Vastaus: PlayStation 3
Timppa mulla oli sama ongelma silloin, että CoDia pelatessa kone jämähti. Tuli pelkkä musta ruutu telkkuun. Huomasin myös että kesken pelin saatto lähteä äänet kokonaan pois ja sitten sen jälkeen ruutu meni mustaksi.
Sitten koitin muita pelejä ja noin korkeintaan vartin pelaamisen jälkeen jokainen muu peli jämähti myös. Toivotaan ettei sulla ole menny kone rikki, koska mulla menee hermot tässä oman uuden koneen odotteluun.
Mutta siis jos toi mahdollisesti hajottaa kovalevyn tai siis muita tärkeitä juttuja, niin enhä mä uskalla pelata COD:ia enää ollenkaan, kun ainoastaan se peli tekee tuota että pitää kesken lataamisen sammuttaa se kone ja todellakin n. jokatoisen pelin alussa se tuli.
Halvemmaksi todellakin tulee lopettaa COD:n pelaaminen kun korjauttaa kone ja oottaa 60gb:n konetta yli kuukauden. Olis kiva tietää, onko COD:n tapauksessa vika pelissä, servereissä, modeemissa vaiko jossai PS3:sen omassa systeemissä
Timppa mulla oli sama ongelma silloin, että CoDia pelatessa kone jämähti. Tuli pelkkä musta ruutu telkkuun. Huomasin myös että kesken pelin saatto lähteä äänet kokonaan pois ja sitten sen jälkeen ruutu meni mustaksi.
Sitten koitin muita pelejä ja noin korkeintaan vartin pelaamisen jälkeen jokainen muu peli jämähti myös. Toivotaan ettei sulla ole menny kone rikki, koska mulla menee hermot tässä oman uuden koneen odotteluun.