Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

No jos tässä mielipiteitä kysellään tuon ps3 härvelin ulkoisesta olemuksesta, niin mielestäni se on SUPER hieno. Sopii muuten täydellisesti raskaan HIFI.n seuraksi, eikä siis näytä lelulta, Mitä sitten tuohon ohjaimeen tulee, niin ainakin mun kouraan se on ihan eikä just. No kaveri vähän itkeskeli, että hänellä nakit ei oikein pidä ala liipaisemilla, joten liimattiin niihin sopivat kumit niin johan pysyy.
 
Vastaus: PlayStation 3

Sami Turunen sanoi:
..............
Ikävä kyllä, paras käteen sopiva ohjain on edelleen Xboxilla - selkeästi ja väittelemättä.........
Selkeästi ja väittelemättä? Vähän samalla tavalla kuin Bemari 316 on paras auto ikinä ja Rapala X-Rap Deep kymppi toimii parhaiten sateella?
 
Vastaus: PlayStation 3

Onhan tuo PS3:n ulkonäkö nyt aivan eri luokassa kuin esimerkiksi X360:n ja Wiin, jotka muistuttavat enemmän 8-bittistä Nintendoa kuin 2000-luvun modernia viihdekeskusta. Makuasiahan se on jos pitää muovisesta ja lelumaisesta ulkonäöstä, mutta eivät ne ainakaan meikäläisen hifilaitteiden sekaan sopisi. Ja mitä tuohon PS3:n ohjaimeen tulee, niin ainakin allekirjoittanut on tyytyväinen, että tuo klassinen tuttu ja turvallinen muotoilu on pysynyt. Minun käteen se käy ainakin todella hyvin ja on vielä erittäin tyylikkään näköinenkin. X360:n ja Wiin ohjaimet ovat sen sijaan, ainakin minun makuuni, aivan liian lelumaisia.
 
Vastaus: PlayStation 3

Vinnie sanoi:
mutta bumerangi-ohjainta odotellaan edelleen, ei kuusakseli ole playstation3:n tyylikkäälle ulkonäölle sopiva ohjain, valitettavasti. :p

Toivottavasti se tulee.. Tälläisellä tuli pelattua jo Playstation 1:sellä..

alpspad.jpg


rotate1.gif
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Cyrus1 sanoi:
XO:n ohjain on ergonomisesti loistava, mutta mielestäni se ei vaan ole peliohjaimena yhtä hyvä. Todella hyvä ohjain kuitenkin, mutta DS IMO ed
Tästä olen tismalleen samaa mieltä. Kun boksi ohjaimen nappaa käteen, niin se suorastaan imasee itsensä kourien perukoille. Tämä vaan ei sitten pelatessa olekaan itselleni se mielyttävin ote, vaan pidän ohjainta enempi ikäänkuin sormien varassa,jolloin otetta on helppo muuttaa tilanteen mukaan.
PS3:n ulkonäkö on mielestäni laadukkaan tyylikäs. Pidän myös wiin lookista, mutta boksi ei juuri aiheuta väristyksiä kumpaankaan suuntaan, ihan ok lähinnä.
 
Vastaus: PlayStation 3

TJS sanoi:
PS3:n ulkonäkö on mielestäni laadukkaan tyylikäs. Pidän myös wiin lookista, mutta boksi ei juuri aiheuta väristyksiä kumpaankaan suuntaan, ihan ok lähinnä.
Noista ulkonäköjutuista vielä (vaikka ei nyt konsolisodassa ollakaan), niin Wii on muotoiltu kyllä ihan kivasti. Pleikkari näyttäisi kuitenkin tuovan enemmän uutta muotoiluun, kuin kumpikaan kilpailijoistaan. Xboxin vaihdettavat "facemaskit" tuovat mieleen ajan kymmenen vuotta sitten, kun ensimmäiset vaihtokuoret (helpot, itsevaihdettavat) tulivat kännyköihin, ja teinit tykkää...
 
Vastaus: PlayStation 3

Itse olen mättänyt aikoinaan PS1:llä.Sitten siirryin väliaikaisesti PS2:een,mutta jostain syystä pleikan ohjaimet eivät istuneet mun käsiin kunnolla.Sormet olivat jotenkin luonnottomissa asennoissa.

Nyt PS3 myötä koin pienen pettymyksen,kun ohjainrintama jatkoi tuota samaa takapajuista linjaa.
Ohjain ei vaan istu kunnolla mun käsiin ja sillä selvä,mutta siihen on taivuttava.

