Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Rixa sanoi:
Huomenna tulee pikkupomoja ympäri Suomea poikkeaan puljussa iltapäivällä. Kerroin omalle pomolle että teen taktiset ja haen ruokkiksella PS3:sen Gamelifesta ja levitän laatikot takahuoneen pöydälle niin että takuulla näkevät :D . Kostoks ku pääsen himaan säätään konsolia vasta illalla kuuden tienoilla.

Kaveri tossa päivällä jo soitteli: "Moro Rixa, mä meen sunnuntaina yövuoroon. Joten tuun su illalla teille pelaan ok." :P

Odottavan aika on ylipitkä.
Mikäs Rixa sun verkkonimi on? Täytyy toinen Tampesterilainen bongailla... :)
Minut löytää tällä samalla.
 
Vastaus: PlayStation 3

Nämä herrat jotka ovat jo PS3nsa saaneet voisivat kertoa, että ymmärtääkö PS3 ensimmäisen käynnistyksen yhteydessä HDMI-kaapelia? Vai onko maltettava ja avattava koko paketti ja kytkeä mukana tulevalla piuhalla..

On tuossa telkkarissa jo HDMI-piuha valmiina kiinni ja toinen pää odottaa huomista aamua.. :D Eikä jaksais enää millään alkaa riehuun ton hemmetin kirjahyllyn kanssa..
 
Vastaus: PlayStation 3

Crono sanoi:
Nämä herrat jotka ovat jo PS3nsa saaneet voisivat kertoa, että ymmärtääkö PS3 ensimmäisen käynnistyksen yhteydessä HDMI-kaapelia? Vai onko maltettava ja avattava koko paketti ja kytkeä mukana tulevalla piuhalla..

On tuossa telkkarissa jo HDMI-piuha valmiina kiinni ja toinen pää odottaa huomista aamua.. :D Eikä jaksais enää millään alkaa riehuun ton hemmetin kirjahyllyn kanssa..

Tunnistaa ja kysyy haluatko kuvan sitä kautta. Puskee kuvaa kummastakin pihalle kun ekaa kertaa käynnistetään.

Ja esim jos kone on ollut kiinni normi kaapelilla. Niin kun koneen käynnistää siten että pitää nappia pohjassa ja päästää irti toisella piippauksella kone resetoi kuva asetukset. Tällöin kuva tulee kummastakin pihalle ja kysyy myös haluaako kuvan HDMI:n kautta jos kaapeli siis kytketty.
 
Vastaus: PlayStation 3

Crono sanoi:
Nämä herrat jotka ovat jo PS3nsa saaneet voisivat kertoa, että ymmärtääkö PS3 ensimmäisen käynnistyksen yhteydessä HDMI-kaapelia? Vai onko maltettava ja avattava koko paketti ja kytkeä mukana tulevalla piuhalla..

On tuossa telkkarissa jo HDMI-piuha valmiina kiinni ja toinen pää odottaa huomista aamua.. :D Eikä jaksais enää millään alkaa riehuun ton hemmetin kirjahyllyn kanssa..

edit: Xshava kerkes ennen!
 
Vastaus: PlayStation 3

samuel6 sanoi:
Joo luettu on, puhelimessa kyseltynä vastaus että tänään ilmeisesti ovat lähettämässä tavaraa koska ei kuitenkaan ehdi perille täksi päiväksi. :) Eli siitä pieni haave huomisesta.
Juu sama juttu harmittaa hiukan, kun tuskin tulee huomiselle ;/ Mutta ainakin ne oli poistanu NetAnttilan sivulta sen "lähetämme konsolit vasta 23.3"... Millon muuten tilasit?
 
Vastaus: PlayStation 3

TommiR sanoi:
Juu sama juttu harmittaa hiukan, kun tuskin tulee huomiselle ;/ Mutta ainakin ne oli poistanu NetAnttilan sivulta sen "lähetämme konsolit vasta 23.3"... Millon muuten tilasit?

