Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

Vastaus: PlayStation 3

Jos USAn markkinoille suunnatut uudet PS3 mainokset olivat ns. helposti lähestyttäviä, ja niistä melko vaivattomasti pystyi päättelemään mistä on kyse, niin Euroopan uudet mainokset jatkavat samalla surrealistisella tiellä, mitä tähänkin asti on nähty. Onhan se hieno mainos ja varmasti "luovan luokan" todella parhaiden voimien aikaansaannos, mutta mitä helvettiä se mainostaa?

Perinteisen mainonnan AIDA mallin (get Attention, hold Interest, arouse Desire, and then obtain Action) perusteella tuossa mennään varmaankin edelleen tuossa Attention kohdassa, kun tässä vaiheessa pitäisi olla jo hyvän matkaan Desiren tai Actionin puolella.
 
Vastaus: PlayStation 3

hartzu sanoi:
Euroopan uudet mainokset jatkavat samalla surrealistisella tiellä, mitä tähänkin asti on nähty.
Mä jostain syystä tykkään enemmän juuri näistä surrealistisista mainoksista, se Jenkkilän kampanja on jotenkin liian helppo. Kieltämättä niistä käy todella hyvin selväksi se, mitä PS3:lla voi tehdä, ja varmasti moiset uppoavat hyvin amerikkalaiseen kuluttajaan (joka katselee noita Prison Breakin mainoskatkolla HD-telkkarista), mutta niistä puuttuu se särmä, josta Sony on kuuluisa.

Makuja tietysti on monia, eikä tämä olisi ensimmäinen kerta, kun olen vähemmistössä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Samoilla linjoilla Jryi kanssa. Pidän mainoksista, joissa ei turhan selkeästi alleviivata vaan annetaan katsojalle se tehtävä etsiä ja löytää. Onhan tuossa Euro-versiossakin kuitenkin ihan selkeesti lopussa spiderman-fonteilla tuo mainostajan teksti. Herätellään, jätetään ilmaan kysymyksiä ja lopussa ratkaisun ensimmäinen avain.

Paras (PS3) mainos: http://www.youtube.com/watch?v=w0QxoKnU5Zg

Suoria viestejä löytyy pitkä lista, löydä omasi ja tiedät miksi tälläiset iskee kuin napalmi ihon pinnalle :D
 
Vastaus: PlayStation 3

Nisupulla sanoi:
Herätellään, jätetään ilmaan kysymyksiä ja lopussa ratkaisun ensimmäinen avain.

Sellaisena tuo toimii hyvin, mutta tuolla linjalla oltiin jo alkuvuodesta ennen julkaisua kuten pitikin, mutta jossain vaiheessa tuota heräteltyä kiinnostusta pitäisi pystyä kääntämään suoremmin tuotteen suuntaan, sillä abstraktiota on hankala toivoa pukinkonttiin. Ehkä tuo on osa laajempaa kampanjaa, jossa on erilaisia spotteja mukana.. saa nähdä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Tää oli hyvä :D

"PlayStation 3:n omistajat ovat panelistien mukaan meneviä, rikkaita ja vahvan kilpailuvietin omaavia miehiä, jotka tahtovat konsoliltaan parasta - ja todennäköisesti vaativat samaa naiseltaan."

Totta ;)
 
Vastaus: PlayStation 3

Eddy93 sanoi:
"PlayStation 3:n omistajat ovat panelistien mukaan meneviä, rikkaita ja vahvan kilpailuvietin omaavia miehiä, jotka tahtovat konsoliltaan parasta - ja todennäköisesti vaativat samaa naiseltaan."

Näinhän se on ;) Minulla on hyvin yksinkertainen maku, tyydyn parhaaseen :cool:
 
Vastaus: PlayStation 3

Aika mainio. Olen siis menevä (ai?) ja rikas (ehkä joskus), mutta myös löytyy paljon kavereita (noo...) ja pärjään makkarissa (toivottavasti). Pitänee vielä ostaa Wii niin olisin hauskakin.
 
Vastaus: PlayStation 3

Sieltä on ilmeisesti tulossa IGN:ltä ihan oma porttaali PS3:lle: http://psn.ign.com/

Alustavassa layoutissa nähtävästi painotettu konsolin omaa nettiselainta käyttäviä, mikä onkin ihan hyvä suuntaus. Isoja nappeja ja pelkistettyä rakennetta. Mielenkiintoista nähdä, miten jatkossa on tämä käyttäjäryhmä sivuilla muuten huomioitu, esimerkiksi mahdollisen foorumin rakenteessa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Kaz Hirai kertoo haastattelussa, että uudet PS3 mallit käyttävät 65nm valmistustekniikkaa Cellin osalta, mutta RSX käyttää edelleen 90nm tekniikkaa.

Samoin Kaz kertoo, että taaksepäin yhteensopivia malleja ei ole nyt tuotannossa, mutta kysynnästä ja asiakkaiden reaktoista riippuen Sony voi jatkaa niiden valmistusta.

Lähde: IGN

Alkuperäinen Japaninkielinen haastattelu.
 