Xboxin tullessa markkinoille pankki räjähti.Se iso originaali oli täydellinen mun isoihin kouriin.
XO:n tullessa epäröin sen pienempää ohjainta taas mulle sopimattomaksi,mutta ei...
Omaan käteeni ylivoimaisesti paras on XO:n ohjain.

Mutta näistä nyt on aivan turhaa alkaa kiistelemään.Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

pziuz sanoi:
Noista ulkonäköjutuista vielä (vaikka ei nyt konsolisodassa ollakaan), niin Wii on muotoiltu kyllä ihan kivasti

Koska mulla ei ole mitään käsitystä miltä WII näyttää livenä (ei ole tullut eteen missään, en edes tiedä mittoja ja olen niin laiska kuuklettamaan asioista jotka ei kiinnosta ;)) niin kysyn täällä, eli voiko sen laittaa vaakatasoon, noista kuvista ei oikein voi päätellä mitään.

Mulle ainoa oikea asento konsolille on vaakatasossa television alla lasiovien takana. Eipääse talon lemmikit häiritsemään konsolin toimintaa. Joten sixaxiksen langattomuus on aivan loistavaa, samaten avopuolison ja minun käteen sixaxis istuu loistavasti. Ja onhan tuo pianolakattu 7kg laite tyylikäs.
 
Vastaus: PlayStation 3

Rixa sanoi:
Koska mulla ei ole mitään käsitystä miltä WII näyttää livenä (ei ole tullut eteen missään, en edes tiedä mittoja ja olen niin laiska kuuklettamaan asioista jotka ei kiinnosta ;)) niin kysyn täällä, eli voiko sen laittaa vaakatasoon, noista kuvista ei oikein voi päätellä mitään.

Voi laittaa vaakatasoon,joka on se luonnollisin.
 
Vastaus: PlayStation 3

Hartsa sanoi:
Itse olen mättänyt aikoinaan PS1:llä.Sitten siirryin väliaikaisesti PS2:een,mutta jostain syystä pleikan ohjaimet eivät istuneet mun käsiin kunnolla.Sormet olivat jotenkin luonnottomissa asennoissa.

Nyt PS3 myötä koin pienen pettymyksen,kun ohjainrintama jatkoi tuota samaa takapajuista linjaa.
Ohjain ei vaan istu kunnolla mun käsiin ja sillä selvä,mutta siihen on taivuttava.

Xboxin tullessa markkinoille pankki räjähti.Se iso originaali oli täydellinen mun isoihin kouriin.
XO:n tullessa epäröin sen pienempää ohjainta taas mulle sopimattomaksi,mutta ei...
Omaan käteeni ylivoimaisesti paras on XO:n ohjain.

Mutta näistä nyt on aivan turhaa alkaa kiistelemään.Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.
Ja kolmas vie molemmat :rolleyes: :rolleyes:
jotain keventävää tähän väliin, jos nyt jossitellaan niin onkos muuten Xo:lle tahi vanhukselle edes olemassa kunnon rattia???
 
Vastaus: PlayStation 3

InsanityFIN sanoi:
jos nyt jossitellaan niin onkos muuten Xo:lle tahi vanhukselle edes olemassa kunnon rattia???
XO:lle on Mikkisoftan oma langaton ratti joka on ajotuntumaltaan ihan ok tasoa, mutta siitä ei ole kilpailemaan Logitech Driving Force Pro:n kanssa...
 
Vastaus: PlayStation 3

Dual shock tyylinen sen on oltava, olisin silti halunnut itselleni myös virallisen banaani ohjaimen joka Ps3:een oli alunperin tulossa. Näinkun FPS pelit eivät ole suosikkinani vaikka genren jotain helmiä pelaankin, on ohjain täysin käteensopiva, XO ohjainta en ole pidellyt käsissäni kuin muutamia hetkiä jonka takia en edes tiedä missä A ja B tai C näppäimet löytyy vai löytyykö lainkaan.

Uusissa koneissa Ps3 ja Wii löylyttää ulkonäöllä XO:ta joka omasta mielestään tuo mieleen chernobylin tapaturman jälkeen, valkoiseksi maalattua ruostunutta terästä sekä radiaktiivisuutta.
 
Vastaus: PlayStation 3

Kävin lauantaina pyörimässä Itäkeskuksesssa ja huomasin Anttilan Toptenin edessä Wii roadshown, jota tietysti piti hetken ihmetellä. Tarjolla oli pelejä kahdessa koneessa, toisessa kaiketi Wii sports ja toisessa jokin ajelupeli, jossa ajettiin jaetulla ruudulla jossain aavikkomaisemassa.

