Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kontkanen sanoi:Luin jostakin sivulta että Playstation 3 tulee maksamaan saman verran ku ps2.EN OO VARMA ASIASTA!!!
Ja sitten SCEE:n kehityspäälikkö Phil Harrison sanoo Edgessä, että kyseessä on vain muotoilututkielma.Oliver sanoi:Keskustelua herättäneen ohjaimen Chatani sanoi mahdollisesti kokevan pientä säätöä, mutta perustavanlaatuisia muutoksia tuskin on luvassa.
Oliver sanoi:Ja sitten SCEE:n kehityspäälikkö Phil Harrison sanoo Edgessä, että kyseessä on vain muotoilututkielma.
Voisi tosin luulla, että Japanissa olisi enemmän viime käden tietoa...
Oliver sanoi:Kutaragi haluaa edelleen, että PlayStationeita pidettäisiin tietokoneina eikä pelikonsoleina
Oliver sanoi:PS3:en Linuxilla ladattu kiintolevy? 10.06.2005
SCEI:n johtaja Ken Kutaragi on kertonut japanilaisen PC Watchin haastattelusarjassa, että PS3:en myyntipakkaukseen ei ole luvassa kiintolevyä. Kutaragin mukaan mikään levy ei olisi kapasiteetiltaan riittävä, joten 2,5 tuuman kiintolevyasemaan voi asentaa haluamansa kokoisen levyn.
...
Varmaankin, että asiakkailta tulisi kuitenkin kitinää, vaikka laittaisi kuinka ison levyn koneeseen.-mic- sanoi:Mikään levy ei ole
riittävän suuri? Mikä pointti tässä selittelyssä muka on?
Tuon lauseen takia, olen jo melkein valmis HANKKIMAAN PS3:n JULKAISUPÄIVÄNÄ.The Exile sanoi:Tuon lauseen takia, olen jo melkein valmis jättämään PS3:n täysin väliin (Ja jättäisinkin jos Square ja Konami julkaisisi huippusarjansa muillekin konsoleille).
Olix sulla jo Linux PS2:lle?sawe sanoi:Kutaragi haluaa edelleen, että PlayStationeita pidettäisiin tietokoneina eikä pelikonsoleina.
Tuon lauseen takia, olen jo melkein valmis HANKKIMAAN PS3:n JULKAISUPÄIVÄNÄ.
Minun koneesta löytyy työn vaatimia ohjelmia Gaziljoona, joita ei ole Linuxille. Siinä vaiheessa, kun ammattityökaluja saa Marginaalikäyttiksille, niin M$ voidaan lähteä haastamaan, sitä ennen, ei onnistu, töitä on tehtävä.Baron sanoi:Linuxiin saa kaiken saman mikä löytyy teidän omista tietokoneista tällä hetkellä.
Eli?Janus sanoi:Saman mitä normaalillakin Linukalla.
Mutta kun minulla on jo tietokone. En halua toista tietokonetta, vaan haluan pelikonsolin. Onko minun silloin ostettava xbox360 tai revolution ja jätettävä seuraava pleikkari välistä?Oliver sanoi:Kutaragi haluaa edelleen, että PlayStationeita pidettäisiin tietokoneina eikä pelikonsoleina
Ei todellakaan saa.Baron sanoi:Linuxiin saa kaiken saman mikä löytyy teidän omista tietokoneista tällä hetkellä.
Näppiksen ja hiiren käyttö sylistä vasta mukavaa olisikin.Olisi kiva istahtaa sohvalle ja hoitaa hommat siitä.
Hakkiz sanoi:Enivei kiintolevyn puuttuminen vakiovarusteista on pitkä miinus. Pelinkehittäjät olisivat sitä ainakin toivoneet...