Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Tulihan sieltä Konsolinetistä vihdoin viesti, että konsolit odottavat noutajaansa. Jaksaiskohan sitä heti keskiyöllä vääntäytyä...
 
Vastaus: PlayStation 3

Legge sanoi:
Tulihan sieltä Konsolinetistä vihdoin viesti, että konsolit odottavat noutajaansa. Jaksaiskohan sitä heti keskiyöllä vääntäytyä...

Joo, tosin ei minulla mitään kuittia ennakkomaksusta ole, kun ei sellaista ole pyydettykään. Tilasin setin noudolla.
 
Vastaus: PlayStation 3

hartzu sanoi:
Joo, tosin ei minulla mitään kuittia ennakkomaksusta ole, kun ei sellaista ole pyydettykään. Tilasin setin noudolla.

Itseäni pyydettiin ainaki tuomaan kuitti ennakkomaksusta Prismaan!
Mutta sehän tässä ketuttaakin...Oon meinaa onnistunu hukkaamaan sen kuitin!
Toivottavasti saan silti sen alennuksen siitä koneesta! Siis koneenhinta - varaus.
 
Vastaus: PlayStation 3

hartzu sanoi:
Joo, tosin ei minulla mitään kuittia ennakkomaksusta ole, kun ei sellaista ole pyydettykään. Tilasin setin noudolla.

Ei minullakaan mitään kuittia ole, tilasin myös noudolla.
Tilausvahvistus numero kyllä löytyy ja sillä saa oman paketin:D
 
Vastaus: PlayStation 3

Onkos ketään tilannut hopparista? Itse tilasin joku aika sitten muttei ole tullut mitään viestiä takaisin sitten tilausvahvistuksen. Sivuilla kyllä näkyy että tuotetta olisi varastossa.


Tulisi nyt huomiseksi tai tulisi edes huuto.netistä huudettu mgs portable ops psplle niin ei menisi viikonloppu ryypäten :(
 
Vastaus: PlayStation 3

eewokki sanoi:
Onkos ketään tilannut hopparista? Itse tilasin joku aika sitten muttei ole tullut mitään viestiä takaisin sitten tilausvahvistuksen. Sivuilla kyllä näkyy että tuotetta olisi varastossa.


Tulisi nyt huomiseksi tai tulisi edes huuto.netistä huudettu mgs portable ops psplle niin ei menisi viikonloppu ryypäten :(

Meikis tilas, on pakattavana ja tulee vasta ensi viikolla. Siis dokaamisen puolelle menee, mulla siis.
 
Vastaus: PlayStation 3

Aika karua porukkaa noi aussit :D Verkkokauppaan näyttää tulleen sellainen erä, että koneita on lampaille syötettäväksi asti ennakkotilausten jälkeenkin.
 
Vastaus: PlayStation 3

Legge sanoi:
Aika karua porukkaa noi aussit :D Verkkokauppaan näyttää tulleen sellainen erä, että koneita on lampaille syötettäväksi asti ennakkotilausten jälkeenkin.

Ja etusivulla ei mainintaakaan laitteesta, legacy next-gen Xboita mainostellaan sen sijaan auliisti :rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation 3

Tyyppiesimerkki tapauksesta jossa pre-order on sisällä ja koneita tulee kerrankin enemmän kuin laki sallii eikä sitä perus 20kpl per kaupunki. Voisin lyödä kalsarini vetoa että huomenna poimittujen koneiden myyty määrä on yli 1000 :p
 
Vastaus: PlayStation 3

FindRb sanoi:
Ja kuinkas kävikään...
http://www.angry-gamer.net/ag/index.php?option=com_content&task=view&id=450&Itemid=2

Ei ollu näköjään kovin innostunutta porukkaa.

Toverit, PS3-puolueen paikallisosaston jäsenet pallon toisella puolen, olivat kyllä liikkeellä :D

ps3-launches-in-australia_1686_screen.jpg


ps3-launches-in-australia_2547_screen.jpg


(lähde)
 
Vastaus: PlayStation 3

Nisupulla sanoi:
Toverit, PS3-puolueen paikallisosaston jäsenet pallon toisella puolen, olivat kyllä liikkeellä :D
Mä jo ajattelinki, että ei siellä nyt ihan noin huonosti voinu mennäkkään, mutta postasin linkin jokatapauksessa.

70 ihmistä??? Ehh... Olis kyllä vieläkin kerätä enemmän porukkaa.
 
Vastaus: PlayStation 3

FindRb sanoi:
Mä jo ajattelinki, että ei siellä nyt ihan noin huonosti voinu mennäkkään, mutta postasin linkin jokatapauksessa.

70 ihmistä??? Ehh... Olis kyllä vieläkin kerätä enemmän porukkaa.

En minäkään telttailemaan lähtsi jos tietäisin saavani koneeni joka tapauksessa seuraavana aamuna kävelemällä kauppaan ihan normaali aukioloaikana:)
 
Vastaus: PlayStation 3

TJS sanoi:
En minäkään telttailemaan lähtsi jos tietäisin saavani koneeni joka tapauksessa seuraavana aamuna kävelemällä kauppaan ihan normaali aukioloaikana:)

Arvelluttavinta tässä on se, että itse ollaan menossa hengailemaan jonoon fiiliksen vuoksi, mutta oma kone haetaan ihan muualta vasta aamulla :confused:

Valokuvia luvassa puolenyön jälkeen.
 
Vastaus: PlayStation 3

Itsellä ollut PS3 jo neljästä saakka. Itseasiassa tämä on kirjoitettu PS3 :lla.:eek: Ja VPD:stähän se paukahti...
 
Vastaus: PlayStation 3

Kertokaa te kommentteja jotka saatte koneen parin tunnin sisällä! Haluan kuulla mielipiteenne kun itse saan siis vasta n-18½ tunnin päästä!
Varsinkin te jotka ostatte samalla MotorStormin!

Kiitoksia paljon:)
 
Vastaus: PlayStation 3

Stam1na sanoi:
Itsellä ollut PS3 jo neljästä saakka. Itseasiassa tämä on kirjoitettu PS3 :lla.:eek:
:)

Toivottavasti on kusti polkenut että saan oman konsolini huomenna haettua...
Ekat 3 BD leffaakin tuli jo tänään:
bdvl5.jpg
 
Ylös Bottom