No, ensin silmään pisti miten onneton grafiikka Wiissä on kun on "pilannut" silmänsä PS3:lla, jäi jälkeen PS2:sta ainakin esiteltyjen pelien osalta. Toiseksi vehje on todella pieni. Joku esitti aiemmin disketti-analogian PS3 kohdalla, Wii näyttää todellakin diskettiasemalta ikään kuin vanha Commodore 1541-II.

Ohikulkijoita pysähteli paikalle tasaisesti, mutta mitää ruuhkaa ei näkynyt. Mielestäni Wiin muotoilu on aika vanhaa, kuten teknologiakin, ja PS3 musta tyylikkyys sopii paremmin minun silmääni ja istuu hienosti Samsungin LCD TV:n ja hifi-laitteiden rinnalle. Jopa vaimoko laittoi itse laitteen oikein näkyvälle paikalla kun se oli hänen mielestää "ihan hieno"!! Xboxiin muotoilu taas on taas niin 90-lukua.. muovinen ja lelumainen.

Sinänsä tuollainen roadshown lauantaina isossa ostoskeskuksessa rahvaan parissa on ihan hyvä idea saada tuotetta esiteltyä ihan tavalliselle kansalle, eikä pelkästään alan harrastajille. Sonylle/Nordisk Filmille vinkkinä vaan...
 
Vastaus: PlayStation 3

Sami Turusen huutoon on vastattu täällä.
kotinikkarille hommaa, mutta lopputulos ei silti mitenkään ruma ole, paitsi värin osalta.
 
Vastaus: PlayStation 3

Vinnie sanoi:
Sami Turusen huutoon on vastattu täällä.
kotinikkarille hommaa, mutta lopputulos ei silti mitenkään ruma ole, paitsi värin osalta.

Oi vitsi ku on hieno. :cool: *haluaa ps360 controllerin* Paitsi että hajottaisin varmana jotain kun rupeisin tuollaista väsäämään...
 
Vastaus: PlayStation 3

Ikäväkseen huomasin tänään, että on tuo ohjain vähän löystynyt. Tuntuu aika selvästi, kuinka tuon ohjaimen ylä- ja alaosa liikkuvat toisiinsa nähden, aivan kun ruuvit olisivat löystyneet ja sen takia nuo palikat olisivat vähän irti.
Eipä hirveetä onnea itselläni ole noiden ohjaimien kanssa, kun melkein samassa ajassa xbox360:sen ohjain meni rikki.

edit: ja ohjaimia ei ole mitenkään heitelty tai paiskottu. Ainoastaan ehkä vähän puristettu ja "väännetty" kun on mutka menny pitkäksi (gt:hd tai formulassa) ja yrittänyt kunnolla korjata tilannetta
 
Vastaus: PlayStation 3

lostis sanoi:
Ikäväkseen huomasin tänään, että on tuo ohjain vähän löystynyt. Tuntuu aika selvästi, kuinka tuon ohjaimen ylä- ja alaosa liikkuvat toisiinsa nähden, aivan kun ruuvit olisivat löystyneet ja sen takia nuo palikat olisivat vähän irti.
Eipä hirveetä onnea itselläni ole noiden ohjaimien kanssa, kun melkein samassa ajassa xbox360:sen ohjain meni rikki.

edit: ja ohjaimia ei ole mitenkään heitelty tai paiskottu. Ainoastaan ehkä vähän puristettu ja "väännetty" kun on mutka menny pitkäksi (gt:hd tai formulassa) ja yrittänyt kunnolla korjata tilannetta

itselläni on sama probleema, tai oli jo kun ohjaimen ensimmäisen kerran käteen otti,
natisee ikävästi, mutta toimii muuten kyllä. :(
 
Vastaus: PlayStation 3

Mullakin sama ongelma että ohjain natisee ja tuntuu muutenkin aika heikolta. Mutta kyllä se muuten ihan normaalisti on toiminut.
 
Vastaus: PlayStation 3

player_fin sanoi:
Oi vitsi ku on hieno. :cool: *haluaa ps360 controllerin* Paitsi että hajottaisin varmana jotain kun rupeisin tuollaista väsäämään...

Tattien paikka on kyllä kummallinen, tuon takia ei XO:llan ohjain oikeen nappaa.
 
Ylös Bottom