hartzu
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: PlayStation 3
Jos USAn markkinoille suunnatut uudet PS3 mainokset olivat ns. helposti lähestyttäviä, ja niistä melko vaivattomasti pystyi päättelemään mistä on kyse, niin Euroopan uudet mainokset jatkavat samalla surrealistisella tiellä, mitä tähänkin asti on nähty. Onhan se hieno mainos ja varmasti "luovan luokan" todella parhaiden voimien aikaansaannos, mutta mitä helvettiä se mainostaa?
Perinteisen mainonnan AIDA mallin (get Attention, hold Interest, arouse Desire, and then obtain Action) perusteella tuossa mennään varmaankin edelleen tuossa Attention kohdassa, kun tässä vaiheessa pitäisi olla jo hyvän matkaan Desiren tai Actionin puolella.
Jos USAn markkinoille suunnatut uudet PS3 mainokset olivat ns. helposti lähestyttäviä, ja niistä melko vaivattomasti pystyi päättelemään mistä on kyse, niin Euroopan uudet mainokset jatkavat samalla surrealistisella tiellä, mitä tähänkin asti on nähty. Onhan se hieno mainos ja varmasti "luovan luokan" todella parhaiden voimien aikaansaannos, mutta mitä helvettiä se mainostaa?
Perinteisen mainonnan AIDA mallin (get Attention, hold Interest, arouse Desire, and then obtain Action) perusteella tuossa mennään varmaankin edelleen tuossa Attention kohdassa, kun tässä vaiheessa pitäisi olla jo hyvän matkaan Desiren tai Actionin puolella.