Helmikuun alussa, ja viikko sitten neiti ilmoitteli että 100% varmuudella riitää koneita, nyt puhelimessa ollut setä sanoi että välttämättä ei riitä kaikille jotka ovat aivan viime metreillä tilanneet.
 
Vastaus: PlayStation 3

pziuz sanoi:
Mikäs Rixa sun verkkonimi on? Täytyy toinen Tampesterilainen bongailla... :)
Minut löytää tällä samalla.

Mää mietin oisinko läväyttäny FIN päätteen mut sit rekkasin pelkän: Rixa
Joten sama nikki verkossa kuin täälä.
 
Vastaus: PlayStation 3

No voi hittojen hitto! Mä saan masiinan ja pelit vasta ilta viideltä!!! Olin suunnitellu että haen aamulla, no onhan tässä koko viikonloppu ja ens viikko aikaa pelailla!:rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation 3

Eipä ole netanttila saanut omaa pelitilaustani liikkeelle, että jää viikonlopun pelaukset aika hiljaiseksi, vaikka koneen käynkin noukkimassa huomen aamulla....
 
Vastaus: PlayStation 3

Timppa78 sanoi:
No voi hittojen hitto! Mä saan masiinan ja pelit vasta ilta viideltä!!! Olin suunnitellu että haen aamulla, no onhan tässä koko viikonloppu ja ens viikko aikaa pelailla!:rolleyes:

itse saan pelit jo huomenna, laitteesta ei ole vielä ilmoitettu sen tarkemmin,
mutta tulee olemaan tuskallista istua pelkät kotelot käsissään, jos menee yli viikonlopun :D

niin, ostoskoriin päätyi resistance, f1 ja motorstorm. :)

jos joku konsolifinillä asentelee linuxia huomenna niin
laittakaahan sitten mietteitä tuonne linux-ketjuun. :)
 
Vastaus: PlayStation 3

FindRb sanoi:
Jee Jee, ovat jo lähettäneet minulle Pleikkarin Vpd:ltä :)
jep, sama täällä huomenna pitäis klo 16.00 voida hakea postista.. Sitten vaan resistancea pelaamaan :)
 
Vastaus: PlayStation 3

yliverkko sanoi:
jep, sama täällä huomenna pitäis klo 16.00 voida hakea postista.. Sitten vaan resistancea pelaamaan :)

Aargh, mulla on vasta pakattavana, menee ensi viikkoon:( .
 
Vastaus: PlayStation 3

Stam1na sanoi:
Itelleni on PS3 tulossa VPD:stä ja seuranta antoi jo tuloksen... Postin logistiikkakeskuksessa on nyt. Täytyykin kattoo huomenna päivällä missä se mahtaa seikkailla...:p Miksiköhän se nyt jo mahtaa näkyä kun piti vasta huomenna yöllä...:confused:
Oletkos saanut konsolin vai seikkaileeko vielä postissa??
 
Vastaus: PlayStation 3

Elikkäs nyt tuli tietoa siitä koneiden määrästä ja siitä paljonko niitä on vielä vapaallajalalla!!!
Varaamattomat immeisetkin saavat huomenna hakea omansa, jos siis uutiseen on uskominen!!!
Uutinen on: Täällä
 
Vastaus: PlayStation 3

samuel6 sanoi:
Joo luettu on, puhelimessa kyseltynä vastaus että tänään ilmeisesti ovat lähettämässä tavaraa koska ei kuitenkaan ehdi perille täksi päiväksi. :) Eli siitä pieni haave huomisesta.
Itselle tuli tänään mailiin että olemme aloittaneet PS3 toimitukset keskiviikkona. Tiedä sitten? Näkyykö kellään anttilasta tilanneella seurannassa tuota?
 
Vastaus: PlayStation 3

ramse sanoi:
Itselle tuli tänään mailiin että olemme aloittaneet PS3 toimitukset keskiviikkona. Tiedä sitten? Näkyykö kellään anttilasta tilanneella seurannassa tuota?

Ei ole tullut edes sähköpostia, ja postin tunnuksilla ei vielä mitään näy. Milloin olet tilannut omasi jos sopii kysyä..?
 
Ylös Bottom