Vastaus: PlayStation 3

Ne ketkä haluavat mennä PS3:n selaimella Travianiin, heille on nyt hyviä uutisia:

Kaikki Traviania pelanneet, joilla on monta kylää, tietävät että jos klikkaa toista kylää, niin ps3 heittää sinut kirjautumissivulle, mutta kun teillä lukee siellä näin:
Kylät:
[1] Kylä (117 | -111)
[2] Kylä (117 | -111)
[3] Kylä (117 | -111)
[4] Kylä (117 | -111)
[5] Kylä (117 | -11)

Klikatkaa tuota "Kylät" tekstiä ja valitkaa sopiva kylä. Näin PS3 ei heitä teitä ulos ja voitte käydä jokaisessa kylässä :)
 
Vastaus: PlayStation 3

Aero sanoi:
Eikös sony itse kertonut integroineensa monia emolevyn irrallisia piirejä suoraan asicille 40GB:n mallissa. Tällähän selittyisi jopa isommatkin säästöt tehonkulutuksessa. Eivät tosiaankaan mainostaneet uutuutta 65nm:n prossulla nyt kun muistelee sonyn virallisia uutisointeja. Taidettiinpa mennä lankaan koko remmi:)

Not so fast :)

http://ps3.ign.com/articles/833/833700p1.html

:D

edit: Niin tosiaan, että linkin takana Itse Kaz Hirai vahvistaa Cellin olevan 65nm:n tekniikalla valmistettu 40GB:n mallissa, joten eiköhän siihen nyt voi jo viimein luottaa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Alunperin olin skeptinen tuosta 40gigan mallista, mutta ei kaduta yhtään. Kun ps2 pelejä voi pelata vanhalla pleikkarilla (mikä on hiukan ärsyttävää raahata telkun viereen sen takia mutta siinä säästyi pitkä penni) ei noilla muilla asioilla kuten muistikorttipaikoilla ole mitään merkitystä. Usb-adapterilla nekin saa toimimaan jos sellainen löytyy, ja kone on vielä hiljaisempi/viileämpi kuin isoveli. Mainio vehje, yhtä hymyä kun COD4 pyörii koneessa. Ei edes huomaa että kone on päällä. Toista se on Gearsia vääntää kun turbiini hurisee korvissa... :)
 
Vastaus: PlayStation 3

Hepskukkuu..
Tuossa viikkon sitten lähes uunituore PS3 lasahti, levyjä ei lukenut, laserit kärähti (kuten olen maininnut hajoamisprosentti- treadissa..). Toissapäivänä kiikutin takaisin kauppaan ja vielä reippa viikon kaiketi joudun odottelemaan uuden saapumista.
Mutta sitten itse kysymykseen. Voiko olla mahdollista, että lasereiden kärähtäminen johtui siitä, kun PS3 oleskeli tv-tason alapuolella olevassa, kuitenkin suht. pienessä välikössä? Ihan vain sillä kyselen etten toista kertaa samaa virhettä toista jos virheen olen tehnyt :F
 
Vastaus: PlayStation 3

Ede sanoi:
Hepskukkuu..
Tuossa viikkon sitten lähes uunituore PS3 lasahti, levyjä ei lukenut, laserit kärähti (kuten olen maininnut hajoamisprosentti- treadissa..). Toissapäivänä kiikutin takaisin kauppaan ja vielä reippa viikon kaiketi joudun odottelemaan uuden saapumista.
Mutta sitten itse kysymykseen. Voiko olla mahdollista, että lasereiden kärähtäminen johtui siitä, kun PS3 oleskeli tv-tason alapuolella olevassa, kuitenkin suht. pienessä välikössä? Ihan vain sillä kyselen etten toista kertaa samaa virhettä toista jos virheen olen tehnyt :F
Mä veikkaan että koneesi on päässyt ylikuumentumaan eikä ole jäähdyttänyt tuulettimet tarpeeksi, kävi siis liian kuumana, kone pitää pitää tarpeeksi väljässä tilassa ettei kone hajoa siihen että ei saa viileätä ilmaa tarpeeksi mistään.
 
Vastaus: PlayStation 3

Timppa78 sanoi:
Mä veikkaan että koneesi on päässyt ylikuumentumaan eikä ole jäähdyttänyt tuulettimet tarpeeksi, kävi siis liian kuumana, kone pitää pitää tarpeeksi väljässä tilassa ettei kone hajoa siihen että ei saa viileätä ilmaa tarpeeksi mistään.

Juups, ajattelinkin sen jälkeen tuota.
Pitääpi siis lyödä tuohon jonneki muualle, ettei toiste käy samoin ;)
 
Vastaus: PlayStation 3

Timppa78 sanoi:
Mä veikkaan että koneesi on päässyt ylikuumentumaan eikä ole jäähdyttänyt tuulettimet tarpeeksi, kävi siis liian kuumana, kone pitää pitää tarpeeksi väljässä tilassa ettei kone hajoa siihen että ei saa viileätä ilmaa tarpeeksi mistään.

PS3 osaa sammuttaa itsensä, jos se ylikuumenee.
 
Vastaus: PlayStation 3

Muistakaa imuroida ja pyyhkiä pölyt pleikkaraidenne läheltä, ettei käy niin kuin tälle herralle. Hänen PS3:nsa lakkasi toimimasta, en muista syytä. Se otettiin huoltoon ja jonkin ajan kuluttua sieltä otettiin yhteyttä ja sanottiin, että konetta ei voi huoltaa koska se on liian pölyinen. Joko maksat 150 dollaria tai odotat 10 päivää ja lähetämme rikkinäisen konsolisi takaisin. Linkissä on nauhoitettu puhelinkeskustelu asiakaspalvelijan kanssa. Hänen mukaansa konsolin pölyisyys ei ole syy takuun raukeamiselle ja huollossa on kuulemma tapahtunut virhe. Mutta asiakaspalvelija ei kuitenkaan voi tehdä asialle mitään.

E: Ja rikkinäisen PS3:n omistaja ei saa edes todisteeksi otettuja valokuvia konsolistaan. Ne ovat kuulemma SCEA:n omaisuutta.

E2: Tästä kaikki alkoi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom