyy korjaamaan, eli missasinko jotain matkalla?
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Laitoin jo mailia NF hotlineen, mutta vastausta odotellessa onko jollakin tiedossa kikka millä tämän pystyy korjaamaan, eli missasinko jotain matkalla?
Missasit. SingStore-ostokset ovat se säännön vahvistava poikkeus, eli ne on naitettu kiinteästi yhteen ja vain yhteen PS3:een kerrallaan. Tuo lukitus puretaan tosiaan ottamalla yhteyttä Nordisk Filmiin. Varaudu n. 7 arkipäivän odotukseen. Sen jälkeen voit ladata SingStore-kappaleet normaalisti uuteen Pleikkaasi.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Eilen kävin gamestopista varaamassa tuon ja nyt soittivat että voi hakea. Vien vanhan kasikymppisen vaihdossa ja pari peliä niin ei maksa kun 50 euroa. Anyway myyjä sanoi eilen kun kysyin että miten saan socomin tuohon uuteen slimiin kun olen ostanut sen storesta, niin sanoi että senkun käy lataamassa, mutta on ehdottoman tärkeää alustaa tuo vanhan pleikkarin kovalevy koska luottokorttitiedot voi muuten jäädä sinne. No en jaksanut kunnolla forkata kun arvioitu aika olis ollu 4 tuntia 45 minuuttia niin vetäsin vaan "nopean alustuksen". En tiedä mitä tuo nyt käytännössä meinaa, mutta näennäisesti koskemattomalta vaikutti kun kokeilin äsken eikä kestänyt kuin 5min.

Jollain CSI vehkeillä sen varmaan saa palautettua sieltä joten pitänee käydä vaihtamassa PSN salasanat ja meilit ettei pääse vahinkoja sattumaan.

Mutta tiedoksi muillekkin jotka mahdollisesti vaihdattaa vanhoja pleikkareitaan slimiin jossain gamestopissa yms. niin jos on luottokortti tietoja pleikkarissa niin muistakaa forkata.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Mutta tiedoksi muillekkin jotka mahdollisesti vaihdattaa vanhoja pleikkareitaan slimiin jossain gamestopissa yms. niin jos on luottokortti tietoja pleikkarissa niin muistakaa forkata.

Vein plegen Gamestoppiin jo eilen, en formatoinnut levyä mitenkään. Poistin tunnuksen, tyhjensin luottokorttitiedot ja deaktivoin pleikan. Oletan että GS katsoo että se levy formatoidaan kunnolla ennen luovuttamista uudelle asiakkaalle.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

No en jaksanut kunnolla forkata kun arvioitu aika olis ollu 4 tuntia 45 minuuttia niin vetäsin vaan "nopean alustuksen". En tiedä mitä tuo nyt käytännössä meinaa, mutta näennäisesti koskemattomalta vaikutti kun kokeilin äsken eikä kestänyt kuin 5min.
Tuo nopea alustus on ihan riittävä toimenpide. Pleikkarin tiedostojärjestelmä on muutenkin salattu, joten tiedon (tai edes PSN-tunnuksen) palauttaminen sieltä on lähes mahdoton toimenpide. Yhtään todistettavaa tapausta ei löydy tuosta, että joku olisi onnistunut toisen PSN-tunnuksen salasanoineen saanut selville pika-alustuksen jälkeen.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Hoh, Samsungin TV:n kaukosäätimelläkin voi selata XMB:tä. :)

Kiva feature todellakin.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Slimin "hiljaisuudesta":

heti ekalla käynnistyksellä ihmettelin laitteen tuottamaa ääntä. Korvakuulolla en sanoisi laitetta ratkaisevasti hiljaisemmaksi kuin aiempaa hyvin hiljaista 40gt malliani. Tuo äänensävy mitä minun Slimini pitää on korkeampaa, ehkä sirittävämpää kuin 40gt mallissa ja jollain tavalla koen sen häiritsevämpänä. Ei sinänsä ongelma koska ääni kuuluu vain kun olen XMB:ssä. Olen hiukan pettynyt laitteen tuottamaan äänentasoon koska ennen vaihtoa luin testejä jossa hehkutettiin laitetta todella hiljaisena.

Laittakaahan muutkin raporttia laitteen äänekkyydestä tai hiljaisuudesta jotka laitteen olette jo saanet käsiinne.
Vaimon vanhempien tietsikka pitää sellaista korkeampaa sirinää ja se jos mikä on raivostuttava ääni.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Pitää toi joo vähän erilaista ääntä kuin 60 gigainen. Pelatessa ei alkanut hurista kovempaa kuten edellinen malli. Ei ainakaan mun mielestä ole siis häiritsevää ääntä ton hurina.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

mielellään kuvia tuosta Slim mallista näkisin. (kuten varmaan moni muu myös). sitten tuosta äänekkyydeestä kuulisin myös "raportteja", koska tämä ehkä ainut syy miksi ostaisin tuon Fätin tilalle. -jostain taisin lukea kyllä että eroa 80Gb- fätti mallilla ja Slim mallilla oli äänekkyydessä jokunen Desibeli..jos muistan oikein, mutta paljon olen lukenut että olisi todella paljon hiljaisempi, mutta jotkut sanovat että eroa ei ole lähes yhtään/ollenkaa. <- mitä sanoo KonsoliFin asukkaat? :D
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

