Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Noniin hyvät konsolifiniläiset... Mulla on kysymys joka saattaa hyvinkin nopeuttaa mun ps3 hankintaa. Jos tietokoneen TFT-näytössä on VGA ja DVI-liitännät niin voiko ps3 liittää niihin HDMI-DVI johdolla?? Sillä HD-telsuu ei tosiaan ole tulossa lähiaikoina huusholliin. Olen juuri ostamassa Samsungin SyncMaster 225BW näytön joka vaikuttaa todella hyvältä ja olisi oikein mainiota jos ps3 saisi tuohon toimimaan HD-tasolla!
 
Vastaus: PlayStation 3

The Punisher sanoi:
Noniin hyvät konsolifiniläiset... Mulla on kysymys joka saattaa hyvinkin nopeuttaa mun ps3 hankintaa. Jos tietokoneen TFT-näytössä on VGA ja DVI-liitännät niin voiko ps3 liittää niihin HDMI-DVI johdolla?? Sillä HD-telsuu ei tosiaan ole tulossa lähiaikoina huusholliin. Olen juuri ostamassa Samsungin SyncMaster 225BW näytön joka vaikuttaa todella hyvältä ja olisi oikein mainiota jos ps3 saisi tuohon toimimaan HD-tasolla!

Jos tuo kyseinen näyttö tukee HDCP-sisällönsuojausta niin ei pitäisi olla ongelmia.

edit: Tarkistin asian ja pitäisi sen tukea, eli ei mielestäni mitään ongelmaa saada sitä toimimaan PS3:n kanssa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Dreamfly sanoi:
Jos tuo kyseinen näyttö tukee HDCP-sisällönsuojausta niin ei pitäisi olla ongelmia.

edit: Tarkistin asian ja pitäisi sen tukea, eli ei mielestäni mitään ongelmaa saada sitä toimimaan PS3:n kanssa.

Kiitoooos ! :)
Eli pleiskari itse laittaa näytön 720p tilaan? Koska 1080p ei kai tuo näyttö pysty näyttämään?
 
Vastaus: PlayStation 3

The Punisher sanoi:
Kiitoooos ! :)
Eli pleiskari itse laittaa näytön 720p tilaan? Koska 1080p ei kai tuo näyttö pysty näyttämään?
Tuo on käyttäjän säädeltävissä. Oma masiina heitti HD Ready -töllölle oletusarvoisesti 1080i -signaalit kehiin.
 
Vastaus: PlayStation 3

The Punisher sanoi:
Eli pleiskari itse laittaa näytön 720p tilaan? Koska 1080p ei kai tuo näyttö pysty näyttämään?

Juu toimii automaatillakin.

Ja varmuudeksi määrittelet PS3 asetuksista maxsimi tilaksi tuon 720p (Jos ei sitä tarjoa). Näin ei tule ongelmia ja PS3 antaa näytöllesi tuon 720p vaikka pelissä riittäisi rahkeet suurempaankin.
 
Vastaus: PlayStation 3

Dreamfly sanoi:
Jos tuo kyseinen näyttö tukee HDCP-sisällönsuojausta niin ei pitäisi olla ongelmia.

edit: Tarkistin asian ja pitäisi sen tukea, eli ei mielestäni mitään ongelmaa saada sitä toimimaan PS3:n kanssa.
Ja tuo HDCP-suojauskinhan olisi käsittääkseni koskenut vain Bluray-leffoja, pelit pyörivät (parhaimmillaan) 1080p-tilassa HD-näytöissä ilmankin HDMI-liitäntää.
 
Vastaus: PlayStation 3

Seeeelvä ! :) Kiitos vastauksista! Nyt voisin ehkä jopa hommata ps3 kesällä tai syksyllä. Kunhan parempia pelejä tulee..
 
Vastaus: PlayStation 3

Tätä tiedettiin jo odottaa ja nyt se on tässä: VoIP -puhelut PS3:lla!

(lähde)

This is how it works: Users with internet access, enter play.jajah.com on their PS3 Internet browser. They will then see a new Jajah interface, where they enter their own phone number as well as the phone number of the person they are calling. By clicking the "Call" button, JAJAH initiates the call. In seconds, your phone will ring. At the same time, your friends phone will ring. You both answer and you talk.

JAJAH for gamers works very much like the original JAJAH Web - our web-based solution - but it has been specifically designed for the game consoles. Existing JAJAH users who go to play.jajah.com, will see their JAJAH address book, their account information and a new game -friendly design and UI.

