Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Saakohan noita yksittäisiä musiikki kappaleita millään samaan kansioon, eikä niin, että pleikka laittaa jokaisen omaan kansioon? Toki ne voi soittolistalle laittaa samaan, mutta olisi helpompi selatakkin, kun olisi albumit siinä ja sitten yksi kansio missä on kaikki muut kappaleet.
Neliöllä voi vaihtaa lajitteluominaisuuksia. Lisäksi taikapolulla kolmio -> Information -> Album pääsee muuttamaan albumitietoja. Yksittäiset biisit voi kaikki niputtaa vaikka Sekalaisia-albumiin, jos siltä tuntuu.

PS. Vinkki useamman kappaleen pistämiseen suht. helposti samaan kansioon: anna kaikille yhden merkin mittainen albuminimi, ja vasta kun kaikki haluamasi ovat esim. h-nimisessä kansiossa, muuta kyseisen kansion nimeksi esim. tuo Sekalaisia.
 
Vastaus: PlayStation 3

Koskahan SCEE mahtaa tuoda Dualshock 3 -ohjaimet Eurooppaan? Tuoreen pressitiedotteen mukaan jopa MGS4-bundlessa on mukana vanha Sixaxis (ja 40 gigan PS3).
London 6th May 2008: One of the legends of the PlayStation® generation has taken his partnership with the platform to the next level. Solid Snake, the hero of the Metal Gear Solid® (MGS) franchise, is, this summer, being bundled with PLAYSTATION®3 and a SIXAXIS controller offering millions of PS3 and MGS fans around the world the ultimate gaming combo.
Paketti ilmestyy kauppoihin 12. kesäkuuta ja hintaa on 439 e (+muutama kymppi Suomi-lisää).
 
Vastaus: PlayStation 3

Tuleeko tossa pakkauksessa mukana RGB-Scart? Siis normi PS3 paketissa... itse en muista enää ja kaveri on ostamassa ja sillä kuvaputkitöllö.
 
Vastaus: PlayStation 3

Onko tuo komposiittikaapeli paljon huonompi vrt. RGBkaapeliin? Kaveri siis kuvaputkitöllöllä ainakin alkuun pelaamassa, että kannattaako hankki suoraan tuo RGB piuha.

Ilman muuta kannattaa hommata RGB piuha! Komposiittia ei kannata edes kokeilla jos ei halua pahoittaa mieltään.
 
Vastaus: PlayStation 3

Onko tuo komposiittikaapeli paljon huonompi vrt. RGBkaapeliin? Kaveri siis kuvaputkitöllöllä ainakin alkuun pelaamassa, että kannattaako hankki suoraan tuo RGB piuha.
Komposiitilla saa huonoimman mahdollisen kuvan, eli mikä tahansa muu vaihtoehto on parempi. :)
 
Vastaus: PlayStation 3

Voisiko joku jeesata, että mitä helvettiä tarkottaa:

Kovalevyn tietokanta rakennetaan uudelleen

Tollasta nääs valittaa XMB:ssä meikällä ku COD4 tilttas ja jouduin sammutaa pelin, notta mitä mä tossa teen ja onko toi kuinka vakavaa :confused::eek::mad:
Häviääkö jotain kovalevyltäni? vai painanko vain ohjaimen PS-nappulaa ja äksää sitten :o
 
Vastaus: PlayStation 3

Kaverilla tuli toi 40GB-versiolla, mutta "rakenti", muutamassa sekunnissa eli latauspalkki meni 100% parissa sekunnissa.

Itselläni kun tuo tuli ekan ja vikan kerran 60GB-versiolla ni latas 2% ja jumitti siihen, näin tapahtui käynnistäessäni koneen uudelleen kolme kertaa kunnes n. neljännellä kerralla käynnistäessä koneen tuli pelkkä musta ruutu ja kone oli finito.

Sen jälkeen kone huoltoon ja mutkien kautta uusi 40GB-kone saapui tän viikon maanantaina perille.
 
Vastaus: PlayStation 3

Kovalevyn tietokanta rakennetaan uudelleen

Tollasta nääs valittaa XMB:ssä meikällä ku COD4 tilttas ja jouduin sammutaa pelin, notta mitä mä tossa teen ja onko toi kuinka vakavaa :confused::eek::mad:
Häviääkö jotain kovalevyltäni? vai painanko vain ohjaimen PS-nappulaa ja äksää sitten :o
Sama kävi omalla Pleikkarillani muutama viikko sitten. Muuta vahinkoa ei tapahtunut kuin että itse nimeämäni ja lajittelemani musiikit/videot palautuivat alk.per. nimilleen ja lajittelutiedot katosivat kokonaan. Ja ei siinä muuta voi tehdä kuin painaa ohjaimen ristinappia. ;)
 
Vastaus: PlayStation 3

Jep juurikin näin, ei tuo kauaa vie vaikka on isompi kovalevy sisässä (120gb). En itse ole huomannut mitään erikoisia muutoksia mutta se nyt ei ole ihme.
 
Vastaus: PlayStation 3

Sama kävi omalla Pleikkarillani muutama viikko sitten. Muuta vahinkoa ei tapahtunut kuin että itse nimeämäni ja lajittelemani musiikit/videot palautuivat alk.per. nimilleen ja lajittelutiedot katosivat kokonaan. Ja ei siinä muuta voi tehdä kuin painaa ohjaimen ristinappia. ;)

Jep, kiva tietää että muillekkin on näin käynyt :D
No sen vielä itse huomasin, että kaikki lähetetyt viestit oli deletoitunut :eek: no samapa se että onko siellä niitä viestejä vai ei :p

Onkos muuten muilla ollut ongelmia ton COD4:n peliin pääsemisen kanssa, kun itsellä tilttaa siihen missä aulassa jaetaan joukkueet, sitten pitäisi tulla se kartan "taustakuva" ja latautua peliin, itsellä tulee monta kertaa Yhdistetään peliin, niin, että telkan ruutu on muuten musta, eikä se siitä sitten lataudu ollenkaan, eikä sammu muuta kuin takaa virtanapista :confused:
Juurikin tuon jälkeen mulla tuli toi yllämainitsemani virhe...
 
Vastaus: PlayStation 3

No sen vielä itse huomasin, että kaikki lähetetyt viestit oli deletoitunut :eek: no samapa se että onko siellä niitä viestejä vai ei :p
Suoranaista syytä tuohon tietokannan rakentamiseen en tiedä, mutta ihan teknisesti arvuuttelemalla veikkaisin, että Pleikkari on sammutettu/sammuttanut itse itsensä, kun levylle ollaan vielä kirjoitettu jotain.

PS3:n tiedostojärjestelmä siis kyllä on siellä kunnossa, mutta käyttöliittymässä kaikki näkyy tietokannan näkymän läpi. Tai tämä ainakin selittää sitä, miksi tiedostojen nimet tuossa yhteydessä vaihtuvat alkuperäisiksi. (Tietokanta ei muuta alkuperäistä tiedostonimeä, vaan ainostaan vain vaihtaa nimen "kuvausta".)

Ja olet oikeassa, viestit tuossa yhteydessä myös katoavat. Samoin ainakin kaikille videoille tuli Import-päiväksi se päivä, jolloin tuo tietokannan korjaus on suoritettu.
 
Vastaus: PlayStation 3

Voisiko joku jeesata, että mitä helvettiä tarkottaa:

Kovalevyn tietokanta rakennetaan uudelleen

Tollasta nääs valittaa XMB:ssä meikällä ku COD4 tilttas ja jouduin sammutaa pelin, notta mitä mä tossa teen ja onko toi kuinka vakavaa :confused::eek::mad:
Häviääkö jotain kovalevyltäni? vai painanko vain ohjaimen PS-nappulaa ja äksää sitten :o
Mullakin kävi tuollain. Tulos: PS3 hajosi.

Tosin se tapahtui kun olin sammuttanut CoD4:n.