jostain taisin lukea kyllä että eroa 80Gb- fätti mallilla ja Slim mallilla oli äänekkyydessä jokunen Desibeli..jos muistan oikein, mutta paljon olen lukenut että olisi todella paljon hiljaisempi, mutta jotkut sanovat että eroa ei ole lähes yhtään/ollenkaa.
Kolmenkin desibelin ero on jo ihmiskorvin erotettavissa.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Veljen kokemukset käyntiäänestä samansuuntaiset kuin mulla eli ei pidä Slimiään mitenkään merkittävästi hiljaisempana. Hän vaihtoi 80gt Slimiin ja kirjoitti just mulle: "Yhtä äänekäs mun mielestä kuin 80gt".
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Nyt on tullut takaraivoon vähän semmonen tunne että jos ei osta slim niin se olisi isokin menetys. Ovatko vaistoni väärässä vai menetänkö siinä oikeasti jtn suurta kun en osta slimiä tai tartu noihin special tarjouksiin?
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Nyt on tullut takaraivoon vähän semmonen tunne että jos ei osta slim niin se olisi isokin menetys. Ovatko vaistoni väärässä vai menetänkö siinä oikeasti jtn suurta kun en osta slimiä tai tartu noihin special tarjouksiin?
Tuo uusi malli tulee olemaan jatkossa ainoa myytävä malli, joten jos tulet katumapäälle, laitetta kyllä löytyy kaupoista. Menetät siis korkeintaan early adopter -edun. Joka tapauksessa esim. Gamestop hyvittää vanhoista Pleikkareista jatkossakin, joskaan ei välttämättä niin hyvin kuin tämän julkaisutarjouksen yhteydessä.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Veljen kokemukset käyntiäänestä samansuuntaiset kuin mulla eli ei pidä Slimiään mitenkään merkittävästi hiljaisempana. Hän vaihtoi 80gt Slimiin ja kirjoitti just mulle: "Yhtä äänekäs mun mielestä kuin 80gt".
Kyllähän se on jo testeissä sanottu, että Slimin äänekkyydessä alaspäin, ei ole yhtä selvää eroa, kuin 60->40->80 malleissa.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Kriittisempää onkin mistä ne desibelit muodostuvat. Tasainen hurina/humina ei haittaa mutta korkeampi sirinä taasen on inhottavampi vaikka ääni olisikin hiljaisempi.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Yritänpä tässä parhaillaan palauttaa backuppia vanhasta plegestä slimiin. Nyt näyttää siltä, että homma on jumittunut kummallisesti kohtaan, jossa kovalevy formatoidaan. Yläkulmaan on jumittunut ilmoitus signed out ja pleikan WLAN-indikaattori vilkkuu tasaisesti. Formatointi ei etene, vaan on jumittunut 0 % kohdalle.

Kenellekään sattunut moista? Ei tuosta uskalla virtaa katkaista, kun ei tiedä, herääkö henkiin.

EDIT: Nojoo, loppu hyvin, kaikki hyvin. Sammutin vekottimen pitkällä virtanapin painalluksella ja vedin restoren uusiksi...toimii :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Terve!
Kinkkinen tilanne päällä...:confused:
Elikkäs tänään vaihto slimiin ja vanhasta kovo(120gb) talteen ja 40gb alkuperäinen tilalle.
Mutta nyt kun lykkään sen vanhan(120) tähän slimiin niin tarjoo formatointia...?

Elikkäs olisko sittenkin pitänyt tehdä varmuuskopio?

Itse maalaisjärjellä ajattelin tai sitten en...:(

Ei vaan kiinnostais luopuu Kaikesta siitä mitä jo oli...
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Terve!
Kinkkinen tilanne päällä...:confused:
Elikkäs tänään vaihto slimiin ja vanhasta kovo(120gb) talteen ja 40gb alkuperäinen tilalle.
Mutta nyt kun lykkään sen vanhan(120) tähän slimiin niin tarjoo formatointia...?

Elikkäs olisko sittenkin pitänyt tehdä varmuuskopio?

Itse maalaisjärjellä ajattelin tai sitten en...:(

Ei vaan kiinnostais luopuu Kaikesta siitä mitä jo oli...

ei taida mennä vain vaihtamalla toiseen konsooliin vaan pitää eka formatoida se
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Terve!
Kinkkinen tilanne päällä...:confused:
Elikkäs tänään vaihto slimiin ja vanhasta kovo(120gb) talteen ja 40gb alkuperäinen tilalle.
Mutta nyt kun lykkään sen vanhan(120) tähän slimiin niin tarjoo formatointia...?

Elikkäs olisko sittenkin pitänyt tehdä varmuuskopio?

Itse maalaisjärjellä ajattelin tai sitten en...:(

Ei vaan kiinnostais luopuu Kaikesta siitä mitä jo oli...

Olisi pitänyt ottaa varmuuskopio, pleikka "rekisteröi" joka kovon erikseen...
Esim. mun pleikkarin kovo ei mene sun pleikkariin ilman formatointia
 
Ylös Bottom