PS3:lla: http://play.jajah.com/

:eek:
 
Vastaus: PlayStation 3

Noh, eipä tuo nyt varsinainen VoIP ole, kun käytetään kuitenkin perinteisiä kännyköitä.
Ja kannattanee varmaan suorittaa laskutoimituksia, jos toivoo kauheasti säästävänsä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Oliver sanoi:
Noh, eipä tuo nyt varsinainen VoIP ole, kun käytetään kuitenkin perinteisiä kännyköitä.
Ja kannattanee varmaan suorittaa laskutoimituksia, jos toivoo kauheasti säästävänsä.

Jep. Perinteinen VoIP ollut kovassa käytössä silloin, kun on halunut heittää ulkomaanpuheluita. Ehkä jatkossa ei tarvitse tätä tehdä enään PC:n kautta. Katsotaan ja lasketaan :)
 
Vastaus: PlayStation 3

Mulla toi PS3 tilttaa aika usein niin, että ei sammu muuta kuin painamalla main power -napista sieltä takaa. Joskus se tilettää pelatessa ja joskus valikoissa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Jes. Tänään vihdoin sain PS3:sen ja ensi peliksi hommasin Def Jam iconin, mut petyin ku huomasin kuinka on pitkät lataus ajat:confused: Esimerkiksi ku selailee eri hahmoja valikossa tuntuu että kestää viikko ennen kun uus äijä näyttäytyy..:mad:
 
Vastaus: PlayStation 3

Def Jamin traileri on kyllä hemmetin nätti, mutta silti jää tuo peli ostamatta, kun se tollanen tappelupeli käsittääkseni on.
 
Vastaus: PlayStation 3

player_fin sanoi:
Mulla toi PS3 tilttaa aika usein niin, että ei sammu muuta kuin painamalla main power -napista sieltä takaa. Joskus se tilettää pelatessa ja joskus valikoissa.

itsellä käy näin yleensä vain netissä sählätessäni, tuo selain kun ei kaikkija sivu toista aivan täydellisesti. Myös Ps2 pelit voivat tätä tehdä. Peleissä tosin ei ole käynyt tälläistä pahemmin, kerran on jäätynyt oblivion ja kerran motorstorm siihen se sitten onkin jäänyt.
 
Vastaus: PlayStation 3

Tämä voi kuullostaa oudolta, mutta johdottomasta ohjaimesta on oikeastaan aika paljon ongelmaa minulle :D
Tai, se on oikeastaan ihan oma vika, mutta:
Eli aina kun leiskaa käyttää, ja katsastaa vaikka välillä lätkämatsia ( pirun svärjet >:I ), niin automaattisesti laskee ohjaimen tuohon syliin.. Noh, sitten pitääkin lähteä vaikkapa jääkaapille, niin tietenkin ohjain lentää näyttävästi lattialle :rolleyes:
Samaa tapahtui PS2:lla, mutta johdon ansiosta sen sai hyvin usein napattua ennen lattiaan osumista..

Pitäisi kai pakottaa itsensä aina laittamaan sen pöydälle, vaikka ihan vain siksikin aikaa kun katsastaa Suomen häviötä :(
 
Vastaus: PlayStation 3

Warhawkin betakutsut ovat alkaneet vyörymään :)


GAP jäsenillä on kuulemma enemmän mahollisuuksia betoihin pääsyn..nii kysyisin että miten GAP jäseneksi voi tulla?


Hitto Home:n betaan en pääsy.. toivottvasti tähän pääsen
 
Vastaus: PlayStation 3

dante_727 sanoi:
Warhawkin betakutsut ovat alkaneet vyörymään :)


GAP jäsenillä on kuulemma enemmän mahollisuuksia betoihin pääsyn..nii kysyisin että miten GAP jäseneksi voi tulla?


Hitto Home:n betaan en pääsy.. toivottvasti tähän pääsen
Ööh? Mikä GAP?
 
Vastaus: PlayStation 3

dante_727 sanoi:
Warhawkin betakutsut ovat alkaneet vyörymään :)


GAP jäsenillä on kuulemma enemmän mahollisuuksia betoihin pääsyn..nii kysyisin että miten GAP jäseneksi voi tulla?
Mihin näitä kutsuja on tullut ja tosiaan mikä on GAP? Betafoorumista en löytänyt mitään Warhawkista :confused:
 
Vastaus: PlayStation 3

pziuz sanoi:
Ööh? Mikä GAP?

Se on Games Advisory Panel, joka on jenkki PS-foorumilta jollain tavalla koottu porukka, johon ei kaiketi ihan suoraan voi ilmoittatua muuta kuin halukkaaksi, ja sitten halukkaista jollain logiikalla joskus kutsutaan jäseneksi.
FAQ
 
Ylös Bottom