Oudoin juttu oli se, että kun PS3 oli mukamas onnistunut rakentamaan tietokannan uudelleen (lataus meni 100%), PS3 vain käynnistyi uudelleen ja aloitti tekemään tuota rakentamista uudelleen :o
 
Vastaus: PlayStation 3

Oudoin juttu oli se, että kun PS3 oli mukamas onnistunut rakentamaan tietokannan uudelleen (lataus meni 100%), PS3 vain käynnistyi uudelleen ja aloitti tekemään tuota rakentamista uudelleen :o
Ilmeisesti tapauksessasi itse tiedostojärjestelmä tai jopa kiintolevy hajosi. Tai sitten jokin muu kriittinen komponentti oli särkynyt. Lopputuloksen kannaltahan se on tietysti yhdentekevää...
 
Vastaus: PlayStation 3

Mitäs toi "Date Code 7C" tarkottaa ps3 pohjassa.?
 
Vastaus: PlayStation 3

Suoranaista syytä tuohon tietokannan rakentamiseen en tiedä, mutta ihan teknisesti arvuuttelemalla veikkaisin, että Pleikkari on sammutettu/sammuttanut itse itsensä, kun levylle ollaan vielä kirjoitettu jotain.

PS3:n tiedostojärjestelmä siis kyllä on siellä kunnossa, mutta käyttöliittymässä kaikki näkyy tietokannan näkymän läpi. Tai tämä ainakin selittää sitä, miksi tiedostojen nimet tuossa yhteydessä vaihtuvat alkuperäisiksi. (Tietokanta ei muuta alkuperäistä tiedostonimeä, vaan ainostaan vain vaihtaa nimen "kuvausta".)

Ja olet oikeassa, viestit tuossa yhteydessä myös katoavat. Samoin ainakin kaikille videoille tuli Import-päiväksi se päivä, jolloin tuo tietokannan korjaus on suoritettu.

Mutta siis jos toi mahdollisesti hajottaa kovalevyn tai siis muita tärkeitä juttuja, niin enhä mä uskalla pelata COD:ia enää ollenkaan, kun ainoastaan se peli tekee tuota että pitää kesken lataamisen sammuttaa se kone ja todellakin n. jokatoisen pelin alussa se tuli.
Halvemmaksi todellakin tulee lopettaa COD:n pelaaminen kun korjauttaa kone ja oottaa 60gb:n konetta yli kuukauden. Olis kiva tietää, onko COD:n tapauksessa vika pelissä, servereissä, modeemissa vaiko jossai PS3:sen omassa systeemissä :confused:
 
Vastaus: PlayStation 3

Olis kiva tietää, onko COD:n tapauksessa vika pelissä, servereissä, modeemissa vaiko jossai PS3:sen omassa systeemissä :confused:


Kone sammutettu, kun levylle on kirjoitettu. -> Levyn kirjanpito sekaisin -> korjattu.

Ihan oikeasti, TT-2k kyllä tietää asioista, joten samaa juttua (vertaa nettiasetukset) on ihan turha ihmetellä muutaman tunnin välein.

Samaa systeemiä saattaa tulla jos kovalevy on viallinen. Jos kone on 1v+ vanha 60GB kone ja kovalevy kosahtaa, niin voipi olla fiksumpi veto hakea kaupasta uusi levy.
 
Vastaus: PlayStation 3

Olis kiva tietää, onko COD:n tapauksessa vika pelissä, servereissä, modeemissa vaiko jossai PS3:sen omassa systeemissä :confused:
Rajaisin vian peliin ja Pleikkariin itseensä. Kokeile kuitenkin vielä siten, että käynnistät pelin muutaman kerran kokonaan ilman verkkoyhteyttä. Jos tällä ei ole vaikutusta, poista pelin asentamat tiedostot (ml. savetus - jonka toki varmuuskopioit ensin jonnekin), ja toista sama testausrumba; ensin ilman nettiä ja sen jälkeen sen kanssa.

Viimeisenä oljenkortena ota backup koko levystä, formatoi se ja aja restore.
 
Ylös Bottom