Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Sitähän voisi tänään töiden jälkeen käynnistään PS3:n ja pelailla vaikka hieman MotorStormia... :D
Ei aiheuta laisinkaan tuskaa. ;)
 
Vastaus: PlayStation 3

Hahah, eli sulla on se ihana pakettien aukaisuhetki takana päin :p
 
Vastaus: PlayStation 3

Pibe sanoi:
Hahah, eli sulla on se ihana pakettien aukaisuhetki takana päin :p
Näin on... toisaalta olisi mukavaa saada elää se hetki taas uudestaan. Tuollaisina hetkinä olo on kuin pikkupoikana jouluna. :D
 
Vastaus: PlayStation 3

HesusR sanoi:
Näin on... toisaalta olisi mukavaa saada elää se hetki taas uudestaan. Tuollaisina hetkinä olo on kuin pikkupoikana jouluna. :D
Tuo on totta. Onko miten paljon porukkaa täältä menossa hakemaan pakettia sillon klo 00.01 verkkokaupasta?
Aika monella tuntuu kuitenkin jo kone olevan ja osa on tilannut netistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Itse joudun odottelemaan iltapäivään, että pääsen pelailemaan :p Haen tosin konsolini paikallisesta vakioliikkeestä heti klo 10, mutta en ehdi pelailemaan vaan pitää mennnä kouluun istumaan... No, toivottavasti ehdin vielä silloin saamaan sen ilmaisen Bond -Bluray:n.
 
Vastaus: PlayStation 3

Ottakaa kamera mukaan ja valokuvia julkaisutapahtumista. Olemme muuta Eurooppaa tunnin parin edellä, joten päästään kuittaamaan kuvilla jo hyvää aikaa ennen muita :D
 
Vastaus: PlayStation 3

Taitaa olla täällä Rovaniemen päässä PS3:sen julkaisu huomenna aika hiljainen :D Eipä tarvitse ainakaan jonottaa huomenna Viihdekeskuksen edessä, vaan kävelen sisään ja käyn hakemassa omani pois... Kivaahan se olisi, jos olis kunnon ihmismassa hakemassa koneitaan, mutta saapa nähdä ;)
 
Vastaus: PlayStation 3

Australiassa lasketaan jo pian minuutteja launchiin ja missä olosuhteissa:

australia_highs_c.jpg


:D :p
 
Vastaus: PlayStation 3

SamTheMan sanoi:
Itse joudun odottelemaan iltapäivään, että pääsen pelailemaan :p Haen tosin konsolini paikallisesta vakioliikkeestä heti klo 10, mutta en ehdi pelailemaan vaan pitää mennnä kouluun istumaan... No, toivottavasti ehdin vielä silloin saamaan sen ilmaisen Bond -Bluray:n.


Ehdit, vaikka odottaisit lauantaihin. Ei 500 000 konsolia niin nopeasti myydä. Kaikilla ei myöskään ole nettiä.
 
Vastaus: PlayStation 3

HDMI-kaapeli vielä Discshopilta postittamatta. Pitäisi kuulemma tulla vielä tänään varastoon. Jos ei ehdi, pitää hakea huomenna joku halpa HDMI-kaapeli varalle.

Ei paha juttu...:D
 
Mulle tuli jo postisa PS3... Mitähän ihmettä..:D

--------

No ei.. Vitsi Vitsi..:) :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

jryi sanoi:
Toisaalta eilen sanoin vaimolle, että tässä on nyt kaksi vuotta odotettu uutta konsolia, kaksi päivää ei tunnu enää missään. Valehtelin.

Pibe sanoi:
Ai juma! :D
Tämä on todellakin tuskaa! :eek: :cool:

Ei kun nythän teitä on hauska lueskella kun kieriskelette! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Onnipossut ketä postissa on jo saanut sanon minä! Täällä saadaan varmaan kärsiä ensi viikkoon asti, kiitos Netanttilan. Jos nyt edes maanantaiksi...pieni haave huomisesta on vielä olemassa, jos tänään eksyisi postiin asti.
 
Vastaus: PlayStation 3

samuel6 sanoi:
Onnipossut ketä postissa on jo saanut sanon minä! Täällä saadaan varmaan kärsiä ensi viikkoon asti, kiitos Netanttilan. Jos nyt edes maanantaiksi...pieni haave huomisesta on vielä olemassa, jos tänään eksyisi postiin asti.

Käyppäs lukemassa netanttilan sivuilta hieman tarkemmin!
Siellä lukee että lähtevät heiltä postiin 23.03 joten saat paketin aikaisintaan MA:(
 
Vastaus: PlayStation 3

Joo luettu on, puhelimessa kyseltynä vastaus että tänään ilmeisesti ovat lähettämässä tavaraa koska ei kuitenkaan ehdi perille täksi päiväksi. :) Eli siitä pieni haave huomisesta.
 
Vastaus: PlayStation 3

Huomenna tulee pikkupomoja ympäri Suomea poikkeaan puljussa iltapäivällä. Kerroin omalle pomolle että teen taktiset ja haen ruokkiksella PS3:sen Gamelifesta ja levitän laatikot takahuoneen pöydälle niin että takuulla näkevät :D . Kostoks ku pääsen himaan säätään konsolia vasta illalla kuuden tienoilla.

Kaveri tossa päivällä jo soitteli: "Moro Rixa, mä meen sunnuntaina yövuoroon. Joten tuun su illalla teille pelaan ok." :P

Odottavan aika on ylipitkä.
 
Ylös Bottom